姜濤

西九音樂節︱姜濤事隔三個月首次出騷狀態大勇 再唱《鏡中鏡》一雪叱咤前恥

最新娛聞

廣告

西九音樂節︱姜濤自《叱咤樂壇流行榜頒獎典禮2022》演唱《鏡中鏡》大失準之後神隱多時,今日終於在《POPFEST HKT 西九音樂節:越流行》中壓軸演出。姜濤全晚狀態大勇,不但重唱《鏡中鏡》一雪前恥,更大唱新歌《Dummy》,睇到一班粉絲都非常興奮。

姜濤 姜濤事隔3個月首次出騷,今日姜濤狀態大勇、瘦返曬!
姜濤事隔3個月首次出騷,今日姜濤狀態大勇、瘦返曬!(圖片來源:東方新地)

姜濤事隔三個月首次出騷 狀態恢復正常

姜濤自從今年年頭「掃掃掃」事件後,終於再次登上舞台,為《POPFEST HKT 西九音樂節:越流行》中演出。前排出席公開活動時一直心情麻麻的姜濤,今晚狀態大勇,不但唱出當年《全民造星》總決賽參賽歌《超級冠軍》,又演唱新歌《Dummy》,令一班粉絲都表示睇得非常過癮。這晚姜濤的演出歌單為如下:

《超級冠軍》(原曲:鹿晗)
《Master Class》
《鏡中鏡》
《Dummy》(新歌首唱)
《夠了》(原曲:羅志祥)
《蒙着嘴說愛你》

姜濤 姜濤又唱又跳,更演繹當年《全民造星》總決賽參賽歌《超級冠軍》
姜濤又唱又跳,更演繹當年《全民造星》總決賽參賽歌《超級冠軍》(圖片來源:東方新地)
姜濤 狀態回勇的姜濤更演唱新歌《Dummy》與《十一胎》
狀態回勇的姜濤更演唱新歌《Dummy》(圖片來源:東方新地)

姜濤一度淚崩現場 90度躹躬感謝觀眾

當姜濤唱完《蒙着嘴說愛你》在最後一句歌詞「還有各位的照顧」後,姜濤向台下觀眾作90度躹躬致謝時忍唔住喊,在場粉絲都紛紛大嗌「唔好喊」、「支持你啊姜濤」等,場面非常感人。

姜濤 姜濤一連唱出六首歌,非常落力
姜濤一連唱出多首歌,非常落力(圖片來源:東方新地)

姜濤感激粉絲們陪伴 虛心接受所有評語

繼叱咤頒獎典禮後再踏台板的姜濤,表示開騷前非常緊張,並且希望今日成功帶給觀眾一個滿意的表演:「由今朝開始緊張,緊張到宜家,不過好彩都完了,希望大家可以俾多啲意見,可以俾我繼續進步嘅意見。」當被問到下台前90度鞠躬的用意時,姜濤表示是為了自己的粉絲和一路以來批評自己的網民而鞠躬:

「都唔好意思,我最覺得對唔住就係我啲fans,因為我覺得佢地都受到好多壓力,所以個鞠躬係for佢地,亦都係for呢段期間批評我嘅人,我覺得大家批評得好!」

姜濤 姜濤表示感激粉絲們陪伴:「辛苦大家,以後希望會再令大家驕傲多啲。可能有啲fans會唔開心,但希望大家可以喺唔開心嘅時候,睇多我地一眼。」
姜濤表示感激粉絲們陪伴:「辛苦大家,以後希望會再令大家驕傲多啲。可能有啲fans會唔開心,但希望大家可以喺唔開心嘅時候,睇多我地一眼。」(圖片來源:東方新地)

表演歌單別有用意 怕台上講太多嘢會尷尬

姜濤亦表示今次表演歌單的編排別有用意:「成個編排都係好耐之前就諗定好,喺知道有呢個騷之後,就係到諗要點樣令個rundown令大家喺嗰編排上,感受到我想講嘅嘢。」姜濤亦表示自己是特登唔喺台上講太多嘢:「我自己講嘢又唔係話好叻,互動我又驚尷尬,所以就唔講囉,費事大家覺得『你係到講緊咩啊』,所以都係用作品說話。」

姜濤 姜濤接受訪問時表示今次表演歌單的編排別有用意,同埋因為怕喺台上尷尬,所以少同在場觀眾互動
姜濤接受訪問時表示今次表演歌單的編排別有用意,同埋因為怕喺台上尷尬,所以少同在場觀眾互動(圖片來源:東方新地)

姜濤宣佈將會創立自家牌子 合作對象為古巨基太太

早前姜濤飛抵日本,並且在社交平台分享與幕後工作人員在東京鐵塔前大合照,並且留言「Secret Project﹗昨天很開心的一晚,謝謝你們大家﹗」。眼尖的網民發現合照中亦包括古巨基太太陳英雪(Lorraine)。姜濤今晚完騷後接受訪問時,亦承認將會推出個人品牌,合作對象將會是古巨基太太!

姜濤
(圖片來源:IG@keung_show)

叱咤頒獎禮|姜濤瘋狂暴走 網民:佢做緊乜?

姜濤因《鏡中鏡》獲得「專業推介.叱咤十大」的第四位。不知係咪因為姜濤因腳傷後久未出席表演,表演得獎歌時今次特別興奮,衝出舞台到台下狂奔,不斷大叫「let’s go」「I’m back!」不過姜濤此舉似乎引嚟唔少網民的不滿「當左自己個唱,個場係自己咁?」「佢唱緊乜」「到底發生過什麼事?」

叱咤樂壇 頒獎典禮 姜濤因《鏡中鏡》獲得「專業推介.叱咤十大」的第四位。
姜濤因《鏡中鏡》獲得「專業推介.叱咤十大」的第四位。(圖片來源:my903.com 商業電台)
叱咤樂壇 頒獎典禮 不知係咪因為姜濤因腳傷後久未出席表演,表演得獎歌時今次特別興奮,衝出舞台到台下狂奔。
不知係咪因為姜濤因腳傷後久未出席表演,表演得獎歌時今次特別興奮,衝出舞台到台下狂奔。(圖片來源:my903.com 商業電台)
叱咤樂壇 頒獎典禮 姜濤不斷大叫「let’s go」「I’m back!」
姜濤不斷大叫「let’s go」「I’m back!」(圖片來源:my903.com 商業電台)
叱咤樂壇 頒獎典禮 姜濤此舉似乎引嚟唔少網民的不滿「當左自己個唱,個場係自己咁?」
姜濤此舉似乎引嚟唔少網民的不滿「當左自己個唱,個場係自己咁?」(圖片來源:my903.com 商業電台)

叱咤頒獎禮後多次潛水 出公開活動冇精神

姜濤自從叱咤頒獎典禮之後就一直神隱,連原先預定全團出席的「一秒GO一起GREEN」啟動禮都因病缺席。直至早前「香港國際影視展」的《12怪盜》發佈會先蒲頭,不過當日姜濤在接受傳媒訪問時,表現得非常心不在焉,時不時眈天望地又狂打喊露。當被問到感想時,姜濤又只簡單回答兩個詞:「開心、期待」,一直未有正視前方,不停周圍望,感覺好似好怕成為焦點,精神情況一度令人擔憂!

姜濤 當問到姜濤對於今次拍攝團隊電影時,姜濤就簡單答咗兩個詞:「開心、期待」
當問到姜濤對於今次拍攝團隊電影時,姜濤就簡單答咗兩個詞:「開心、期待」(圖片來源:Youtube@Viu1 HK 截圖)
姜濤 喺其他成員回答問題時都心不在焉。
喺其他成員回答問題時都心不在焉。(圖片來源:Youtube@Viu1 HK 截圖)
姜濤 大家都有講有笑嘅時候,姜濤就自己一個周圍望,同成員毫無交流。
大家都有講有笑嘅時候,姜濤就自己一個周圍望,同成員毫無交流。(圖片來源:東方新地)
姜濤 姜濤於訪問中又不斷放蚊,眈天望地、心不在焉。
姜濤於訪問中又不斷放蚊,眈天望地、心不在焉。(圖片來源:東方新地)
姜濤 當被問到會否因為腳傷而阻礙到拍攝動作場面時,姜濤一臉茫然,要Lokman幫手代答。
當被問到會否因為腳傷而阻礙到拍攝動作場面時,姜濤一臉茫然,要Lokman幫手代答。(圖片來源:東方新地)

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

撰文:東方新地圖片來源:東方新地、my903.com 商業電台、Youtube@Viu1 HK 截圖