蔡思貝

變靚之路 蔡思貝擺脫翻版達哥、木村

最新娛聞

廣告

蔡思貝今年台慶憑《踩過界》趙正妹(癲姐)一角,打敗《同盟》胡定欣、《誇世代》李佳芯等勁敵,成功奪得「最受歡迎電視女角色」獎,得獎時蔡思貝激動發表感言,說曾經因為外界的評價影響而好唔鍾意自己,因此剛好可以演「癲姐」這個醜角係「very good」,仲話:「因為呢個角色,令我有返少少鍾意返我自己!」思貝自2013年當選港姐亞軍後,未卸任已獲監製賞識有份演《八卦神探》,之後佢陸續演出《名門暗戰》、《衝線》、《鐵馬戰車》、《潮流教主》和《純熟意外》等劇,極速升呢做女一,連個樣都十級跳,不少網友話佢變得愈來愈靚女!

撰文:東方新地

蔡思貝:「好多人都唔係好鍾意我」

獲頒「最受歡迎電視女角色」獎,蔡思貝在台上感觸表示:「多謝TVB,多謝《踩過界》,多謝監製搵我做趙正妹,亦好多謝趙正妹呢個角色,因為選完港姐之後大家一路對我評價都唔係咁好,覺得我做咩嘢都唔好。嗰時到依家,好多人都唔係好鍾意我,甚至令到我自己都唔鍾意自己。」

思貝續說:我初初覺得自己頂得住,後尾覺得自己真係好醜。直到監製搵我做醜角我就覺得好好喇,咁巧合有個醜角色俾我,我覺得very good,同我一樣咁醜。因為呢個角色,令我有返少少鍾意自己,亦令你哋鍾意返我自己多啲。我仲會喺TVB好多年,我會演好多戲證明自己,我會做出嚟俾大家睇!」

2013年選港姐入行

現年26歲的蔡思貝曾到紐西蘭及德國留學,在2013年就讀德國海德堡大學民族學期間,她趁暑假返港參選港姐,以五萬觀眾投票輸畀同屆的陳凱琳,屈居亞軍,而該屆季軍是劉佩玥。最終蔡思貝決定放棄學業簽約TVB,開始入行拍劇。

蔡思貝 介意被稱「達哥」

蔡思貝先後被指似,陳煒、梅艷芳,木村拓哉,又或者係網絡紅人重「達哥」,佢話被指似樣撞樣唔緊要,但最介意係網民喺佢專頁叫佢做「蔡思達」,甚至直接叫佢做「達哥」,佢認為:「改名叫我做蔡思貝,就一世都係蔡思貝,而唔係其他名!」

傳姣媾鄭俊弘

同年尚未卸任港姐亞軍,蔡思貝就開始拍處女劇《八卦神探》,飾演大學生蘇倩敏一角,並與鄭俊弘有感情線,仲一度傳出她姣媾鄭俊弘。

2015年 升呢女主角

2014年蔡思貝第二部劇集《名門暗戰》飾演泰拳手馬小明,與蕭正楠有感情線,獲監製羅永賢讚氣質有點像當年郭藹明。

當年《名門暗戰》中蔡思貝與蕭正楠做一對,並在擂台上「搞出人命」,令觀眾嘩然!

2015年《衝線》蔡思貝已升呢做女主角,與羅仲謙做一對,仲入圍當年入圍《萬千星輝頒獎典禮》最佳女主角。同年蔡思貝仲獲張家輝賞識,邀請她拍電影《陀地驅魔人》。

癲姐出位

蔡思貝憑《踩過界》趙正妹(癲姐)一角,奪得成功揮低《同盟》胡定欣、《誇世代》李佳芯、《不懂撒嬌的女人》唐詩詠、《降魔的》黃智雯。

愈大愈靚女

蔡思貝自2013年當選港姐亞軍後就簽約TVB,在就任期間已獲監製賞識,演出由李思捷、萬綺雯主演的《八卦神探》,飾演鄭俊弘女友,戲份頗多。之後她陸續演出《名門暗戰》、《衝線》、《鐵馬戰車》、《潮流教主》和《純熟意外》等劇,極速升呢女主角之餘,比起初出道時當年初出道激似木村拓哉甚至「達哥」的面相,近年蔡思貝真係愈變愈靚女,依家應該冇人再叫佢「達哥」啩!

又睇吓盛裝嘅打扮!穿晚裝嘅思貝唔止性感,仲女人味十足!

憑住《降魔的》一劇而爆紅的歌曲《到此一遊》近期大受歡迎,真係唱到大人小朋友都識背。早前TVB更加搵嚟5個港姐小花:馮盈盈、黃心穎、蔡思貝、張寶兒、邵珮詩跳唱《到此一遊》,個個都話蔡思貝係五個之中,跳得最好、身形最靚、最sexy嘅一個!

有片睇:

 

 

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!