丁丁 丁彥均 戀講嘢

戀講嘢|丁丁籃球圈內覓真愛! 男友與3前度聚首一堂仲去過旅行

最新娛聞

廣告

戀講嘢》主題講到現任與前度大兜亂的關係!23歲的丁丁(丁彥均)的四位前度都係來自同區籃球圈的型男,自己嘅男友同「前度sss」同框嘅感覺,究竟有幾震撼?

丁丁現任男友與3位前度生活共同圈子!

丁丁「男友ss」的經歷令193及三位女主持都嘆為觀止!事關3位前度與恩愛的現任男友(下簡稱A、B、C、D君)都係同為籃球界份子,而且同屬上水、粉嶺北區居民,當中A、B、C更加不時在街場打友誼波,係名符其實嘅波友!最可怕的是,原來A、B、C、D試過同時出現在同一個場比賽同框被攝,最巧合是相正運球的則是現任男友D君,認真神預言!

戀講嘢 丁 籃球圈內 plt
(圖片來源:《戀講嘢》截圖)
戀講嘢 丁 籃球圈內 plt 正在運球的就是丁丁的現任男友D君。
正在運球的就是丁丁的現任男友D君。(圖片來源:《戀講嘢》截圖)

丁丁與A、B、C、D君的交接過程

丁丁在節目上表示,自己與身高18xcm的時A君是中學同學,由於學術成績差所以找A君補習;而B君則是因為大家都是成績差一齊上Retake DSE一齊溫書而熟悉至拍拖;在與B君分手之後,丁丁又與朋友一齊唱K認識C君,因為同區關係經常相約,及後發現原來C與A、B係共同朋友,而且一齊打過街場友誼波;最後與C分手後一年才與D一齊。而最令人驚訝的是,原來丁丁與C君拍拖時,曾經與C,D君一齊去過旅行,而且D君同丁丁亦早萌愛意,關係亂到連193都大嗌頂唔順!

戀講嘢 丁 籃球圈內 plt 丁丁話現任與EXss互相認識都係好事:「同A一齊,已經對B略有所聞,從朋友口中知到佢多啲嘢,多啲人畀意見,當然係好㗎啦!...然後C又講我壞話!經我證實啦,C係咁講我壞話但D都同我一齊,呢啲留言真係不攻自破呀!」
丁丁話現任與EXss互相認識都係好事:「同A一齊,已經對B略有所聞,從朋友口中知到佢多啲嘢,多啲人畀意見,當然係好㗎啦!…然後C又講我壞話!經我證實啦,C係咁講我壞話但D都同我一齊,呢啲留言真係不攻自破呀!」(圖片來源:《戀講嘢》截圖)

四男一女嘅戀愛故事,究竟有幾夢幻幾神奇?
一齊聽吓丁丁(IG:tingyinnnnn)嘅精彩分享😎

D君係甲一籃球員?

丁丁的籃球界攝石事跡,瞬間成為網民的討論話題,更發現原來丁丁的男友應該就是香港甲一籃球隊伍的成員程子朗,身高180cm,三分波射得非常之準!

戀講嘢 丁 籃球圈內 plt IG簡介上標誌著丁丁的IG帳戶並貼有心心Emoji。
IG簡介上標誌著丁丁的IG帳戶並貼有心心Emoji。(圖片來源:IG@chinglong_ctl)
戀講嘢 丁 籃球圈內 plt 程子朗球場上的英姿!
程子朗球場上的英姿!(圖片來源:IG@finesse_hk)

丁丁曾講波講運動

現時23歲,熱愛籃球員的丁丁,是一名擁有4.6萬追蹤者的KOL,曾經為香港賽馬會及開電視拍攝節目,全部都同運動有關。而另一方面,丁丁亦都曾經參與過ViuTV的足球節目,難怪節目入面193都話佢熟口熟面,而丁丁亦都自爆二人曾見面啦!另一方面,丁丁亦都係一名專業嘅硬照模特兒,曾為多家網上時裝店擔任模特兒,好識擺甫士㗎!

睇睇丁丁嘅模特兒靚相:

有幕前經驗!

戀講嘢 丁 籃球圈內 plt
(圖片來源:IG@tingyinnnnn)
戀講嘢 丁 籃球圈內 plt
(圖片來源:IG@tingyinnnnn)

丁丁前任與現任男友均屬同一圈子嗎?

3位前度與恩愛的現任男友都係同為籃球界份子,而且同屬上水、粉嶺北區居民,丁丁仲話一齊去過旅行⋯⋯詳情請看

丁丁現時任職咩工作?

熱愛籃球員的丁丁,是一名擁有4.6萬追蹤者的KOL,曾經拍攝電視節目,丁丁亦都係一名專業嘅⋯⋯詳情請看

撰文:東方新地圖片來源:IG@tingyinnnnn, viutv資料或影片來源:ViuTV