張嘉兒

【婚姻合伙人】「豬扒港姐」張嘉兒變靚進化史 Pizza臉變法包!

最新娛聞

廣告

喺無綫劇《婚姻合伙人》除了主角楊明及高海寧,劇中飾演楊明舅姨Cat姐的前港姐張嘉兒同樣搶鏡,唔少網友都話佢比以前靚咗好多!睇番張嘉兒雖貴為07年港姐冠軍,但一當選已遭網民嘲佢為「豬扒港姐」、「闊面港姐」、「史上最醜港姐」,之不過隨住時間過去,張嘉兒變靚技術愈來愈高超,當年同依家嘅眼大、面尖截然不同,依家就一齊睇佢嘅變靚過程啦!

 

撰文:東方新地 │圖片:新傳媒圖片、張嘉兒Instagram張嘉兒Facebook

張嘉兒 愈變愈靚

張嘉兒在無綫劇《婚姻合伙人》有份演出,今年5月7日佢就生咗細女Hannah,雖然張嘉兒坐月及照顧BB,但佢都不忘喺IG宣傳套劇,久未喺幕前露面,好多觀眾望住張嘉兒都一頭問號,就係「點解佢靚咗咁多嘅?」

嘉兒話拍呢套劇係佢生完第一胎後嘅劇集,佢喺IG大讚同劇演員相處融洽,而且Gigi姐仲不時煲湯、煲糖水畀佢哋食,好貼心!

07年當選港姐 慘被封為「最醜港姐」

回顧以前,張嘉兒9歲移居加拿大溫哥華,曾參選當地的華裔小姐競選,未得任何獎項,直至喺2007年參選香港小姐,擊敗同屆熱門王君馨、何傲兒等,爆冷奪得冠軍。當年嘅嘉兒有對細眼和pizza面,所以甫當選便被嘲「豬扒港姐」、「闊面港姐」、「史上最醜港姐」。

 

同年她參選「第57屆世界小姐」,獲愛心小姐榮譽,奪此獎者會自動晉身決賽,所以嘉兒順利晉身16強,她亦成為香港代表在世姐競選中近廿年來最好成績的一位,對上獲名次的香港代表為1987年的楊寶玲。

2010年至2011年

Pizza面早早已成張嘉兒的標記,她深知自己缺點,經常以兩頰的秀髮遮蓋兩腮,可惜一露齒笑就現形。

2012年至2013年

嘉兒及後將秀髮留長,keep住韻味兼頻頻曬胸,務求轉移視線,一轉就幾年,仲愈來愈索…

法包成形

經過歲月洗禮,嘉兒樣貌成功精益求精,彎月形粉臉完美成形!下巴兜兜絕對係典型靚女臉形,明明發文說明話晒指甲,其實明眼人一睇就知晒尖面,從此不再豬扒喇!

豬扒港姐成功除名,擠身索女之位,與波神高寧、苟芸慧、朱璇等合照,丁點都唔輸蝕!

在無綫劇集《警犬巴打》中,張嘉兒劇內她未有騷身裁,只以純純兔冬菇頭幼稚園主任造型搶鏡,好多當時已有唔少人話佢突然靚咗好多,臉頰冇以前咁闊,下巴又尖咗!

 

張嘉兒曾被拍得與金剛夜蒲,令緋聞甚囂塵上,嘉兒強調只是美麗的誤會:「真係冇嘢,但佢係幾好嘅,大家無所不談,成日吹水傾無聊嘢,我哋一企埋一齊就會笑到肚攣,但唔知點解總係唔過電囉!」

2015年嫁人

張嘉兒於2015年嫁金融才俊男友Nathan,2016年誕下長女Leora。去年張嘉兒在社交平台中宣佈再次懷孕,成功三年抱兩,又靚又幸福令人羨慕呀!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!