思家大戰

思家大戰|姚子羚莊鍶敏領隊對撼賴維茵Ivy健美辣妹隊

最新娛聞

廣告

由李思捷主持及監製的《思家大戰》第三季即將於今個星期日晚(05/21)開播,第一集將由「媽媽生Michelle」姚子羚率領的「一舞」隊,成員包括「Monica」蔡潔、「KK」陳星妤、「魚旦媽」莊鍶敏及「巴巴拉」莊思明;另一隊則是由家庭觀眾「健美美魔女」賴維茵Ivy率領的「My gym girl」隊,成員包括Lotto、Eden、晞喬及「HK Gym Girl」楊彥婷。

姚子羚戲精上身「嬌俏兩式」拉客 思捷爆晶哥大鑊

《思家大戰》第三季主持人李思捷即「記者」上身,向《一舞傾城》中飾演「媽媽生」的姚子羚攞料:「你哋事前點做角色Research,有冇去跳茶舞嘅地方做Part Time?」全程表現精靈的姚子羚即醒目反擊:「茶舞好多地方式微喇喎。」李思捷聞言竟「爆大鑊」謂:「(呢啲地方)晶哥就去得多喇!」

思家大戰 姚子羚
《思家大戰》第三季主持人李思捷即「記者」上身,向《一舞傾城》中飾演「媽媽生」的姚子羚攞料(圖片來源:TVB提供)

莊鍶敏Sell一字膊低胸莊思明撼對家:係咪特別少布先?

之後,姚子羚按李思捷要求戲精上身,化身劇中「媽媽生」表演「拉客嬌俏兩式」—掩嘴笑及搭膊頭:「李老闆,今日第一次嚟到呀,真係啱喇,我哋《思家大戰》嚟咗好靚嘅女女呀」;劇中飾演子羚敵對「媽媽生」的莊鍶敏亦不遑多讓,拉著打扮性感的妺妹莊思明向姚子羚示威:「我呢邊好好,係咪特別少布先?嗰啲包到咁冇服務架!」思明則搞笑接招:「我慣咗畀人彈鐘嘅。」相比之下,「Monica」蔡潔及「KK」陳星妤明顯較怕醜,與其餘三人相映成趣。

思家大戰 姚子羚 姚子羚按李思捷要求戲精上身,化身劇中「媽媽生」表演「拉客嬌俏兩式」—掩嘴笑及搭膊頭
姚子羚按李思捷要求戲精上身,化身劇中「媽媽生」表演「拉客嬌俏兩式」—掩嘴笑及搭膊頭(圖片來源:TVB提供)
思家大戰 姚子羚 相比之下,「Monica」蔡潔及「KK」陳星妤明顯較怕醜
相比之下,「Monica」蔡潔及「KK」陳星妤明顯較怕醜(圖片來源:TVB提供)
思家大戰 姚子羚 莊鍶敏亦不遑多讓,拉著打扮性感的妺妹莊思明向姚子羚示威
莊鍶敏亦不遑多讓,拉著打扮性感的妺妹莊思明向姚子羚示威(圖片來源:TVB提供)
思家大戰 姚子羚 思明則搞笑接招:「我慣咗畀人彈鐘嘅。」
思明則搞笑接招:「我慣咗畀人彈鐘嘅。」(圖片來源:TVB提供)

51歲「凍齡靚媽」賴維茵Ivy晒弗爆身形

這邊廂「一舞」隊盡情「靠把口」搞氣氛,那邊廂的「Gym Girl」隊則靠「實力」搞氣氛,五名隊員按思捷要求,向觀眾展示最強一面;其間楊彥婷輕鬆做出的一字馬技驚四座,成功搶焦。而自爆已年屆51歲、有「凍齡靚媽」美譽的「美魔女」隊長賴維茵Ivy,不但樣子keep得年青,就連身形亦是弗到漏油,出場時成功引發尖叫。

思家大戰 姚子羚 「Gym Girl」隊則靠「實力」搞氣氛,五名隊員按思捷要求,向觀眾展示最強一面
「Gym Girl」隊則靠「實力」搞氣氛,五名隊員按思捷要求,向觀眾展示最強一面(圖片來源:TVB提供)
思家大戰 姚子羚 其間楊彥婷輕鬆做出的一字馬技驚四座,成功搶焦
其間楊彥婷輕鬆做出的一字馬技驚四座,成功搶焦(圖片來源:TVB提供)

「一舞傾城」隊 VS「Gym Girl」隊

正式遊戲環節亦是高潮迭起,來勢洶洶的「一舞」隊,第一條問題已成功清板,令「My gym girl」苦陷危機;其間莊鍶敏為了爭勝,不但表情多多,答到興起時更高呼:「男人!」,遭思捷點名稱讚:「我就係知你性格,講咪講咯!」不過「Gym Girl」隊亦並非弱卡,很快便板回劣勢、反過來令「一舞」隊身陷險境,兩隊惡鬥至最後一刻才分出勝負。四條問題中,以「講一樣你會用雙手攬住嘅嘢」最引發爭議,最後一個答案更是令兩邊費煞思量,最終答案揭曉後更令全場「嘩」聲四起。

思家大戰 姚子羚 兩隊惡鬥至最後一刻才分出勝負
兩隊惡鬥至最後一刻才分出勝負(圖片來源:TVB提供)

圖片來源:TVB提供節目截圖