愛回家

愛回家|陳榮峻斥62歲吳香倫私追爆蔥頭金句:一把年紀仲走去迷戀小鮮肉

最新娛聞

廣告

愛回家》第1655集又再抽MIRROR水,影射姜濤的「蔥頭」又出動,劇情講到62歲吳香倫飾演的校長譚何容儀,覺得佢令學生追星係荼毒年輕人,自己竟然走去追埋一份!結果被陳榮峻飾演的譚道德譚校長爆金句破口大罵!

愛回家 「蔥頭」又出場,今次會點樣抽姜濤水呢?
「蔥頭」又出場,今次會點樣抽姜濤水呢?(圖片來源:《愛回家》截圖)

陳榮峻大爆金句:一把年紀竟然仲走去迷戀小鮮肉

吳香倫發現她的學生為追捧偶像蔥頭,做出種種不當行為,認為蔥頭荼毒年輕人,及後暗中觀察蔥頭跟粉絲見面的情況,期間發生了小意外,令她對蔥頭完全改觀。容儀有了極大轉變,瞞着道德、Bonnie成了「追星族」,幹出不少過份的行徑。另一邊廂,尚善、力蓮得知蔥頭的粉絲中出現了一些害群之馬,大大影響後援會的聲譽,決定要設局捉拿搞事份子。不過陳榮峻見吳香倫為追蔥頭而受傷,他大罵:「你搞咩呀?身為一校長,一把年紀竟然仲走去迷戀小鮮肉,真係乜架都俾你丟晒!」

愛回家 何容儀追星追到俾譚道德鬧。
何容儀追星追到俾譚道德鬧。(圖片來源:《愛回家》截圖)
愛回家
(圖片來源:《愛回家》截圖)
愛回家
(圖片來源:《愛回家》截圖)
愛回家
(圖片來源:《愛回家》截圖)

結局大反轉!吳香倫真係做咗蔥粉

雖然吳香倫最後解釋自己成為私追的原因,是為了體驗學生追偶像的心情,從而能夠令她在教育上有最新的領悟!不過原來吳香倫到最後都真心迷上蔥頭!更表示自己要做一個更專業,更高明的蔥粉,每次去追星都會黑衫黑褲口罩上陣再遠距離用相機影相,老實講,似龍友多過粉絲!

即睇片重溫:

《愛回家》狂寸ViuTV藝人 193都有份

其實《愛回家》一向有鋪揶揄ViuTV藝人的癮,在1643集中以「蔥頭」暗寸完姜濤之後,早前再寸193斥資7數開cafe,劇中對白:「我開呢間cafe唔係為咗賺錢,係為咗可以有個地方同粉絲聚會。」又提到開cafe想與大家分享自己演藝事業的心得。反觀193當時開cafe就講過:「做生意都要賺錢㗎,係咁㗎喇,有人做生意會講係分享自己理念,我唔會講呢啲,我直接講要呃你哋錢,我就係要賺錢。」

「蔥頭」丘梓謙喺《愛回家》入面開cafe,話自己係唔係為咗賺錢,暗寸193@ERROR開cafe擺明賺錢。.
「蔥頭」丘梓謙喺《愛回家》入面開cafe,話自己係唔係為咗賺錢,暗寸193@ERROR開cafe擺明賺錢。(圖片來源:《愛回家》截圖)
愛回家 193今年4月開cafe,向來敢言的他表示擺明要賺錢。
193今年4月開cafe,向來敢言的他表示擺明要賺錢。(圖片來源:IG@deniskwok193)

《愛回家》借大小姐把口抽193水

《愛回家》大小姐龍力蓮劇中是蔥頭忠粉,她細佬Terry(李偉健飾)見蔥頭開cafe分享自己演藝理念有樣學樣。不過龍力蓮就極力反對:「燈油火蠟、人工、食材,虢礫緙嘞全部都係錢,開一間cafe起碼要7位數字!」剛巧193郭嘉駿投資七位數開cafe,疑似再搵位暗寸。而且大小姐強調人地蔥頭名氣大、粉絲多,先做到明星效應賺到咁多,相反Terry就無人識,賺唔到錢。

愛回家 大小姐鬧Terry開cafe要用7位數字,疑似再抽193水。
大小姐鬧Terry開cafe要用7位數字,疑似再抽193水。(圖片來源:YouTube@TVBUSA official)

大小姐重提「虛火論」

《愛回家》1643集抽完「7位數開cafe」、「唔係為賺錢」後,到1644集再出手。劇情講到Terry自己開cafe,但主題騎呢,大小姐訓斥Terry客人到訪只為打卡放上網呃Like:「嗰啲虛火嚟㗎!」疑似抽水陶傑批評MIRROR的「虛火論」。

愛回家 大小姐訓斥Terry開cafe的人流全都是「虛火」。
大小姐訓斥Terry開cafe的人流全都是「虛火」。(圖片來源:《愛回家》截圖)

《愛回家》愛抽MIRROR水 陳浚霆粉紅色西裝扮Anson Lo

《愛回家》中的大小姐龍力蓮(林淑敏)非常冧蔥頭,對可愛小鮮肉全完冇抵抗力,之前第1643集佢仲專程去蔥頭開的cafe打卡兼支持。到今集劇情講到,男同事們知道大小姐鍾意蔥頭,故此扮可愛來逃避責罵。陳浚霆本身對男生扮可愛大為反感,更批評蔥頭繼而遭大小姐責罵,為咗「保命」佢都要放低自尊扮可愛,幫手賣「紅妹」啤酒廣告。

愛回家
(圖片來源:YouTube@TVB

TVB有心思 陳浚霆扮Anson Lo贈慶

陳浚霆見扮可愛有效,所以決意改變形象,可惜如廁期間遭一名黑衣蒙頭男毆打,原因就是討厭他大男人卻要扮可愛,陳浚霆被打期間更大叫:「唔好打面!唔好打頭!」不少網民都留言表示想幫手一齊「中」陳俊霆!TVB並非第一次抽MIRROR水,不過今次「時間啱啱好」,事關有教主之稱的Anson Lo盧瀚霆)正正今日(7月7日)生日,想不到TVB如此落力為友台當紅小生慶祝。另一方面,有精明嘅觀眾指今次唔只抽水Anson Lo,就連「紅妹啤酒」都似是影射住Edan早前拍攝「藍妹啤酒」廣告,大包圍抽水抽夠本!

愛回家 陳浚庭身穿粉紅色西裝扮可愛,疑似影射MIRROR成員Anson Lo。
陳浚霆身穿粉紅色西裝扮可愛,疑似影射MIRROR成員Anson Lo。(圖片來源:YouTube@TVB

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

撰文:東方新地圖片來源:《愛回家》截圖)資料或影片來源:YouTube@TVB