愛上我的衰神

愛上我的衰神|吳珮如成功演活衰家姐荔枝 網民:覺得佢真人都係咁賤

最新娛聞

廣告

愛上我的衰神 由胡鴻鈞、陳嘉慧、吳珮如、羅蘭、馬貫東、麥美恩等參演,今周進入大結局周,自劇集開播以來,除了嫲嫲(羅蘭飾)與乖孫北河(胡鴻鈞飾)的真摰感人親情令網民看得極為揪心外,北河家姐荔枝(吳珮如飾)的惡行,亦令網民甚為激心!

文:東方新地 |圖:IG@june_ng__、TVB《愛上我的衰神》截圖

愛上我的衰神 吳珮如成功演活衰家姐

愛上我的衰神,轉眼來到結局周,該劇以跨越維度的奇幻愛情做主線,以超乎想像的包裝手法,帶出不同的感人貼地小故事。劇集開播以來,除了嫲嫲(羅蘭飾)與乖孫北河(胡鴻鈞飾)的真摰感人親情令網民看得極為揪心外,北河家姐荔枝(吳珮如飾)的惡行,亦令網民甚為激心!事緣荔枝不但對北河態度和嘴臉極之差劣、又在嫲嫲面前扮孝順,當嫲嫲過身後即很快平復心情兼全副心思放在賣掉嫲嫲的物業上;日前家姐更出大絕,假裝姐夫上門玩離婚,再來是家姐承認自私兼自爆懷孕,終令不捨嫲嫲的北河同意賣樓。對於北河最終無家可歸,網民大感氣結,紛紛留言鬧爆衰家姐,並指她戲內戲外均十分好戲:「衰家姐真係好衰」、「可以遲啲先賣咯,連頭7都未過」、「佢家姐兩公婆演場大龍鳳,咪又係想氹佢賣樓!」、「夾埋做戲,家姐正衰神」、「係咪扮大肚?家姐好戲王」、「家姐角色係邊個嚟,佢真係做得好好,覺得佢真人都係咁賤」。

愛上我的衰神|吳珮如成功演活衰家姐 網民:覺得佢真人都係咁賤
吳珮如近日在新劇《愛上我的衰神》成功演活衰家姐一角。(圖片來源:IG@june_ng__)
劇中吳珮如的Mean樣,一講錢個樣就好傷感情。(圖片來源:)
劇中吳珮如的Mean樣,一講錢個樣就好傷感情。(圖片來源:TVB《愛上我的衰神》截圖)
畀錢畀得好晦氣,對細佬胡鴻鈞好侮辱吓。(圖片來源:)
畀錢畀得好晦氣,對細佬胡鴻鈞好侮辱吓。(圖片來源:TVB《愛上我的衰神》截圖)
但喺嫲嫲面前,就扮到自己好孝順。(圖片來源:)
但喺嫲嫲面前,就扮到自己好孝順。(圖片來源:TVB《愛上我的衰神》截圖)
之後又笑騎騎放毒蛇向細佬逼遷。(圖片來源:)
之後又笑騎騎放毒蛇向細佬逼遷。(圖片來源:TVB《愛上我的衰神》截圖)
衰家姐喺電話度講起嫲嫲就嚟唔得,唔單止有淡淡嘅笑意,個樣仲好陰沉吓。(圖片來源:)
衰家姐喺電話度講起嫲嫲就嚟唔得,唔單止有淡淡嘅笑意,個樣仲好陰沉吓。(圖片來源:TVB《愛上我的衰神》截圖)
對於嫲嫲後事,衰家姐處理得好求其。(圖片來源:)
對於嫲嫲後事,衰家姐處理得好求其。(圖片來源:TVB《愛上我的衰神》截圖)
嫲嫲過身後,家姐即鍥而不捨咁出招逼北河賣樓。(圖片來源:)
嫲嫲過身後,家姐即鍥而不捨咁出招逼北河賣樓。(圖片來源:TVB《愛上我的衰神》截圖)
又假裝姐夫上門玩離婚。(圖片來源:)
又假裝姐夫上門玩離婚。(圖片來源:TVB《愛上我的衰神》截圖)

秘密練習「喊功」

對於「衰家姐」成功「衰」入網民心,吳珮如受訪時坦言初看劇本時亦覺得家姐好「衰」:「我當時都諗:『嘩,乜呢個女人咁衰,咁樣對自己屋企人?!』但一路睇落去就會發現佢都係無可奈何嘅。」她又透露拍攝崩潰爆喊送別嫲嫲的場口後大感滿足:「我一直好想拍講述親人離世嘅戲,因為想睇吓演唔演繹到嗰種揪心嘅感覺。」並謂閒時有練習「喊功」:「我有練唔同場合唔同程度嘅喊戲,親人離世、戀人分手、事業失意嘅喊戲全部都唔一樣;我會睇好多好嘅劇同戲,想像自己係個角色,然後講對白。」

原來吳珮如一直用心鑽研喊戲,為的就是抓緊一個發揮機會。(圖片來源:)
原來吳珮如一直用心鑽研喊戲,為的就是抓緊一個發揮機會。(圖片來源:TVB《愛上我的衰神》截圖)
吳珮如表示閒時會練習不同場合及程度的「喊功」。(圖片來源:)
吳珮如表示閒時會練習不同場合及程度的「喊功」。(圖片來源:TVB《愛上我的衰神》截圖)

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!