未入門先現形 陳嘉寶冷對未來奶奶

未入門先現形 陳嘉寶冷對未來奶奶

最新娛聞

廣告

陳嘉寶(Anjaylia) 下個月25號就下嫁富二代黃頌祈,Anjay出道至今零緋聞零負評,23歲女至初戀,27歲就話要嫁初戀男友,仲係虔誠基督徒,自爆拍拖四年「有愛冇性」要留低洞房夜至拆禮物,呢啲純過蒸餾水的囡囡今時今日去邊度搵?不過,再Pure再True都唔代表喺未來奶奶面前識做人,日前Anjay陪住未婚夫出席家庭聚會,唔曉主動講嘢、又全程黑面自顧自玩電話,結婚之後對住夫家日子流流長,呢鋪作風真係要改!

陳嘉寶 大婚前努力爭肥

大日子還有個半月就到,待嫁陳嘉寶將於洲際酒店設宴超過50圍,現時正忙於籌備婚事及向親友派帖。雖然婚禮各大事項基本上已經安排妥當,不過始終瑣碎事太多心情又緊張,搞到Anjay近日失眠體重又下降:「我身材已經好平板,最近試身發覺腰圍又瘦多3吋,再瘦怕變地盤凹陷,所以依家最想增肥,希望大日子時可以令上圍升得幾多得幾多!」

小鳥依人拖未婚夫

雖然話籌備婚禮壓力大,不過未婚夫係要見、未婚夫家庭聚會亦都無論如何要出席。日前,Anjay連續兩日被捕捉到見未婚夫,二人世界拍拖時,Anjay絕對係稱職女朋友,小鳥依人拖住未婚夫,待嫁姑娘不時甜笑,仲掉番轉頭唔怕悶陪未婚夫試鞋!

 

對住奶奶變晒樣

不過隔兩日對住未婚夫家人,就兩個樣,全種自顧自篤電話,一係托頭扁晒嘴,毫不掩飾一臉煩厭。就算同未來奶奶面對面坐,都拒絕主動搵話題更避開眼神接觸。終於捱到飯聚結束,拖住男友影家族大合照時,交貨露出招牌女神笑容。藝人即係藝人,打卡po上網喎,唔通仲黑面咩?

 

 

散水輕鬆晒

 

 

全文完

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!