吳謹言

【延禧攻略】演繹一代女神林徽因 吳謹言 獲讚激似章子怡!

最新娛聞

廣告

憑《延禧攻略》爆紅嘅吳謹言,在本月20日開始在港上映嘅新片《無問西東》,客串民國才女林徽因一角,雖然戲分不多,但就獲網民激讚神似該片女主角章子怡!

撰文:東方新地|圖片:電影劇照及片段截圖、吳謹言微博

吳謹言 六年冇走樣

2010年出道嘅吳謹言,在2012年拍攝電影《無問西東》,但電影疑因涉及過多歷史敏感議題而被禁播,直至近日經過重新剪輯後才能順利上映。

雖然經過六年時間,但睇吳謹言片中造型,五官相差不大,仲好有才女氣質,同《延禧攻略》「魏瓔珞」一角相比,別有一番風味。

戲中飾演一代文壇女神「林徽因」嘅吳謹言,著上民國裝扮,妝容較清淡,但眼神堅定溫柔,面容顯得較圓潤,同正版「林徽因」一樣咁有氣質。

網民仲激讚吳謹言樣貌神似電影女主角章子怡,更期待二人將來會有機會再合作。

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!