楊思琦

楊思琦 廿四孝媽媽之日常

最新娛聞

廣告

單親媽媽唔易做,不過一定會盡力做到最好!好以楊思琦咁,平時星期一至日走南闖北做騷接活動賺錢養家,一有時間留港,九成九用咗嚟陪個女Krystal,你話呢啲係母愛係犠牲?其實呢啲至係一個正常廿四孝媽媽之日常。

撰文:東方新地|圖片:新傳媒圖片庫、楊思琦IG

楊思琦三代齊出遊

將軍澳街坊一定見慣不怪,區內各大商場周不時都會見到楊思琦帶埋囡囡同媽咪三代出遊。日前又係呢三代同堂,齊齊陪住Krystal去東港城學小提琴。

思琦同思琦媽喺附近遊走等到囡囡落堂,夠鐘就去到琴行接女放學。話說6歲Krystal不嬲古靈精怪有表演慾,一落堂見到媽咪即刻大解放,攬住商場主題布置巨型公仔狂擺po影相。

思琦幫手攞琴袋、踎低起身幫囡囡影靚相,影完相Krystal都好乖巧,自己的事自己做,攞番個小提琴自己孭,唔會再畀媽媽同婆婆操勞,呢啲咪有家教,兼且有樣學樣,學晒一樣孝順嘅思琦囉!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!