熊黛林

晒孖女聖誕萌照 熊黛林︰合照真係好難影

最新娛聞

廣告

聖誕節日唔少父母都會幫小朋友影相,留下美好一刻。不過,要幫「冇時停」嘅小朋友影相絕對有難度。呢日,熊黛林(Lynn)專程為一對孖女打扮留影,記錄小公主們的首個聖誕節。不過,兩位小朋友似乎「完全唔受媽咪控制」,一個「向左」,一個「向右」,搞到Lynn冇晒符。

撰文:Chloe | 圖片:熊黛林 微博 |編輯:東方新地

熊黛林晒孖女聖誕萌照

熊黛林(Lynn)呢日上載了孖女Kaylor同Lyvia嘅「紅噹噹」聖誕造型萌照。眨下眼,一對寶貝女已經8個月大,Lynn幫佢哋著上紅色衫,戴埋聖誕帽,相當可愛。

不過,一對寶貝女似乎就唔係好合作,點都唔肯望鏡頭,仲周圍走。兩孩之母Lynn終於明白幫小朋友影相甚艱難,佢留言:「小公主們的第一個聖誕節,合照真的太難拍了,我已經盡力了。」

Lynn除咗幫愛女影相,當然唔少得同孖女合照,留下美好一刻。

Kaylor眼仔碌碌,大眼睛似足媽媽,越大越精靈。

唔少網友留言大讚孖女,「得意到爆」,仲話佢哋「係父母嘅完美組合」、「Cutie Pie」。

 

 

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

關鍵詞
熊黛林