張繼聰

張繼聰5歲女Kakaball食奶咀惹批評 甜心嗲哋霸氣回應

最新娛聞

廣告

張繼聰與謝安琪一直被網民公認為恩愛夫妻,二人育有一仔張瞻(James)與一女張靖(Kakaball),一家四口同樣受網民喜愛,不時在社交網分享溫馨生活片段。5歲的Kakaball今年幼稚園畢業,張繼聰近日在社交網上載囡囡的畢業照,亦放了一條囡囡身穿睡衣食住奶咀的短片,點知就惹來網民批評,張繼聰為保護前世情人,一於霸氣回應。
張繼聰 張繼聰與謝安琪一家四口好幸福。
張繼聰與謝安琪一家四口好幸福。(圖片來源:IG@ louischeung2013)

張繼聰公開囡囡食奶咀片

張繼聰與謝安琪的細女張靖(Kakaball)轉眼已經5歲,今年幼稚園畢業準備升小一,日前張繼聰公開分享了一氣囡囡在家中不同位置食住奶咀對鏡頭Say Hi的短片,大家都讚Kakaball非常可愛,不過亦有網民對5歲大的她留言批評:「咁大個都用奶嘴?」

張繼聰 Kakaball在洗手間Say Hi!
Kakaball在洗手間Say Hi!(圖片來源:IG@ louischeung2013)
張繼聰 Kakaball在沙發上Say Hi!
Kakaball在沙發上Say Hi!(圖片來源:IG@ louischeung2013)
張繼聰 Kakaball灰客廳Say Hi!
Kakaball在客廳Say Hi!(圖片來源:IG@ louischeung2013)

張繼聰護女心切反應迅速

面對網民對女兒至今仍食奶咀的公審,張繼聰反應非常快,對於網民提出「驚影響牙齒成長同埋含住d 嘢驚爛牙和有衛生問題」,張繼聰霸氣回應:「依個世界真係好多人關注人哋嘅小朋友點解食奶咀,我做老豆都未慌,你哋定啲嚟啦。我嘅睇法係,大人都會有好多壞習慣,好多時仲會影響人,小朋友想食奶咀,其實無傷大雅,佢唔會廿四小時狂食直到18歲呱?」張繼聰的回應,獲不少已為人父母的網民支持。

張繼聰
(圖片來源:IG@ louischeung2013)
張繼聰
(圖片來源:IG@ louischeung2013)

囡囡畢業相晒溫馨

孻女孻心肝,張繼聰與謝安琪早前更為Kakaball影了一輯幼稚園畢業相,照片中的Kakaball笑得好開心,仲同爸爸媽媽溫馨合照,不過唔知點解,就唔見好錫Kakaball的哥哥張同瞻呢?

張繼聰 張繼聰與謝安琪為囡囡影了一輯畢業照。
張繼聰與謝安琪為囡囡影了一輯畢業照。(圖片來源:IG@ louischeung2013)
張繼聰 5歲的Kakaball來年9月升小一。
5歲的Kakaball來年9月升小一。(圖片來源:IG@ louischeung2013)
張繼聰 為撐愛女,張繼聰一於與網民舌戰。
為撐愛女,張繼聰一於與網民舌戰。(圖片來源:IG@ louischeung2013)

撰文:東方新地圖片來源:IG@ louischeung2013、IG@kakaball323