梁凱寧

29歲梁凱寧「麻甩女神」氣質夠貼地 回應網民讚身形好:平著衫先好睇㗎!

最新娛聞

廣告

29歲梁凱寧(Maggie)曾任TVB新聞主播及記者,因為甜美外貌及澎湃上圍令網民關注,離開TVB後她成為香港浸會大學傳理學院新聞系講師,又經常活躍於社交網站與網民互動,獲封貼地女神。日前她於IG story同網民玩「你問我答」,非常勤力回覆了超過500名網民留言,當有人讚她身材好時,她卻說:「平著衫先好睇,你哋識唔識㗎?」

前TVB主播梁凱寧身材澎湃,久不久在交社平台上派福利。
前TVB主播梁凱寧身材澎湃,久不久在交社平台上派福利。(圖片來源:IG@maggieleung0722)

梁凱寧麻甩氣質俘虜網民獲大讚貼地

梁凱寧日前網民玩「你問我答」,不少網民大讚靚女、身材好之餘又讚她貼地,留言說:「真人身材好震撼」、「靚女多麻甩,令我感到距離近咗」、「原來你咁貼地」等等。面對網民讚佢身材,她直言:「著衫唔好睇的,好易顯肥。」她又表示曾有金融界、電影界、娛樂圈人士向她招手,不過她以「數口唔好」、「冇呢個資格」婉拒。當有人讚佢麻甩時,她分享自己平日的頹look,寫道:「我好少買新衫新袋。我個背囊用咗8、9年,Tee成日都着好鍾意嗰件,有frd(朋友)笑過話變咗荷葉領,不過我真係對打扮冇乜要求,我平時出街嘅打扮絕對唔會俾大家見到,因為我驚俾人認得我個頹Look,IG永遠要美美的(好多IG相嘅衫都係問嫂嫂借的」。當網民留言指佢咁靚使乜打工,她表示唔想靠男人,性格貼地深受網民喜愛,又說:「冇離地嘅理由」、「大家係咪對新聞主播有咩誤解?」

梁凱寧落力回覆網民留言,而且答案非常精警。
梁凱寧落力回覆網民留言,而且答案非常精警。(圖片來源:IG@maggieleung0722)
梁凱寧 靚景配美人。
靚景配美人。(圖片來源:IG@maggieleung0722)

梁凱寧 懷念旅行美好時光

梁凱寧雖然冇再做新聞主播,不過網民絕對冇忘記佢,依然非常關注她的一舉一動,梁凱寧在社交網上載5年前的潛水相,表示好掛住與鯨鯊在海中暢泳的美好時光,唔知幾時先可以再去旅行。梁凱寧發放的照片與短片震撼網民眼球,不過上載冇幾耐,短片突然被刪走,網民起騷動都好正常。海量網民在梁凱寧的社交網留言,要求有更多圖片支援,並強烈要求把潛水片重新上架,梁凱寧最後亦順從民意做找數女漢子,即晚把潛水片再上架。片中梁凱寧泳姿優雅,尾隨鯨鯊並嘗試出手輕撫,網民的焦點錯晒,不少人話完全睇唔到有魚,又說片段太吸晴要不斷重播,只有10秒左右的短片,有人誇張到睇咗成個鐘先睇完。

梁凱寧在水中與鯊共舞。
梁凱寧在水中與鯊共舞。(圖片來源:IG@maggieleung0722)
梁凱寧 優美的泳姿令人目不轉睛。
優美的泳姿令人目不轉睛。(圖片來源:IG@maggieleung0722)
梁凱寧 短片中的最後幾秒,令網民目不暇給。
(圖片來源:IG@maggieleung0722)

梁凱寧白色水著晒事業線

29歲梁凱寧的水著舊照近日在網上流傳、再度翻hit,相中的梁凱寧身穿白色三點式,深長事業線相當養眼,疑似男友從後攬實她,態度親暱,網民留言話好生羨慕。而當時的梁凱寧的一身健康膚色亦成為大家焦點,網民驚訝黑妹梁凱寧如何變成今日的白滑白天鵝﹗

多圖﹗梁凱寧水著放題網上翻hit 網民:點解平時收得咁埋﹗
梁凱寧與友人陽光與海灘的舊照在網上流傳,梁凱寧除了膚色以外,靚樣冇變過,證明無添加純天然美女。(圖片來源:討論區圖片)
多圖﹗梁凱寧水著放題網上翻hit 網民:點解平時收得咁埋﹗
梁凱寧被疑似男友攬住,事業線成焦點﹗(圖片來源:討論區圖片)
多圖﹗梁凱寧水著放題網上翻hit 網民:點解平時收得咁埋﹗
梁凱寧被疑似男友從攬實,她可愛伸脷﹗(圖片來源:討論區圖片)

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

關鍵詞
梁凱寧
撰文:東方新地圖片來源:IG@maggieleung0722