林敏驄

林敏驄伊健餐廳煲煙 網民鬧爆

最新娛聞

廣告

林敏驄、鄭伊健、何超儀、邵音音同導演郭子健等好友到灣仔松菱日本料理食鐵板燒,阿驄笑言當晚眾人全力洗(食)鮑魚,食到hihi時,阿驄、伊健、音音姐同郭子健點起支煙!其實政府已於2007年時立法,包括所有食肆室內全面禁煙,而部分網民見到四人煲煙,當然鬧爆!

 

有些網民鬧林敏驄典解帶壞伊健教佢食煙,阿驄梗係唔認,仲笑言係伊健教壞佢至真!有些更激嘅網民就話要罰佢哋錢,甚至爆粗狂鬧!

不過,又唔係個個都好似阿驄佢哋咁大煙癮!睇下頁!

 

就好似鄭中基同太太余思敏日前請一班同事食公司開年飯,都係去食鐵板燒仲飲埋啤酒,不過就冇酒後亂性,不知幾咁規矩!

如欲率先接收資訊,請讚好我們的FB專頁並於「已讚好」選單設定「搶先看」,多謝支持。

網址:www.facebook.com/orientalsundayhk

 

 

林敏驄的小朋友對於父母離婚有什麼行動?

在父母離異後,跟隨母親陳伶俐生活的他,曾經主動鼓勵母親主動去…詳見:林敏驄大仔遺傳爸爸好基因

陳伶俐改嫁新加坡富豪後,居山頂億半豪宅?

陳伶俐婚後搬入夫家位於山頂富豪級地段的布力徑獨立屋,屋內面積達三千呎、全海景花園超過千呎,以市值計算,物業價值超過億半。點擊即睇:豪宅室內圖