張秀文

張秀文34歲久休大半年復工 自爆同老公夾唔到時間造人

最新娛聞

廣告

34歲張秀文去年地與年薪過千萬的金融才俊王大權拉埋天窗,二人拍拖一年閃婚再傳過閃孕,日前張秀文久休復出首個活動,傳過閃婚再閃孕的她自爆同老公夾唔啱時間造人。
張秀文Post出教堂行禮的相片,爆乳婚紗相當吸睛。
張秀文去年底與年薪千萬金融才俊王大權閃婚,又傳過閃孕,不過日前張秀文出甫活動時表示自己同老公夾唔到時間造人。(圖片來源:IG@sammicheung926)

34歲張秀文自爆同老公夾唔到時間造人

34歲張秀文去年底與有米老公王大權結婚後,休養生息一段時間日前出席TVB活動,現身綜藝節目《答得快 好世界》進行拜神儀式及錄影。年初拍攝《新春開運王》時,張秀文講明想今年造虎B,又獲李居明師傅指點凌晨3點至5點「開工」最易成事,不過佢自爆同老公夾唔到時間!笑稱老公好早瞓起唔到身,但唔忍心叫醒老公,表示如果有一日佢凌晨3至4點突然好清醒咁即係時機到。

張秀文 張秀文老公好早瞓起唔到身,搞到夾唔到時間造人。
張秀文老公好早瞓起唔到身,搞到夾唔到時間造人。(圖片來源:IG@sammicheung926)

張秀文準備好做媽媽 話老公大細路

張秀文雖然同老公未夾到時間造人,不過佢就話自己準備好做媽媽,比老公更有佢話自己有照顧開狗狗,所以份人好有責任感。不過老公仲係好大細路,雖然佢對自己好有責任感,但係對小朋友就要睇定啲。

張秀文 張秀文表示自己ready做媽媽,不過就覺得老公大細路,要睇定啲。
張秀文表示自己ready做媽媽,不過就覺得老公大細路,要睇定啲。(圖片來源:IG@sammicheung926)

張秀文養尊處優做人妻 為留住老公個胃考藍帶

張秀文婚後久休大半年,日前現身TVB新節目《答得快 好世界》進行拜神儀式、錄影兼擔任主持,她表示這次是自去年12月結婚後首個工作,她透露自己忙住做人妻,被問是否煮一日三餐所以好忙碌?她笑言每次想下廚老公都叫唔好:「都唔知係錫住我定係驚咗我。」她又表示可能老公對佢冇信心,有時間會去考藍帶,要令他刮目相看。

張秀文 張秀文話想考藍帶令老公刮目相看。
張秀文話想考藍帶令老公刮目相看。(圖片來源:IG@sammicheung926)

張秀文怕奶奶亂諗嘢:我有睇住老公㗎!

張秀文好醒目,她怕奶奶見到各式報道會以為她冇照顧老公,再三強調自己有睇住老公日常起居,佢仲話老公有得飲水,有得瞓覺,仲會較好熱水畀老公沖涼o添!不過因為浴缸唔夠大所以就冇一齊浸。

張秀文 張秀文強調自己有睇住老公起居生活,驚奶奶會亂諗。
張秀文強調自己有睇住老公起居生活,驚奶奶會亂諗。(圖片來源:IG@sammicheung926)

張秀文閃婚後傳閃孕 老公背景猛料

34歲的張秀文被封「34D咪神」,多年來憑性感上位,不過自從去年底與拍拖一年的金融才俊王大權(Billy)閃婚後,即修心養性一改形象,為入門做乖新抱決定封胸,有消息指張秀文與老公已造人成功,閃婚後再閃孕,雙喜臨門。有指王大權年薪達過千萬,而且是「皮草太子爺」王大業的堂弟,家景非常富裕!

張秀文 婚前的張秀文,形象非常性感。
婚前的張秀文,形象非常性感。(圖片來源:IG@sammicheung926)
張秀文 張秀文拍拖時採取「3不政策」,包括不公開戀情、不在社交網晒合照、「封胸」不再性感。
張秀文拍拖時採取「3不政策」,包括不公開戀情、不在社交網晒合照、「封胸」不再性感。(圖片來源:IG@sammicheung926)

張秀文志在必得要造虎B

今年衫張秀文在《新春開運王》擔任嘉賓時,連番多謝玄學家李居明,因為去年她仍單身時,李居明已指點迷津如何增強桃花運,結果同年已搵到男友兼結埋婚,今次張秀文就表明要在虎年造「虎B」,仲話志在必得想一次就中,李居明叮囑她要在寅時(即凌晨3點至5點)造人,張秀文非常雀躍,揚言Set定鬧鐘叫老公起身「開工」,她說:「本身同老公都希望有新生命加入我哋個家庭,男女皆可,最好一次過生兩個啦!」

張秀文 李居明叮囑張秀文一定要在凌晨3時校定鬧鐘起身造人。
李居明叮囑張秀文一定要在凌晨3時校定鬧鐘起身造人。(圖片來源:無綫影片截圖)
張秀文 當時新婚的張秀文非常雀躍,仲話自己生仔係志在必得。
當時新婚的張秀文非常雀躍,仲話自己生仔係志在必得。(圖片來源:無綫影片截圖)
張秀文 張秀文仲話要一擊即中。
張秀文仲話要一擊即中。(圖片來源:無綫影片截圖)

重溫張秀文靚相:

張秀文婚後久休大半年有咩發展?

張秀文日前現身TVB新節目錄影,並透露自己有意去考……詳見:張秀文自爆同老公夾唔到

老公王大權家景背景富裕?

王大權是「皮草太子爺」王大業的堂弟,家景非常富裕,更與江嘉敏男友兼電競公司高層Anthony合作做生意,據知年賺過千萬。詳見:公開千萬闊少老公家世

撰文:東方新地圖片來源:IG@sammicheung926