林芊妤

林芊妤陀B仔三個幾月 與男友秘密入紙結婚

最新娛聞

廣告

現年28歲的藝人Coffee(林芊妤) ,2016年時公開與圈外男友翟志榮(Weng)的戀情,兩人拍拖以來一直感情穩定,早前更透露有結婚共識。但今日Coffee被爆同男友已經入紙申請結婚!原因係Coffee早前發現自己意外懷孕,現時已陀B三個幾月,已經知道係男仔。所以提早上星期秘密入紙結婚,雙囍臨門呀!

撰文:東方新地|圖片:Instagram

林芊妤陀B仔三個幾月

Coffee (林芊妤) 今日接受傳媒訪問,表示今次雖然係意外懷孕,不過佢自己同準老公都好開心,雙方家人都好高興。Coffee現時陀B三個幾月,預產期為11月,而且已經知道BB係男仔,不過佢過自己鍾意女仔多啲!

Coffee早就打算今年底與男友拉埋天窗,計劃低調旅行結婚,不過依家有咗BB,可能旅行都唔會去,同家人食餐飯就算!

大肚教瑜伽

Coffee一向喺社交網站十分活躍,經常上載靚相大晒弗爆身材,今日見到佢戴住口罩自拍,表示病咗仍繼續教瑜伽班。不過重點係佢身型都仲係咁弗,完全唔見肚!

Coffee is always a good idea.

Coffee今日喺Instagram上載一張咖啡照,除了見一杯有靚靚拉花的咖啡外,旁邊仲有張紙仔寫住「Coffee is always a good idea」,唔知係咪Coffee準老公的心底話呢?

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!