林作

林作公開搓裕美胸片段被網民插爆 陶傑鬼馬回應:登記結婚激死老母都係陶傑教出來?

最新娛聞

廣告

日前31歲林作與32歲裕美被爆透過視像在海外律師見證下,於美國猶他州網上登記註冊結婚,事隔幾日兩個又有「驚喜」俾大家,林作po出一段疑似幫裕美搽豐胸cream的影片,被網友狂轟猥瑣,而林作的哎吔師傅陶傑亦發長文力撐「徒弟仔」青出於藍!

文:東方新地|圖:裕美IG、林作IG、陶傑社交網、新傳媒圖庫

裕美半裸賣豐胸產品

早前聲稱靠自己做珠寶鑽飾生活搵錢而賺了第一桶金買樓的裕美,近日又有新搞作,今次連胸都出賣!裕美和林作日前分別在社交網出po,上傳親自試用豐胸cream的片段,只見裕美疑真空上陣,半裸背對鏡頭,露出整片白滑背部,然後裕美一聲令下,林作拿著豐胸cream現身,右手不停在裕美胸前搓來搓去,親自幫她搽豐胸cream,其中一段林作更以「用家」身份夾硬扯低女友件衫,裕美突然矜持急忙拉好上衣免得走光。

 

陶傑長文澄清與林作師徒關係

片段po出後,惹來網民熱議,紛紛指林作猥瑣,出賣女友;亦有指裕美為了賣廣告不惜出賣肉體好cheap云云,而林作的「哎吔」師傅亦發長文澄清:「我不得不嚴正聲明:『本人係林作大律師非正式人生通識師父,林作的才華横溢係 more or less 自己天生,近年我都要向佢拜師學返轉頭。何況佢嘅全職師父係大狀清洪。而且多年來向林作灌輸教育知識文化品味的,係牛津大學和哈羅貴族寄宿學校。』」借機澄清與林作非正式師徒關係,亦暗誇林作想法多多,比他更出色。
林作

與裕美結婚 林作:我哋係有登記

今年9月林作與林母上蘇民峰師傅的玄學節目《搵陣》時,獲蘇師傅贈言指這一、兩年是林作結婚最佳時機,當時師傅話:「最遲2022年頭,唔係就要十年後過40歲。」不過林母王莉妮一向不滿裕美,經常公開批評對方,有指今次林作秘娶裕美,連林母都被蒙在鼓裡,兩人結婚派對只有裕美母親出席。

林作今日在社交網上載了自己一張穿西裝打煲呔的單人照,並留言:「I am ready for tonight.」。
林作今日在社交網上載了自己一張穿西裝打煲呔的單人照,並留言:「I am ready for tonight.」。

被問到與裕美結婚一事,林作否認指兩人穿著婚紗和禮服只是為開Dress Up Party,但承認曾和裕美在美國登記結婚,他表示:「呢個只係表達愛意嘅行為,如果你哋check一下,會發現美國唔同洲都有我個名,總之我依家呢一刻喺法律上係冇結婚,亦未有打算計劃結婚。」

蘇民峰師傅曾贈言林作最遲要2022年頭結婚。
蘇民峰師傅曾贈言林作最遲要2022年頭結婚。

裕美:心急會弄巧反拙

而裕美與林作同一口徑,表示著婚紗只是為開派對,她笑言:「結婚我冇乜所謂,又唔係未結過婚,哈哈!雖然我由細到大都好想有個完整家庭,但有時太心急會弄巧反拙,順其自然啦!」

林作承認曾和裕美在美國登記結婚。
林作承認曾和裕美在美國登記結婚。

裕美又直認與林母「唔係好熟」:「我哋傾過唔係好多次偈,當然你問我,我都希望伴侶嘅屋企人喜歡我,但呢啲冇得迫。」

被林作家人稱是「雞」裕美爆喊大反擊
裕美同林作不時在IG晒恩愛。
裕美指婚事要順其自然。
裕美指婚事要順其自然。

被林作家人稱係「雞」

裕美自從同林作拍拖後,被林媽媽王莉妮多次公開批評出身卑微,更被拒絕嫁入林家門,二人關係勢成水火。日前裕美接受傳媒訪問,表示早已習慣面對各種的負面報道,可以一笑置之。但當中指她跟林作拍拖一心是想釣金龜,她就反駁指過去的男朋友沒有一個是有錢的,而裕美表示最傷害她的正是林作的屋企人,指林作全家人都對她有意見,更在家人的group chat內稱她係「雞」,令她覺得非常侮辱!

裕美同林作媽媽王莉妮關係勢成水火。
裕美同林作媽媽王莉妮關係勢成水火。

裕美受盡委屈,在訪問中含淚反擊林媽媽,質疑她處事雙重標準,指「林媽媽同樣是失婚、學歷唔高人仕」,大家都有相同經歷,點解可以睇唔起自己!

被林作家人稱是「雞」裕美爆喊大反擊
林媽媽多次公開批評裕美出身卑微,更拒絕她嫁入林家門。

公開挑機想同林母鬧場大交

裕美在訪問中表示試過同林媽媽差點爆發正面衝突,起因是林母send短訊給她,內容是「那麼多男人不去黐,要黐他?」令她非常氣憤,於是去找林母當面對質,但當時林母卻不斷逃避又回避她眼神,然後直頭話返房瞓覺,雖然雙方未有爆發衝突,但裕美反而想狠狠咁同林媽媽當而鬧場大交,將大家所有不滿全部發泄出來!

被林作家人稱是「雞」裕美爆喊大反擊
裕美表示早已習慣面對各種的負面報道,可以一笑置之。
被林作家人稱是「雞」裕美爆喊大反擊
裕美被指同林作拍拖一心是想釣金龜,但她反駁指過去的男朋友沒有一個是有錢的。
被林作家人稱是「雞」裕美爆喊大反擊
裕美表示想同林媽媽鬧場大交,將大家所有不滿全部發泄出來!

裕美面形超進化

食完花生,回顧超 現實,話說近年除咗傅穎不斷外貌進化外,就連裕美都慢慢開始瘋狂進化!最近佢更變成超V煞面,下巴尖到啄得死人咁,真係差啲都認唔出裕美本人!

大家仲認唔認得裕美?
大家仲認唔認得裕美?

下巴越嚟越尖,雖然係靚咗,但望落就好似有啲膠,有網友就反而取笑佢:「勁大陸妹feel,依家削骨還夫咁款!」,亦有人話佢:「整到完全唔認得」!

林作撐裕美踩麥明詩 回顧裕美方臉扁鼻時

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!