張韶涵

張韶涵上節目得罪造型師?網民嘲:綺夢要通風!

最新娛聞

廣告

明星最怕除咗同場撞衫,另一樣最怕嘅事相信就係「得罪造型師」!最近,台灣歌手張韶涵就出席內地綜藝節目《這就是對唱》,點知所著上嘅高領上衣卻出現打扮失手問題,其後更被唔少網民瘋狂嘲笑!

撰文:東方新地|圖片:YouTube截圖、微博

張韶涵上節目得罪造型師?

台灣歌手張韶涵一向身型纖瘦,理應著咩衫都可以輕易駕馭,不過最近佢出席內地綜藝節目《這就是對唱》時,著上嘅白色高領上衣,肩膊位上卻有兩個與電腦散熱風扇非常相似嘅物體!

睇番過住張韶涵所著過嘅衫,其實佢都應該唔係第一次「得罪造型師」!不過時裝嘅嘢,又唔係個個都明嘅!大家明啦!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!