江嘉敏

江嘉敏認戀電競公司高層 有米男友大起底!

最新娛聞

廣告

26歲TVB小花江嘉敏,入行以來緋聞多多,近日被安排與死敵馮盈盈合體,主持綜藝節目《解溝心機女》,節目中與馮盈盈暗片 ,不過現實中,江嘉敏似乎比馮盈盈幸福,與其電競公司高層有米男友恩愛,早前便被直擊二人甜蜜抱抱,真係甜到漏!

江嘉敏被男友公主抱
江嘉敏獲男友Anthony以公主式抱起。

男友投訴 ︰是你大褸太重還是…

江嘉敏近排新聞多多,早前曾被指背住電競公司高層男友Anthony,疑似偷食男友嘅好朋友X先生嘅新聞被翻炒而嬲爆,搞到佢要喺IG發文表達不滿!不過,去年聖誕節,江嘉敏已放下怒氣,喺IG大晒同男友拍拖行街嘅合照,男友仲懶理途人目光,以「公主抱」抱起佢,而江嘉敏亦好識做,即時樹熊上身依偎在男友臂彎內,又頭貼頭深情互望,畫面羨煞旁人!不過,Anthony之後竟敢投訴女友好似肥咗唔少,江嘉敏留言話:「𝐶ℎ𝑟𝑖𝑠𝑡𝑚𝑎𝑠 𝑖𝑠 𝑐𝑜𝑚𝑖𝑛𝑔﹗大褸終於出動了!見到聖誕樹,忍不住要合照一下,感覺好幸福。剛巧合照站在蝴蝶結下面,我們都是互相的禮物吖!臨走時,他說了一句:『是你大褸太重還是……』!」

江嘉敏被男友公主抱
江嘉敏去年聖誕節,孖男友拍拖行街。
江嘉敏被男友公主抱
二人不時在IG放閃。
江嘉敏被男友公主抱
江嘉敏與男友Anthony感情穩定。
江嘉敏被男友公主抱
江嘉敏男友Anthony Cheng 在美國加州柏克萊大學畢業,在本地一間著名電競公司擔任產品部總監,家住太子道西價值千多萬港元的豪宅。
江嘉敏被男友公主抱
男友對江嘉敏當公主般看待。
江嘉敏被男友公主抱
江嘉敏常常以「超人」稱呼男友。

男友做阿四

本刊曾全程直擊江嘉敏搵男友幫手搬屋,當日約早上十一時 許,只見Anthony 在村屋外指示搬運工人搬嘢上貨車,江嘉敏則留在屋內 打點,全程點男友做阿四,Anthony 來回十多次搬雜物及清理垃圾,搞了 兩個多小時,傢俬雜物塞滿成架貨車,男友搬搬抬抬十幾轉都依然咁冧,無他,姣功耍家的江嘉敏,搬搬吓嘢,可以冧男友玩畫手仔,只見 Anthony 摸著江嘉敏手仔寫字喺手掌,之後她又撒嬌要寫埋一份,江嘉敏捉住男友手臂寫嘢時,Anthony 更合埋眼極之享受,似乎女友姣功已經令他無法抗拒。

江嘉敏 屋企有米的 Anthony,呢日放下少爺身段,幫江嘉敏不停將屋企唔要廢物,攞出外面掉!
屋企有米的 Anthony,呢日放下少爺身段,幫江嘉敏不停將屋企唔要廢物,攞出外面掉!
江嘉敏 大件傢俬床褥有搬屋工人幫手搬,Anthony則幫手攞燙衫板等雜物放上自己私家車。
大件傢俬床褥有搬屋工人幫手搬,Anthony則幫手攞燙衫板等雜物放上自己私家車。
江嘉敏 有男友幫手搬屋兼 做司機,江嘉敏可以翹埋手做公主, 上車等男友車去新居。
有男友幫手搬屋兼 做司機,江嘉敏可以翹埋手做公主, 上車等男友車去新居。

忽然撒嬌扭抱

之後江嘉敏坐男友的寶馬座駕,跟在貨車後面一同出發,去到太子道西新居,男友先將座駕泊到自己寓所停車位,再同江嘉敏前後腳返新居執嘢。晚上九時,兩人執嘢執到肚餓,一齊行去九龍城搵餐廳醫肚,江嘉敏全程戴上口罩唔想畀人認出,兩人連行去食飯都好癡纏,近六呎高的Anthony全程搭著女友膊頭行,又幫女友孭住手袋,行到路口,江嘉敏忽然撒嬌扭抱,Anthony竟唔理路人注目將她成個抱起過馬路,江嘉敏姣功果然名不虛傳!

江嘉敏 江嘉敏
江嘉敏一身便裝仲著住類似酒店的輕便拖鞋!
江嘉敏 Anthony駕車載女友去到太子道,先將寶馬座駕泊返自己寓所屋苑,再同江嘉敏前後腳行返隔籬新居。
Anthony駕車載女友去到太子道,先將寶馬座駕泊返自己寓所屋苑,再同江嘉敏前後腳行返隔籬新居。
江嘉敏 屋貨車泊在江嘉敏太子道西 新居屋苑外,只見成架貨車都 塞滿嘢,除咗大件傢俬、仲有 床褥、被鋪及唔少膠箱,獨居 的江嘉敏家當多到塞爆貨車。
屋貨車泊在江嘉敏太子道西 新居屋苑外,只見成架貨車都 塞滿嘢,除咗大件傢俬、仲有 床褥、被鋪及唔少膠箱,獨居 的江嘉敏家當多到塞爆貨車。
江嘉敏 兩人到附近茶餐廳醫肚,吃飽飽後,Anthony醒目行去埋單,再陪女友行返新居。
兩人到附近茶餐廳醫肚,吃飽飽後,Anthony醒目行去埋單,再陪女友行返新居。
Anthony對女友照顧無微不至,行街仲幫女友孭埋手袋, 行到去路口,女友突然撒嬌話攰扭抱,他更man爆將女友 成個抱起過馬路,江嘉敏腳撐撐,搞到男友鬼咁high!
Anthony對女友照顧無微不至,行街仲幫女友孭埋手袋, 行到去路口,女友突然撒嬌話攰扭抱,他更man爆將女友成個抱起過馬路,江嘉敏腳撐撐,搞到男友鬼咁high!
搬屋靠晒朋友,江嘉敏負責發號施令,但竟然要求全程主力搬搬抬抬嘅男友為她按摩膊頭。
搬屋靠晒朋友,江嘉敏負責發號施令,但竟然要求全程主力搬搬抬抬嘅男友為她按摩膊頭。

《親親我好媽》江嘉敏

現年26歲江嘉敏中學讀嘉諾撒聖心書院,江嘉敏自17歲已瘋狂拍私影同接拍微電影,而佢喺《親親我好媽》中飾演江美儀大女,一位17歲學生妹,因爲演技自然而大受好評!江嘉敏戲内係一位乖巧文靜,品學兼優的學生,真心純過蒸餾水!佢喺劇中同何廣沛嘅感情線,更是觀眾至愛情節!江嘉敏更憑《親》獲提名頒獎禮女配角,對入行年資不算長的她來說相當鼓舞。

江嘉敏 無綫
無綫劇《親親我好媽》中江嘉敏飾演中六考DSE的女學生,對常常扮演學生的她沒有難度。
江嘉敏 無綫
無綫劇《親親我好媽》中江嘉敏扮學生妹好神似!

港台劇狂扮學生妹

雖然第一次參演無綫劇,但其實江嘉敏拍攝經驗可不少,好似《女人多自在5》、《沒有牆的世界》及《我的家庭醫生》等港台節目,劇中角色一律都係學.生.妹!所以佢在《親親我好媽》再演學生,完全係駕輕就熟!

江嘉敏 無綫
拍無綫劇前,江嘉敏狂拍港台劇!
江嘉敏 無綫
拍無綫劇前,江嘉敏狂拍港台劇,演學生妹駕輕就熟!

色誘張繼聰

而在無綫劇《誇世代》﹐江嘉敏同張繼聰搞「大叔戀」,二人一場切磋武技戲份,背心拋胸的江嘉敏,胸壓張繼聰不特止,還用腳將男方夾到實一實,睇到班宅男熱血沸騰。

江嘉敏 無綫
無綫劇《誇世代》
江嘉敏 無綫
無綫劇《誇世代》中江嘉敏用大腿夾實大叔張繼聰!

《兄弟》升呢做女一

江嘉敏喺新劇《兄弟》升呢做女一,佢更一改清純形象,不再演乖乖女,飾演保鑣的她要郁手郁腳拍打戲,又要揸槍,動作戲多多。 江嘉敏認戀電競公司高層 有米男友大起底!

江嘉敏開朗又玩得嘅佢同男主角王浩信有唔少對手戲,但之前有報道指Kaman喺英國拍《兄弟》外景期間,主動姣黐人夫王浩信,即使返港後都頻頻主動聯絡男方。

江嘉敏 有傳英國拍外景期間,江嘉敏姣上王浩信,經常主動獻殷勤,買咖啡都只預對方!
有傳英國拍外景期間,江嘉敏姣上王浩信,經常主動獻殷勤,買咖啡都只預對方!

入大台前,Kaman其實拍過獨立電影同港台劇,她不算好靚,但順眼、清純女學生形象令人形象深刻;在Google香港2017年熱爆搜尋女娛樂名人中,江嘉敏跑出榮登第1名,證明清純玉女形象係男女通殺!

江嘉敏 其實Kaman 2012年已入行開始拍微電影,影相扮家政婦比結衣BB絕無輸蝕。
其實Kaman 2012年已入行開始拍微電影,影相扮家政婦比結衣BB絕無輸蝕。

文青女神Look

話說Kaman 2014年剛拍過麥曦茵執導的《曖昧不明關係研究學會》及港台劇,開始為大家所認識。閒時也有接Model工作,這次第一次同《新假期》來到台灣宜蘭住民宿,盡顯文青動靜皆宜的一面。

出trip不為交差 全情投入旅程

好多Model出trip在鏡頭前入戲,表現出好味道或者好當地人有互動,但一熄機便不交戲,繼續玩電話對世事不聞不問,但Kaman是少有會enjoy旅行嘅model,所以鏡頭前後都好易捕捉到她與當地人談天的小動作。

江嘉敏 同Kaman出trip的記者回憶,私下Kaman好爽朗。
同Kaman出trip的記者回憶,私下Kaman好爽朗。

慳妹出Trip唔亂買嘢

Kaman在早年的訪問有提過,自己好鍾意演戲,為了Casting 同多點演出經驗,平時的Job無錢都會接。所以記者憶述當時去到日本,Kaman 不會瘋狂Shopping,是「慳家敏」一名。但就好愛錫妹妹,不買東西給自己都要買手信給妹妹!

江嘉敏 招牌式開朗笑容。
招牌式開朗笑容。

初熟水著曝光

江嘉敏17歲已經狂拍私影,做Model經驗豐富,不過水著晒身材就不常見!

江嘉敏認戀電競公司高層 有米男友大起底!

無綫小花江嘉敏清純又得,性感都得!

江嘉敏 呢個封面位,據攝影師講試咗幾shot就收貨!
呢個封面位,據攝影師講試咗幾shot就收貨!
江嘉敏 呢張男朋友視覺真係無敵!超多幻想空間!咪心邪,我指超甜美笑容,救命呀!
呢張男朋友視覺真係無敵!超多幻想空間!咪心邪,我指超甜美笑容,救命呀!
江嘉敏 三點式出浴照!無懼水沖落嚟的素顏樣!
三點式出浴照!無懼水沖落嚟的素顏樣!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

關鍵詞
江嘉敏
撰文:東方新地圖片來源:新傳媒圖片、江嘉敏IG、Anthony Facebook、Anthony IG