林夏薇

車禍傷大陣 林夏薇老公擲千萬呵番

最新娛聞

廣告

闊太林夏薇,去年六月約滿無綫宣布停工全力造人,更有指其估計身家高達30億的金融才俊老公莫贊生(Jason),大手筆以生一個獎一億獎償,鼓勵老婆全速生B,原本一切準備就緒,林夏薇卻在六月遇上車禍,撞傷大陣打亂全盤生B大計,連月來更要做物理治療矯正脊椎,心情大受影響。

出名錫老婆的莫贊生自然好心痛,為呵番老婆,除咗擲千萬林夏薇拓展「功夫集團」飲食業務,半年間速開四間新店外,又陪老婆歐遊放血散心, 等老婆順番條氣盡快回復狀態,再努力追B。

 

撰文:東方新地 圖片:新傳媒圖片、Instagram

林夏薇 車禍傷大陣

去年六月,林夏薇駕駛其保時捷跑車返回山頂住所途中,遇上交通 意外,疑遭小路出大路的保時捷四驅車攔腰撞到,座駕損毀,林夏薇還 因此撞傷大陣,涉事女司機被控不小心駕駛罪,案件日前(2月20日)宣 判,法官指林夏薇供詞前後矛盾,裁定被告罪名不成立,車禍受傷的林 夏薇不滿判決,嬲爆在個人社交網撰千字文大控訴宣示不滿,無奈表 示:「人在做天在看,馬路殺手太多了,大家真的真的要小心!」

 

頸椎受傷

於車禍後,林夏薇即在 IG 上載 X 光 片,顯示其頸椎受傷情況,她的頸 椎亦明顯比正常頸椎冇晒弧度。

手經常麻痹

林夏薇反應咁激,除咗為攞回公道,女人傷大陣亦可大可小。據 知情者透露:「撞完車之後,老公已經即刻陪薇薇睇骨科醫生,醫生話 薇薇頸椎變形,尾龍骨又有幾節移位,要做一段時間物理治療,觀察 情況進展,受傷初期薇薇就算食住止痛藥依然痛到瞓唔到覺,手仲成 日感覺到麻痹,雖然已經做咗大半年物理治療,但到依家隻手仲會間 中有痹嘅感覺,咁耐都未好番,佢兩公婆又點會唔擔心。」

發千字文控訴

去年六月林夏薇駕駛其保時捷跑車返回 山頂獨立屋寓所途中,疑被小路出大路 的保時捷四驅車攔腰直撞,四驅車女司 機被控不小心駕駛罪,案件日前(2月20日)宣判,法官裁定被告罪名不成立,令林夏薇嬲爆不滿判決,在社交網撰千字文宣示不滿。

家人好擔心

貴為林峯堂妺,家族顯赫的林夏薇,15年下嫁身家豐厚金融才俊 莫贊生,Jason(莫之洋名)本想老婆婚後做少奶奶,畀過億家用任 使,不過林夏薇事業心重想做女強人,除咗拍劇又大搞飲食生意, Jason都讓步全面配合,直至去年家人發最後通牒,放聲氣希望盡快抱 孫,林夏薇同老公亦有共識,決定放下幕前工作步伐,火速幫老公造 人繼後香燈,今次車禍令生B計劃受阻,雙方家長都非常緊張。據知 情者透露:「長輩們吩咐Jason一定要照顧好老婆,必須要徹底治療康 復好先得,始終陀B腰骨負荷唔到會好辛苦,佢哋都話依家唔心急 得,好彩薇薇年紀唔算大,復原應該會快啲,Jason本身好鍾意小朋 友,本來薇薇一路有做開運動,身體keep得好fit,但今次整親條 腰,心情唔好連身體都差咗,呢輪就要中西合璧治療同調理!」

搞大飲食王國

老婆受傷又嚇親,Jason當然心痛,為呵番老婆, Jason一早已有行 動,除了體貼陪老婆頻密覆診及做物理治療,更擲千萬氹老婆。據知 情者透露:「佢知道薇薇呢兩年好落力去搞自己嘅飲食生意,雖然生意已上軌道,但薇薇仲會不停諗啲新菜式去吸引食客,對生意好著緊,今次Jason就加碼出錢支持薇薇,又幫手搵舖搵廚 師,等老婆全心發展業務之餘又唔使咁操勞,佢仲同老婆講明 投資不設上限,只要薇薇鍾意,開多幾間舖都冇問題,有Jason咁落力幫手,唔使半年已經開多咗四間分店!」
財技了得兼學識廣博,正是莫贊生打動林夏薇最大原因,林夏薇就曾開腔大讚老公見多識廣:「做生意佢係前輩,會畀好多意見我!而且佢浪漫過我,會好貼心照顧我!」

揸車接老公

日前林夏薇由山頂寓所驅車到中環接老公莫贊生,當日薇薇駕駛的保時捷跑 車,正是上年六月出車禍被撞的車輛,跑車前面車門位置及車頭都明顯花晒又有凹痕。

交老公揸車

林夏薇會合老公莫贊生後即做 番乘客,交由老公負責駕車。

陪玩散心

林夏薇所言非虛,莫贊生出錢出力支持老婆搞大飲食王國外,還細心安排歐洲、美國等地旅行散心,讓老婆放鬆心情養 好身體。據知情者透露:「受傷之後,Jason見薇薇心情唔 好,揸車行返出事嗰條山路仲有陰影,盡量減少工作應酬,貼 身照顧老婆,盡量會自己揸車或安排司機接載老婆出入,一有 時間就陪老婆去旅行,等老婆可以放鬆心情去玩同買嘢。」
受交通意外判決影響心情,日前林夏薇駕車外出亦明顯無厘心機,當日下午,林夏薇先駕車去新文華酒店接老公莫贊生,會合老公後轉由莫贊生駕駛,不過發現記者兩人就表 現驚愕,更將車駛至中環警署外,待記者表明來意,夫婦才放下戒心,但就示意不受訪,之後兩人驅車去銅鑼灣遊艇會 準備出海。

公道自在人心,又有個財力雄厚兼錫自己的好老公時刻支持,薇薇都係時候收拾心情,冇嘢比養好身體為莫家開枝散葉更重要!

前後腳落車

林夏薇未有同老公一齊落車,反而在 車上等司機到來,才落車會合老公。

莫贊生將車駛到銅鑼灣遊艇會後,同老婆前後腳落車,其後再call司機到駛走保時捷。

速開四分店

除咗拍劇,林夏薇15年開始投資飲食生意,短短三年間已開設了十多間「功夫集團」旗下食肆,有指莫贊生近半年再擲千萬投資氹老婆,半年速開四間(天后、大角咀、新蒲崗、旺角)分店。

做生招牌

林夏薇除為舖頭做生招牌,還不時會落店舖監督業務,又會請圈中人試菜。

廚娘慰夫

林夏薇唔止係老闆娘咁簡單,更入得廚 房出得廳堂,煮得一手好菜的她,不時 在家下廚整兩味氹老公。

歐美遊放血

林夏薇於車禍撞傷大陣,除要做物理治療外,連心情亦受影 響,莫贊生近幾個月就不停陪老婆 歐遊散心,飛完美國又飛倫敦,周 遊列國享受生活呵番老婆。

飛三藩市在機上食件三文治,林夏薇就不經意大晒身上行頭,鑽戒同鑽石鏈墜閃爆入鏡。

三個月就連飛兩轉英國,林夏薇更愛在名勝留倩影,不過低調的莫贊生就極少出鏡。

同老公遊倫敦睇街頭藝術表演。

性感出活動

去年約滿無綫,林夏薇暫停拍劇專心造人, 不過賺錢活動及大型盛事仍會出席參與,去年底她就以一身大露背盛裝出席華鼎獎。

豪派利是

家底豐厚的林夏薇,農曆年同圈中好友陳山 聰、林子善及趙希洛等團拜兼大派利是。

是非纏身

兩夫婦去年更是非纏身。擅長收購、融資的莫贊生,是多間上市公司董 事,身家估計高達30億,不過去年12月,在將軍澳電視城附近圍欄,莫贊生 被貼街招指他是空心老倌,令人質疑林夏薇同老公經濟狀況,不過,林夏薇 回應事件就直指無聊,更在IG連發三段文及Po出自己輕鬆在家布置聖誕樹 的短片,力證生活無憂及心情未受影響。

 

 

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!