朱晨麗

朱晨麗倒奶裝拜年 全面大躍進 網民讚靚認唔到 入行12年甩娘味

最新娛聞

廣告

朱晨麗於年初五(26 日)上載一張賀年照向大家拜年,先講件衫的設計,露膊貼身的剪裁下令其嬌人身材表露無遺,再向上望,朱晨麗被指五官愈來愈標緻,靚樣進化變4.0,有網民話唔認得係邊個靚女。

朱晨麗 朱晨麗呢件賀年裝的確係好養眼。
朱晨麗呢件賀年裝的確係好養眼。(圖片來源:IG@rebecca_zhu)

朱晨麗火辣賀年照夠搶眼

朱晨麗一連兩日於年初四與年初五都有上載照片上社交網,今年的賀年照夠晒養眼,第一張是跪在蘭花前做出恭喜發財手勢,笑容甜到漏送上祝福,年初五再加碼來多一張,雙手放開展露豐滿身材,更有逼爆衫效果。

朱晨麗 朱晨麗另一張跪在蘭花前做出恭喜發財手勢,看似冇乜睇頭。
朱晨麗另一張跪在蘭花前做出恭喜發財手勢,看似冇乜睇頭。(圖片來源:IG@rebecca_zhu)
朱晨麗 朱晨麗祝大家兔年好運。
朱晨麗祝大家兔年好運。(圖片來源:IG@rebecca_zhu)

網民大讚朱晨麗靚到唔認得

35歲的朱晨麗兔年以新面目示人,睇得出淡妝下的朱朱確係保養得好好,五官真係好標緻。不少網民都大讚朱朱似乎又靚咗,仲有人話靚到認唔出係佢。

朱晨麗
(圖片來源:IG@rebecca_zhu)
朱晨麗
(圖片來源:IG@rebecca_zhu)
朱晨麗
(圖片來源:IG@rebecca_zhu)
朱晨麗
(圖片來源:IG@rebecca_zhu)
朱晨麗
(圖片來源:IG@rebecca_zhu)
朱晨麗
(圖片來源:IG@rebecca_zhu)
朱晨麗
(圖片來源:IG@rebecca_zhu)
朱晨麗 近年朱晨麗五官愈來愈標緻。
近年朱晨麗五官愈來愈標緻。(圖片來源:IG@rebecca_zhu)
朱晨麗 朱晨麗出道12年被指72變,個樣辨認度都幾低。
朱晨麗出道12年被指72變,個樣辨認度都幾低。(圖片來源:IG@rebecca_zhu)

朱晨麗入行12年全面提升

2011年港姐冠軍朱晨麗憑「翻版陳法拉」的稱號入行,近年躍升一線劇駁劇,被稱為「TVB最拼搏花旦」,入行12年試圖擺脫「花瓶」之名,但原來佢早在16歲時,已經參加過「第三屆水鄉儷人比賽」,個樣仲同依家⋯⋯

朱晨麗 《特技人》係朱晨麗第一套擔正女一的劇集!
《特技人》係朱晨麗第一套擔正女一的劇集!(圖片來源:《特技人》劇照)
朱晨麗 係咪有幾分似陳法拉?
當年係咪有幾分似陳法拉?(圖片來源:新傳媒資料庫)
朱晨麗 2011年參選港姐的朱晨麗,權骨位置較高及凸出,面形亦闊。
2011年參選港姐的朱晨麗,顴骨位置較高及凸出,面形亦闊。(圖片來源:新傳媒資料庫)
朱晨麗 一個字:索!
一個字:索!(圖片來源:新傳媒資料庫)
朱晨麗 2011年時大熱奪冠。
2011年時大熱奪冠。(圖片來源:新傳媒資料庫)

朱晨麗 16歲選美娘樣再曝光

當年港姐奪冠後,朱晨麗被爆曾報名參加「2006亞洲小姐網絡賽」,以及03年在蘇州舉行的「第三屆水鄉儷人比賽」,當時朱晨麗仲因為未有向TVB申報,事後在慶功活動上連番道歉。網上更流傳出疑是朱晨麗當年參加「水鄉儷人」的照片,大家睇睇……

朱晨麗曾報名參加「2006亞洲小姐網絡賽」。
朱晨麗選港姐前,曾報名參加「2006亞洲小姐網絡賽」。(圖片來源:新傳媒資料庫)
朱晨麗 2003年時朱晨麗得16歲,外貌比依家「娘」得多,而且仲有啲baby fat,好青澀!
2003年時朱晨麗得16歲,外貌比依家「娘」得多,而且仲有啲baby fat,好青澀!(圖片來源:新傳媒資料庫)
朱晨麗 不過起碼一眼都認得出!
雖然五官未完全進化,不過起碼一眼都認得出,左邊是朱晨麗!(圖片來源:新傳媒資料庫)

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

撰文:東方新地圖片來源:新傳媒資料庫、IG@rebecca_zhu