林盛斌

林盛斌心痛太太被網民狙擊 man爆護妻:搞我好啦﹗放過我屋企人啦﹗

最新娛聞

廣告

林盛斌和太太黃乙頤(Pearl)育有三女一子,阿Bob不時在社交網讚賞太太在照顧家庭同時能發掘自己的興趣,鑽研風水、自製手工皂等,繼而發展成自己的事業,阿Bob在疫情期間工作減少收入大滅,反而太太卻工作不斷,阿Bob曾笑言等食軟飯。林盛斌日前在社交網表示太太受到網絡欺凌,阿Bob不忍太太受苦,挺身護妻揚言:「搞我好啦﹗唔好搞我屋企人﹗」被圈中朋友讚係真男人﹗

文:東方新地 |圖:林盛斌IG

林盛斌 護妻
林盛斌和太太Pearl結婚踏入第十四年,育有三女一子,一家六口溫馨快樂。

林盛斌在社交網貼出太太獨照,留言指近日有幾篇報道提起太太Pearl,然後有很多網民留言評論,當中包括對太太的外表以至工作的批評,當中有人身攻擊、無中生有的都有。

林盛斌 護妻
林盛斌貼出太太一張低頭看電話的獨照,以長文護妻。

林盛斌挺身護妻:

我太太的確唔係乜嘢大美人,
佢只係一個普通女人,40歲,
從來唔化妝,冇打針,冇整容,
鬆動啲先去買兩件靚少少嘅衫着下,
生咗四個小朋友,好努力照顧佢哋,
亦安排好佢哋嘅起居飲食同所有嘢,
私人時間就去學吓呢樣,做吓嗰樣,
然後將自己嘅興趣發展成為事業,
靠自己嘅能力同知識去賺取家用,
而佢都仍然keep到宜家呢個狀態,
喺我心目中,已經係「完美」。

各位,搞我好啦,放過我屋企人啦,唔該晒!🙏🏼

By the way,佢係瘦咗,又靚咗。

林盛斌挺身護妻,又以完美來形容太太,得到一眾圈中人留言支持,大讚阿Bob好man﹗當中包括有蔡卓妍、蕭正楠、黃智賢、洪永城和孫慧雪等。

林盛斌 護妻
蔡卓妍留言。
林盛斌 護妻
蕭正楠留言。
林盛斌 護妻
阿Ben同洪永城留言。
林盛斌 護妻
孤慧雪留言。

阿Bob逐一回覆網民撐Bob嫂

阿Bob一番man爆長文,除了得到圈中好友紛紛留言支持外,亦有不少網民窩心留言撐Bob嫂,阿Bob都逐一回覆﹗

林盛斌 護妻
林盛斌回覆網民同時不忘讚太太瘦咗又靚咗。
林盛斌 護妻
林盛斌讚太太似自己個女多過似太太。

酸民怪林盛斌高調惹的禍

不過亦有網民指Bob嫂自己攞嚟,指她低調一點便不會受到網絡欺凌,更有網民指Bob嫂現為人睇風水,正需要名氣,更懷疑阿Bob高調護妻,其實另有目的云云。

林盛斌心痛太太被網民狙擊 man爆護妻:搞我好啦﹗放過我屋企人啦﹗

夫妻紋身慶祝結婚13周年

林盛斌除了是圈中多仔公亦是圈中出名的愛妻號,去年12月與太太在無名指上一條線,以慶祝結婚13周年,仲話希望太太喜歡這份禮物。

林盛斌 護妻
去年12月,林盛斌和太太一起去紋身,以慶祝結婚13周年。
林盛斌 護妻
林盛斌平時不是讚太太為家庭的付出,早前太太整傷腳,無阻太太如常湊仔同發展事業,大讚太太勁,好佩服太太。
林盛斌 護妻
阿Bob一家六口樂也融融。

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!