梁競徽 明星夢入行

梁烈唯認發明星夢 自爆以為自己好紅拒搭巴士

最新娛聞

廣告

梁烈唯(現名梁競徽)近年主力在內地發展,雖然少有在香港螢幕出現,不過新聞仍然不斷。早前黑面帶貨,賺得雞碎咁少成為熱話後。梁烈唯近日接受前無綫藝員好友胡炯龍訪問時,坦認發明星夢才入行,更曾自以為好紅,拒坐巴士!

梁烈唯自稱用靈魂演戲

梁烈唯近日接受好友胡炯龍訪問,最初談及過去演出過的角色,問他哪個角色最深刻?他表示:「因為每一個角色,我都係用個靈魂灌注落去咁演,會有一部分嘅自己影子喺入面﹗」答咗等如無答,之後被追問之下先講喜歡演奸角,因為發揮大又有警世作用喎!

梁競徽 明星夢入行 梁競徽 43歲的梁競徽拍了超過五十部無綫劇,演過不少奸角。
43歲的梁烈唯拍了超過五十部無綫劇,演過不少奸角。(圖片來源:微博@梁競徽)

梁烈唯自爆兒時已發明星夢

問到演戲是否自小的夢想?梁烈唯竟然好坦白咁答:「唔係㗎,我入行係想做明星㗎!不過之後遇到挫折,得到不少教訓,入TVB時心態已經洗心革面,自此我同自己講要成為一位好演員。」然後他自爆:「當年我拍完第一套電影之後呢,我就唔敢搭巴士、地鐵,覺得自己唔可以搭,因為嗰時我諗『死啦,啲人會認得我』。」胡炯龍聽到後都禁不住狂笑,梁烈唯仍然一臉認真!

梁競徽 明星夢入行 梁競徽 梁競徽近日在微博接受訪問。
梁烈唯近日在微博接受訪問。(圖片來源:微博@胡炯龍)
梁競徽 明星夢入行 梁競徽 梁競徽自爆還是梁烈唯年代,還未加入無綫時,因為拍了一套電影,自以為係巨星而唔敢坐公共交通,好友胡炯龍唔畀面大笑。
梁烈唯自爆還是梁烈唯年代,還未加入無綫時,因為拍了一套電影,自以為係巨星而唔敢坐公共交通,好友胡炯龍唔畀面大笑。(圖片來源:微博@胡炯龍)

梁烈唯忽然賣溫情

梁烈唯之前被酒店員工爆料,指他大支嘢去酒店前枱要求參觀ballroom,勁無禮貌兼指住自己個鼻問:「我喎,唔識?你經理會識得我。」點知經理是外國人,梁競徽英文差立即笠水!呢件事在網絡瘋傳。梁烈唯曾爆seed回應,指自己是龍的傳人,不可被人欺負,唔認衰仲九唔搭八。呢日佢都有講番件事,仲話自己依家成熟好多,只會努力工作去養家。

「而家唔諗大紅大紫」

梁烈唯說:「我依家呢個階段,有家庭有小朋友,其實已經唔去諗乜嘢大紅大紫,要去到咩位,冇再諗呢啲,總之keep住有工作,有收入去維持全家生活。其實任何事都係,當你有機會嘅時候,你就盡力去做啦,累積落嚟嘅努力同表現,就會得到日後嘅機會。」

梁競徽 明星夢入行 梁競徽 梁競徽2014年同拍拖十一年女友結婚,17年誕大女,2020年誕細仔。
梁烈唯2014年同拍拖十一年女友結婚,2017年誕大女,2020年誕細仔。(圖片來源:微博@梁競徽)
梁競徽 明星夢入行 梁競徽 梁競徽曾揚言安排子女北上讀書,又話移居內地,又話愛大灣區,但被發現仍居於香港﹗
梁烈唯曾揚言安排子女北上讀書,又話移居內地,又話愛大灣區,但被發現仍居於香港﹗(圖片來源:微博@胡炯龍)
梁競徽 明星夢入行 梁競徽 梁競徽今年出po指只跟兒子相處兩個,便要北上開工,原來一直未遷居內地!之前更有網民爆料指他一家居於烏溪沙。
梁烈唯今年出po指只跟兒子相處兩個,便要北上開工,原來一直未遷居內地!之前更有網民爆料指他一家居於烏溪沙。(圖片來源:微博@胡炯龍)
梁競徽 明星夢入行 梁競徽 梁競徽近年搞生意,開錶行及車行!
梁烈唯近年搞生意,開錶行及車行!(圖片來源:微博@梁競徽)

梁烈唯近年決心長期進駐在內地發展,近日更撈過界玩埋直播帶貨,卻全程黑面明顯一臉倦容,有網民直言:「只知道特眼熟,名字就…」

網民:帶貨好過返大台

梁烈唯近日撈過界直播帶貨,引起網民關注,在直播中他一身全黑廚師裝束,十足十一個扒房師傅,而在直播間中不斷落力狂sell面前的牛扒。有觀眾就在直播中留言指:「帶貨好過返大台」,又叫梁烈唯講粵語。但他懶理fans聲音,只係不斷想sell多啲賺多啲錢。

梁競徽 明星夢入行 梁烈唯 直播 梁烈唯 梁競徽 唯唯開直播帶貨時,明顯一臉倦容。
梁烈唯開直播帶貨時,明顯一臉倦容。(圖片來源:小紅書影片截圖)
梁競徽 明星夢入行 梁烈唯 直播 梁烈唯 梁競徽 唯唯落力Sell牛扒,但全程零笑容。
梁烈唯落力Sell牛扒,但全程零笑容。(圖片來源:小紅書影片截圖)

「唯」生唔到 無奈被逼接Job?

影片一出即引起網民關注,有網民直指因為「口罩給大家逼的沒招了,只能先掙錢先幹著對吧?」,暗示梁烈唯呢排都搵唔到食。底下都有網民留言,指:「天吶梁烈唯老了這麼多嗎?」、「身高限制了他很難當大男主」等,資料上梁烈唯身高報稱是175cm,但一直有網民認為他報大數。亦有網民直言:「只知道特眼熟,名字就…」、「沒劇接要去帶貨了?」、「真係折墮」、「不知是誰」等等。

梁競徽 明星夢入行 梁烈唯 直播 梁烈唯 梁競徽 期間見到他用衫袖抹臉,有網民話佢係流鼻涕,亦有網民話佢講到喊。
期間見到梁烈唯用衫袖抹臉,有網民話佢係流鼻涕,亦有網民話佢講到喊。(圖片來源:小紅書影片截圖)
梁競徽 明星夢入行 梁烈唯 直播 梁烈唯 梁競徽 有網民話唯唯做帶貨好過返大台。
企喺梁烈唯身邊嘅係前TVB綠葉胡炯龍,同佢係好兄弟,拍住上搵人仔。(圖片來源:小紅書影片截圖)
梁競徽 明星夢入行 梁烈唯 直播 梁烈唯 梁競徽 原來唯唯賣緊嘅牛扒係盛惠99人仔一件,唯唯成功賣出超過一百件。
原來梁烈唯賣緊嘅牛扒係盛惠99人仔一件,最後成功賣出超過一百件。(圖片來源:小紅書影片截圖)

梁烈唯被重提酒店經歷

有網民認為講起梁烈唯,就一定要再提一提他的「酒店經歷」,事沿有網民表示自己曾在酒店任職reception,並在酒店大堂遇見梁烈唯,但他當時並不知道梁烈唯是誰,他指當時梁當時走到酒店接待大堂櫃檯問︰「有冇得睇吓你哋個ball房?」但由於無預約,加上ballroom正有活動舉行,所以無法讓他即時參觀,網民指他當時非常不滿,要求見酒店經理。

遇外籍經理梁烈唯口啞啞

但當網民要求他留下姓名時,梁烈唯卻指著自己個樣表示:「我喎!你…你經理會識得我。」然而該酒店經理是外籍人士,並不認識他,網民指梁烈唯聽完經理講英文後,突然氣勢減半並口啞啞,最後只講了句「Thank you」便離開。有網民質疑事件純屬虛構,但亦有網民認為若事情屬實,梁烈唯都幾無禮貌。

梁競徽 明星夢入行 梁烈唯 直播 梁競徽 梁烈唯
(圖片來源:《飛虎3壯志英雄》劇照)
梁競徽 明星夢入行 梁烈唯 直播 梁競徽 梁烈唯
(圖片來源:微博@梁烈唯is梁競徽)

撰文:東方新地(部份內容轉載自New Monday)圖片來源:微博@梁競徽、微博@胡炯龍資料或影片來源:原文刊於NewMonday