張智霖

張智霖與胡杏兒拍攝新片 大爆當年向老婆求婚過程

最新娛聞

廣告

近日,藝人胡杏兒與張智霖(Chilam)到西灣河拍攝新片《死亡通知單暗黑者:首部曲「雙雄會」》,日日三十幾度高溫,Chilam都熱到頂唔順要除外套。拍攝當日,佢哋兩個要拍一場求婚戲,而且Chilam即場為杏兒戴上戒指,但就唔肯跪低,究竟點解 ?

撰文:東方新地|圖片:新傳媒圖片庫

張智霖與胡杏兒拍攝新片

最近夏日炎炎,胡杏兒就同張智霖到西灣河為新片進行拍攝,而二人更即場拍攝求婚戲,為杏兒戴上戒指,但就不肯跪低。Chilam笑言指感覺尷尬:「因為之前合作是演兄妹,這次要處理好心理才投入到戲內」。

大爆當年向老婆求婚過程

講到當年同老婆袁詠儀求婚過程,Chilam笑笑口話:「我懶係勁,喺新加坡酒店話送禮物畀佢,點知打開係耳環,佢有少少失望,不過我話原來仲有。諗番轉頭我笨咗,仲要買多對耳環,咁多年都未見佢戴過。」

 

張智霖膝下有黃金

當被問到佢求婚時有冇跪低,Chilam就話:「冇呀,男人膝下有黃金!」原來當年求婚都冇向老婆跪低,唔怪得拍戲都唔肯向杏兒跪低啦。

胡杏兒嫌當年老公求婚有不足

至於杏兒接受訪問時亦同樣回憶起老公李乘德求婚一幕,更笑指對方起身太快:「佢跪咗唔係好耐,當時自然反應叫咗佢起身,應該要佢跪耐啲先可以好好記住,呢啲嘢一世人一次嘛。」

張智霖期待收父親節禮物

下個月就是父親節,張智霖表示希望兒子魔童送禮,講到出口話:「希望啦!我最近睇中咗一幅畫,希望我老婆帶個仔去買俾我」。

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!