林明禎

林明禎成香港廣告女神 「老是常出現」竟惹不滿網民熱議

最新娛聞

廣告

32歲大馬女星林明禎一直都是不少人心目中的女神,她近年將發展重心由台灣轉去香港,一口唔咸唔淡的廣東話令她可愛度大增,而且身形亦十分有睇頭!不過最近因為「老是常出現」反而令網民覺得吃不消?

林明禎 廣告 林明禎在香港已十分出名
林明禎在香港已十分出名(圖片來源:IG@minchen333)

林明禎幕前搶鏡大受歡迎

大馬女神林明禎現年32歲,近年將發展重心放於香港及台灣,最初在出演香港電影《救殭清道夫》為人認識,之後去到兩年前《一秒拳王》人氣就逐步攀升,近來佢在香港都有戲上,就係有子華神份的《飯戲攻心》。而且對於有「歌手夢」的她來說,更加有機會踏上紅館,成為軒公《THE NEXT 20》演唱會的嘉賓之一,可見其人氣的確十分之高。

林明禎 廣告 林明禎
戲入面都係扮女神,不過情史豐富咁囉(圖片來源:《飯戲攻心》劇照)

林明禎晉升成「香港廣告女神」

而她最近亦都成為了「香港廣告女神」,不論甚麼類型廣告可以見到林明禎代言。大量的廣告出現,更令她的知名度及人氣一路上升,形象亦更加入屋。以下就同大家回味下林明禎拍過的廣告。

1.代言運動品牌

林明禎代言過運動品牌,需要穿上運動內衣及長褲盡騷線條,拍攝過程更要做出不少瑜伽動作,展示陽光氣息一面。

林明禎 廣告 林明禎
(圖片來源:Descente Hong Kong)
林明禎 廣告 林明禎
(圖片來源:Descente Hong Kong)

2.代言道地橙茶、展現性感家居Look

林明禎都為過道地橙紅茶拍攝廣告,當時令佢再度成為被一班宅男粉絲的追捧。廣告片段一出街,即引來大批粉絲留言力撐:「真係拍得好靚….人同廣告」、「對你更加念念不忘,買箱來想念你」、「劉華代言嘅年代終於完結」等等。

林明禎 廣告 林明禎
(圖片來源:FB@道地 Tao Ti)
林明禎 廣告 林明禎
(圖片來源:FB@道地 Tao Ti)

3.代言X Box 廣告專攻宅男

林明禎上年年尾拍攝Xbox Series S廣告時,曾引起一輪哄動,她穿上招牌白色小背心上陣,在廣告片段中扭來扭去跳舞,大騷完美曲線及22吋小纖腰,非常吸睛!廣告出街後林明禎除了被讚「樣靚身材正」外,更有粉絲留言讚她「廣東話進步了很多」。

林明禎 廣告 林明禎
(圖片來源:FB@Xbox HK)
林明禎 廣告 林明禎 明禎小背心,彈跳打XBox!
明禎小背心,彈跳打XBox!(圖片來源:FB@Xbox HK)

同林明禎 MinChen 瘋狂打機!

4.代言小米賣手機

林明禎最近一次,就係7月份接拍小米廣告,不過都由呢個時候,網民開始覺得佢「老是常出現」。

林明禎 廣告 林明禎
(圖片來源:YouTube@小米香港Xiaomi Hong Kong)

連登仔:點解香港乜X廣告都搵林明禎?

近日就有連登仔出post指:「點解香港乜X廣告都搵林明禎?」,當中更指林明禎「紅又唔係紅」。其帖文一度引起連登仔熱議,有不少網民認為樓主的諗法有誤,認為林明禎樣靚身材正,只要是廣告商都希望搵佢賣廣告,更有網民笑言:「好過搵個阿正。」,不過阿正其實行「搞笑路線」,同林明禎比較又唔係太適合。

林明禎 廣告 又啟動逢紅必反技能?
又啟動逢紅必反技能?(圖片來源:連登討論區截圖)
林明禎 廣告 林明禎
有網友話未夠紅(圖片來源:IG@minchen333)
林明禎 廣告 林明禎
咁所以技能發動失敗啦?(圖片來源:IG@minchen333)
林明禎 廣告 林明禎
有網友話,明禎BB都反你係咪唔鍾意女人(圖片來源:IG@minchen333)
林明禎 廣告 林明禎
總之無事啦(圖片來源:IG@minchen333)

林明禎化身做學生妹同樣掂!

除咗廣告之外,林明禎亦有參與MV演出,早前「宇宙天團」ERROR的成員193都有搵林明禎拍攝MV《再次PuppyLove》,當中林明禎更是化身成為「男性Dream girl」學生妹出演,其百變形象亦證明了林明禎的可塑性極高,轉咩look都冇問題!

林明禎 廣告 林明禎
(圖片來源:IG@minchen333)
林明禎 廣告 林明禎
(圖片來源:IG@minchen333)
林明禎 廣告 林明禎
(圖片來源:YouTube@ERROR)

回顧林明禎黑絲福利圖 網民:誰頂得住!

大馬女神林明禎出席Hip Hop音樂頒獎禮,獲頒「Hip Hop Artists特選女神獎」!女神IG po上當日打扮的影片,以一身復古「阿梅look」上陣,上身透視豹紋上衣配緊身短褲加黑絲,大騷展腿,簡直係極級挑戰網民眼球,林明禎女神仲好謙虛指自己只係小短腿!短短幾秒的短片,已破8萬like「長腿明禎」「為什麼看著看著一小時就過去了」「幾秒鐘的東西花了我幾個小時才看完」「額,這誰頂得住明偵的黑絲」「可愛清純的明禎居然有這麼野性的一面,娶回家不得了」「這腿我給三百分」點解160唔夠對腳可以咁修長。」

林明禎 廣告 林明禎 黑絲
(圖片來源:ig@minchen333)
林明禎 廣告 林明禎 黑絲
(圖片來源:ig@minchen333)
林明禎 廣告 林明禎 黑絲
(圖片來源:ig@minchen333)

林明禎考慮再拍內衣廣告

早前林明禎出席運動品牌活動時,被問到會否再拍內衣廣告時,佢指如果係自己喜歡的品牌都可以考慮,更大爆之前拍內衣廣告時會有點不自在!粉絲們都非常期待。

林明禎 廣告 林明禎 黑絲
(圖片來源:ig@minchen333)

林明禎美女圖欣賞

同場加映1 : 內衣廣告黑歷史?

林明禎初初在台灣搵食時其實星途並不暢順,2014年在台灣以歌手出道,去到16年轉戰做演員於出演《救殭清道夫》之後事業先有所改善,2017年佢被台灣內衣商相中,做胸圍代言人,張張相都要曬胸圍,都真係要好大勇氣。佢話唔自在的內衣廣告,會唔會就係呢個?

林明禎 廣告
(圖片來源:廣告圖片)
林明禎 廣告
(圖片來源:廣告圖片)

同場加映2:林明禎家姐更加猛料

「大馬女神」林明禎擁有天使臉孔和魔鬼身形就係人都知,但原來其猛料胞姐林詩枝(Brandy)亦絲毫不比妹妹遜色。32歲的Brandy比明禎大一歲,在馬來西亞選美亞軍出身,現在是集模特兒、演員、歌手於一身的全能藝人,在大馬亦擁有不小的名氣。據知Brandy已經嫁人,老公是大馬林姓富商,身家超過20億港元,非常巴閉。二人婚後育有一女,雖然林詩枝已是人妻人母,但姣好身材絕對零走樣,更不時在IG派福利!

林明禎 廣告 林明禎 黑絲 林明禎 「大馬女神」林明禎擁有天使臉孔和魔鬼身材就係人都知,但原來其猛料胞姐林詩枝Brandy)亦絲毫不比妹妹遜色。
「大馬女神」林明禎擁有天使臉孔和魔鬼身材就係人都知,但原來其猛料胞姐林詩枝(Brandy)亦絲毫不比妹妹遜色。(圖片來源:IG@brandy333nat)
林明禎 廣告 林明禎 黑絲 林明禎 32歲的Brandy在馬來西亞選美亞軍出身。
32歲的Brandy在馬來西亞選美亞軍出身。(圖片來源:IG@brandy333nat)
林明禎 廣告 林明禎 黑絲 林明禎 Brandy已經嫁人,老公是大馬林姓富商,身家超過20億,非常巴閉。
Brandy已經嫁人,老公是大馬林姓富商,身家超過20億,非常巴閉。(圖片來源:IG@brandy333nat)
林明禎 廣告 林明禎 黑絲 林明禎 林詩枝雖然是人妻人母,但姣好身材絕對零走樣。
林詩枝雖然是人妻人母,但絕對零走樣乜都有。(圖片來源:IG@brandy333nat)
林明禎 廣告 林明禎 黑絲 林明禎 仲不時在IG大派福利。
仲不時在IG大派福利。(圖片來源:IG@brandy333nat)

林詩枝大晒火辣完美曲線

日前林詩枝在IG上載一輯超少布性感泳衣照及短片,大晒火辣完美曲線,再配上她一身古銅色的健康肌膚,非常吸睛!難怪電到一班網友暴動起哄:「鼻血都噴出來了」、「幫我叫救護車,所有的男人都缺氧」、「辣媽太誇張」、「生完仲可以咁Fit」等。

林明禎 廣告 林明禎 黑絲 林明禎 林詩枝日前在IG上載一輯超少布性感泳衣照,大晒火辣完美曲線。
林詩枝日前在IG上載一輯超少布性感泳衣照,大晒火辣完美曲線。(圖片來源:IG@brandy333nat)
林明禎 廣告 林明禎 黑絲 林明禎 林詩枝擁有一身古銅色的健康肌膚。
林詩枝擁有一身古銅色的健康肌膚。(圖片來源:IG@brandy333nat)
林明禎 廣告 林明禎 黑絲 林明禎 林詩枝亦有拍片留倩影。
林詩枝亦有拍片留倩影。(圖片來源:IG@brandy333nat)
林明禎 廣告 林明禎 黑絲 林明禎 非常吸睛!
非常吸睛!(圖片來源:IG@brandy333nat)

林明禎成香港廣告女神為何惹不滿?

有連登仔出post指為何香港很多廣告都是林明禎,仲話林明禎不算得上紅,其帖文一度引起連登仔熱議,一文睇清林明禎香港4大廣告

《飯戲攻心》「女友」林明禎如何滋潤子華?

在飯氣攻心中飾演子華女友的林明禎,早前則帶住一籃雪梨到演藝學院探班,仲借梨示愛……詳見:黃子華拍心口:唔好睇就回水

關鍵詞
林明禎
撰文:東方新地圖片來源:IG@minchen333、劇照、YouTube截圖、Descente HONG KONG、FB@道地 Tao Ti、FB@Xbox HK、YouTube@ERROR資料或影片來源:原文刊於NewMonday