歐國盃十大靚仔球星

歐國盃十大靚仔球星

最新娛聞

廣告

 

四年一度歐國盃已開鑼,男士們愛睇波,女士們梗係睇靚仔球星!24支國家隊中,肯定有好多靚仔球星俾大家慢慢欣賞,當中呢十大靚仔球星,踢得又睇得,fans點可以錯過!

1.幸福爸爸 祖赫特

高大靚仔的祖赫特已在去年中升呢做人夫,娶了墨西哥藉太太Kimberley,之後太太誕下仔仔Harlow,一家三口好幸福!祖赫特自07年開始代表英格蘭出戰世界賽,被譽為英超最佳門將之一,近日在歐冠盃曼城對皇馬一戰時他更力保一球不失,狀態大勇!

 

國藉:英格蘭
年齡:29歲
身高:1米96
體重:89kg
位置:守門員

 

 

2.銀河唯一基奧特

基奧特太太Jennifer與女兒Jade

 

基奧特雖然靚仔有型,但就經常被插屎波,就連高登仔都改編陳奕迅〈超人的主題曲〉歌詞,諷刺呢位法國前鋒質素平庸,場上笑料百出,尤其法國是今屆歐國盃主辦國,佔主場之利,但基奧特就被指未夠班代表法國出戰,最近踢友誼賽時更慘被球迷噓爆。

國藉:法國
年齡:29歲
身高:1米92
體重:88kg
位置:前鋒

 

3.Man爆 沙治奧拉莫斯

主播太太Pilar與大仔Marco及細仔Rubio

 

昔日曾經留長髮的拉莫斯如今改留鬚,一樣咁有台型,他本身是皇馬隊長,經常和C朗搭檔一攻一守,今次他代表西班牙出戰,與C朗分屬不同組別,要打入十六強後先有機會對戰。

 

國藉:西班牙
年齡:30歲
身高:1米83
體重:75kg
位置:後衛

 

4.黑馬分子簡拿

太太Monica與兒子Boiken

 

火爆又有型的隊長簡拿有如阿爾巴尼亞的英雄人物,帶領這個小國首次打入歐國盃,大有機會成為今屆黑馬。

 

國藉:阿爾巴尼亞
年齡:32歲
身高:1米86
體重:77kg
位置:後衛/中場

 

5.青靚白淨曉姆斯

太太Cathy

 

德國球隊型男多,但曉姆斯就眾望所歸,多次被選為最靚仔德甲球星,他下季將會離開多蒙特轉投拜仁慕尼黑,但他早前對戰未來東家時不慎拉傷肌肉,可能要缺席歐國盃首場分組賽。

國藉:德國
年齡:27歲
身高:1米91
體重:90kg
位置:後衛

 

6.家有索妻 華美倫

華美倫身形唔算最fit,但相貌就勁似未禿頂前的英國型男祖迪羅,他曾被譽為「帶刀侍衛」,近年卻變成「玻璃人」,經常傷多過踢,唔通跟model索妻Polly有關?不過最近他宣布傷癒復出,相信可以在歐國盃大展拳腳。

 

國藉:比利時
年齡:30歲
身高:1米82
體重:75kg
位置:後衛

 

7.鮮肉筍盤 法比安沙爾

年輕又靚仔的法比安沙爾屬全能型後衛,曾代表瑞士U23國足隊參加2012倫敦奧運,是歐洲球壇新一代中的亮眼新星。

 

國藉:瑞士
年齡:24歲
身高:1米86
體重:85kg
位置:後衛

 

8.勁貪靚 艾朗藍斯

愛犬Halo、太太Colleen與仔仔

 

不算高大但靚仔的艾朗藍斯在球場上都好注重外表,經常會轉轉新髮型,最近為出戰歐國盃,他就將一頭啡髮染成淺金色,非常sharp醒。

 

國藉:威爾斯
年齡:25歲
身高:1米78
體重:76kg
位置:中場

 

9.女友超索 馬里奧葛斯

前年世界盃馬里奧葛斯成為德國贏波功臣,雖然未夠1米8的身高唔算高大有型,但半熟的俊朗外表都吸引到眾多女fans,model女友Ann-Kathrin更係索到爆!

 

國藉:德國
年齡:23歲
身高:1米76
體重:64kg
位置:中場

 

10.宇宙級筍盤 C朗

球技同個樣一樣咁掂的球王C朗,早前因拉傷大腿肌肉而缺陣歐冠盃多場比賽,之後在總決賽憑12碼助皇馬捧盃後,他就飛往西班牙度假,期望可在歐國盃開賽前回復最佳狀態。

育有一子嘅C朗到31歲依然單身,靚仔、好球又疊水勁多女圍係常識吧!而C朗最近被指搭上NBA球星比歷克格芬(Blake Griffin)嘅前女友Daniella Grace,Daniella身材咁惹火,難怪C朗食指大動!
國藉:葡萄牙
年齡:31歲
身高:1米85
體重:80kg
位置:前鋒

 

全文完

延伸閱讀︰

茶記激凸妹起底 原來好猛料

茶記激凸妹性感圖集

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

關鍵詞
C朗法國