阿Sa

拍網劇扮PTU 阿Sa假髮上陣 林峯簽古天樂經理人

最新娛聞

廣告

由英皇娛樂岀品嘅網劇《PTU機動部隊》23日(周二)舉行了發布會,而出品人之一楊受成博士也到場支持。這部網劇人強馬壯,主要演員也有到場出席包括林峯、 阿Sa蔡卓妍、方中信、譚耀文、張繼聰、溫碧霞等。林峯、阿Sa等人以全副軍裝現身,英姿颯颯,揸槍擺甫同林峯鬥英鬥Chok。
撰文:東方新地

圖片:新傳媒圖片庫

多爆破場面似拍電影

舊年大部分時間喺內地開工嘅林峯話好懷念喺香港拍電視劇,好開心今次可以留港開工。對於有傳林峯已簽約給古天樂公司,林峯話:「我係簽咗畀古天樂經理人Ronnie,同宣萱一樣﹗(有傳你會開工作室?想喺大陸打好個底先,工作室好多嘢搞﹗今次喺舊公司約滿後首次合作,要多前老闆謝楊生同Mani畀呢個合作機會我﹗」而其感情事備受外界關注,不過峯峯淨係講咗句多謝關心,就話唔回應喇﹗阿Sa立即幫拖解圍:「人家唔想講就唔好逼人啦﹗」

全體演員晒冷大合照,陣容強大﹗

第一次喺香港拍劇嘅阿Sa透露喺劇中髮型百變,又話:「因為我要做演唱會,唔可以剪短,所以只可以戴假髮,大家都話我似《我老婆唔夠秤》時嗰個造型。」