梁家輝 鍾鎮濤

【延禧攻略】好重口味呀! 梁家輝、鍾鎮濤 娘娘上身

最新娛聞

廣告

隨住《延禧攻略》熱爆全城,唔住女士狂煲,連男士都有份追埋一份!近日梁家輝就孖住老友阿B (鍾鎮濤) 一齊扮演娘娘上身,勁重口味!

撰文:東方新地|圖片:Instagram、微博、電視劇照及截圖

梁家輝鍾鎮濤 Man爆娘娘

影帝梁家輝同B哥哥鍾鎮濤今次會「娘娘上身」,原來全因B嫂范姜愛上煲《延禧攻略》,早前B哥哥就曾為「爭寵」,po出「娘娘」照。

鍾鎮濤 Kenny Bee(@bggkenny)分享的貼文 張貼

曾經同B哥哥合作過嘅台星楊瑾華笑讚:「老豆~你是聰明的~」而阿Sa (蔡卓妍) 狂笑完後更自po「娘娘」照回應。

Charlene Choi(@choisaaaa)分享的貼文 張貼

 

阿Sa仲為照片配上霸氣嘅留言,明顯中晒《延禧》毒!

 

楊瑾華都曾經扮過「娘娘」!

兒 花(@cheryllovel0ve)分享的貼文 張貼

鬚根加蘭花手

而今次B哥哥同好友梁家輝合體扮「娘娘」,濃眉大眼嘅B哥哥臉上被添上胭脂,滿面鬚根嘅梁家輝就又眯眼又做蘭花手,相當配合,獲范姜大讚「美人兒」,仲送上「香吻」一個!

范姜 FanFan(@fan_fan_fanchiang)分享的貼文 張貼

連袁偉豪都留言大叫「Holy ma ma,瀟灑哥!」

Benjamin Yuen(@benontheroad)分享的貼文 張貼

 

楊瑾華就笑喊:「美到…我無法抉擇…」引來范姜霸氣回應:「你必須選!」

而網友就搞笑話:「家貴妃和濤貴妃」、「嬌媚~」、「唔知翻邊一個綠頭牌才好,好難決策!」、「BGG嚴重中了延禧攻略的毒」等等。

唔知B哥哥今次嘅「爭寵」行動又成唔成功呢?

范姜 FanFan(@fan_fan_fanchiang)分享的貼文 張貼

范姜 FanFan(@fan_fan_fanchiang)分享的貼文 張貼

同場加映:原班人馬開新劇!《皓鑭傳》邊個冇得留低?

近日有內地報道指,《延禧》監製于正以原班人馬打造新劇《皓鑭傳》!《皓鑭傳》的故事發生在戰國晚期,秦趙爭鋒的時期,雖然有傳吳謹言因得罪廣電局而遭封殺,唔通真係冇佢份?錯喇!但呢套劇繼續由佢擔任女主角,「乾隆」聶遠、「高貴妃」譚卓、「袁春望」王茂蕾都有份演出!

「魏瓔珞」、「乾隆皇帝」再續前緣

《延禧攻略》在港都未播完,原班人馬又有新劇《皓鑭傳》,「魏瓔珞」吳謹言、「乾隆皇帝」聶遠、「高貴妃」譚卓都有份演出。《皓鑭傳》同《延禧攻略》都係由于正任製作人,劇情描述戰國時期,秦趙爭鋒,趙國御史之女李皓鑭(吳謹言飾)被賣身,由呂不韋(聶遠飾)親手買下並贈送給在趙國當質子的秦國皇子 — 贏異人(茅子俊飾),劇中三人有糾纏不清的三角關係。估唔到「魏瓔珞」吳謹言、「乾隆皇帝」聶遠會再續前緣⋯

吳謹言 飾演「李皓鑭」

吳謹言今次飾演的李皓鑭,又稱趙姬,是秦始皇的媽媽!

聶遠 飾演「呂不韋」

在《延禧攻略》做「乾隆」嘅聶遠今次唔做皇帝,而係做秦國商人呂不韋。

譚卓 飾演「華陽夫人」

在《延禧攻略》中演「高貴妃」的譚卓,在劇中飾演「華陽夫人」,是秦孝文王的王后,和吳謹言的角色關係是婆媳!

但深受劇迷歡迎的「嫻妃」佘詩曼及「皇后」秦嵐卻無緣出演新劇《皓鑭傳》。