樊少皇

力王屢傳欠債 JJ開腔護夫 樊少皇發聲明澄清

最新娛聞

廣告

上年11月,賈曉晨(JJ)為老公「力王」樊少皇誕下愛女,一家三口本應樂也融融。不過,近日就爆出樊少皇再度被追債,而今次事件則由匿名追債信誤寄而令事件曝光!對此,樊少皇昨日發聲明澄清,而JJ也再次發聲澄清及老公護航!

撰文:東方新地|圖片:微博、新傅媒圖片

樊少皇再爆出被追債

現時35歲的賈曉晨(JJ)前年與46歲老公「力王」樊少皇結婚,並於上年11月誕下愛女。雖然丈夫一直有不少新聞,例如與JJ拍拖時被爆與前任女友育有一子一女,前年又被財務公司踩上JJ寓所追債200萬等,但JJ仍力撐老公!近日,再爆出樊少皇被匿名信追債一事!

匿名追債信誤寄

據報道指,樊少皇近日再被追數,爆料人因於信箱發現有一封信件,打開後嚇見追債字條,並指入面有樊少皇的相,及只寫著「欠債還$」的字句,但信件卻誤寄到爆料人的郵箱,才得悉此事。

另外,據知由於信件寫的是一個雙連單位,但冇寫幾樓,可能才引致誤寄一事。同時,有指之該住處亦有時會遇見過樊少皇,但最近就好少見到他,令事件更撲朔迷離。

JJ發聲力撐老公

對於樊少皇再次被指欠債,JJ則透過經理人回應,表示一直都知道有人周圍寄此追債信,有公司亦有收到,反指若然係追債,為何沒有留下聯絡方法?

同時,續指樊少皇之前幫一個品牌做代言,及後中間的公司收唔到客人錢,所以去追對方還錢,因此若然真要追債按道理會留聯絡方法,所以唔知發信人有何動機!

JJ亦發聲明撐老公,並在微博發文,留言:「我先生樊少皇沒有欠任何人債務,希望不法分子尊重法律,在此我向因不法分子對無辜受滋擾的朋友,還有我之前所代言合約早已到期的美容院道歉🙏🙏🙏!!!受滋擾的公司與人士已報警,相信警方已在處理,我先生也已將此事分別交給北京和香港律師處理,謝謝大家!」

即使再有追債事件爆出,但依然冇阻JJ心情,早前七夕,JJ亦有於個人社交網上載與老公的合照,相中還有愛女及家中愛犬,可見心情依然靚靚,並未因老公被匿名信追債所影響!

潛水避債

近年轉戰內地的樊少皇,除接拍劇集,更不時參與電影,密密賺經濟應不成問題!不過,2016年時有傳樊少皇去年尾向朋友借下二百萬應急,更要簽文件及於身份證文件上打下指模,以確認借貸之事!16年三月,有收數公司受委託,向樊少皇追討餘下欠款,有指樊少皇卻一直潛水唔接電話,令收數佬要四出尋人,最終直接去JJ將軍澳寓所拍門追數!

婚後先知欠債

有指JJ跟樊少皇於今年元旦結婚後,新婚不久先知老公欠下巨債,JJ得悉後晴天霹靂爆喊!據知樊少皇曾跟JJ解釋根本冇借人錢,只係為義氣幫朋友,點知後來對方反轉豬肚,結果樊少皇就咁搞到一身蟻!

JJ撐老公:佢先係受害者

對於老公樊少皇因欠債要簽文件,又要於身份證文件上打下指模一事,JJ表示:「據我所知,有人呃咗佢三百萬係真嘅,但我哋之前一路冇時間處理呢件事,但如果係咁,我哋會選擇報警。(要還錢?)冇人爭錢,仲要有人呃咗佢錢呀!(香港定內地發生)呢個唔講喇,我搵咗律師。(你一直知情?)我知有人呃咗佢,但你講嗰件事我唔知!」

山大砍埋有柴

雖然老公樊少皇被指欠下巨債,但JJ近年於內地發展不俗,劇接劇加上其他商場活動,一年賺千萬人仔,認真和味!因此,就算樊少皇不幸陷財政危機,JJ都應可為老公解燃眉之急!

一手食雞 一隻手抱女 賈曉晨:練了一身好本領

賈曉晨(JJ)當媽媽後,不時在網上分享湊女之日常,呢日佢就晒出一張抱住囡囡「小飯兜」食嘢相,相中見JJ一邊食雞翼,另一隻手就抱住囡囡餵佢飲奶,不愧係力王嫂!JJ就話:「練就了一身好本領,又當爹又當媽系列@樊少皇」

賈曉晨 公開全家福

樊少皇與賈曉晨自育有一女「小飯兜」後,一直為愛女嘅容貌保持神秘。但就喺今日,賈曉晨竟然喺個人社交網放咗幾張囡囡嘅正臉相,終於令小飯兜嘅樣曝光!

賈曉晨大方放囡囡正臉相

從賈曉晨擺上網啲相睇得到,小飯兜個樣甚得父母真傳,對眼又圓又大,眼仔碌碌咁,十分精靈!加上下巴尖尖咁,相信第日長大之後都會係一個靚女!

賈曉晨更留言:「親愛的寶貝,我們的小飯兜,從你出生、一周、滿月、百天、到現在半歲,媽咪時時刻刻陪着你,就怕錯過你成長的每一秒鐘,今天你半歲生日了,媽媽要跟大家一起分享這份快樂!希望寶貝身體棒棒的,每天快快樂樂,長大也是個樂觀快樂又聰明的好孩子。」 ​​​​

賈曉晨 羨慕囡囡

事實上,賈曉晨之前都有擺囡囡啲相上網,但就唔係正臉。例如有一次,佢就只影愛女嘅半邊面,仲留言話好羨慕小飯兜長長嘅眼睫毛~

樊少皇與賈曉晨為愛女保持神秘

2016年,樊少皇與賈曉晨結婚。上年11月,賈曉晨就喺香港養和醫院誕下囡囡「小飯兜」,期後兩公婆一直都冇公開女兒嘅正臉,甚為秘密。

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!