梁詠琪

梁詠琪下月開騷|3歲混血女探班 萌爆扮火車

最新娛聞

廣告

梁詠琪(Gigi)今個月4至5號喺紅體舉行一連兩場「好時辰世界巡迴演唱會-香港站」,相隔7年再踏紅館舞台,梁詠琪連日來繼續綵排,西班牙籍老公Sergio近日都有帶同3歲混血囡囡Sofia去探班,萌爆Sofia仲扮火車㖭⋯

撰文 : 東方新地|圖片:梁詠琪IG

梁詠琪下月開騷 3歲混血女探班

西班牙籍老公Sergio近日都有帶同3歲混血囡囡Sofia去探班打氣,萌爆嘅Sofia仲同媽咪、dancer哥哥姐姐一齊扮火車!

梁詠琪和囡囡扮火車,老公Sergio就負責拍片留念。

梁詠琪為個唱限定TEE宣傳,囡囡都有出鏡!

現定居新加坡嘅靚星媽楊采妮,早前為一對雙胞胎兒子Ignatius同Aloysius 搞1歲生日派對,好姊妹梁詠琪、李心潔、許茹芸帶埋仔女同老公飛去新加坡,李心潔事後都有喺fb貼圖兼留言,佢話:「兩位小兄弟提早慶生,難得讓我們有機會從四方八面飛來相聚。感動,愉快,歡樂的時光真美好。」

而梁詠琪就留言話:「采妮的一對小兄弟出生後,我們4個姊妹們第一次難得這麼人齊的都帶著另一半和小孩,聚在一齊為小兄弟們提早慶生。Sofia面對著4個小弟弟,立刻變大姐姐啦!」

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!