沙津

沙律張沛樂剪短髮預告出寫真集 網民反應兩極 潛水保錡現身派心

最新娛聞

廣告

沙律張沛樂男友保錡@ERROR被韓子亮狙擊,被對方稱作港版吳亦凡,連日保錡潛水未有回應﹗保錡女友沙律張沛樂卻在惹火時刻宣布下月推出個人寫真集,為此而剪成清爽短髮,男友保錡上水留言畀心以示支持﹗不過沙律狠心剪掉一把長秀髮,網民評價好壞參半,指她變型格卻無晒女人味﹗

文:東方新地|圖:沙律張沛樂IG、東方新地
沙律張沛樂男友保錡早前獲解凍後亦成功洗底,近日卻遭昔日好友韓子亮點名指控,連環出po指掌握保錡醜聞罪證,其後又有女網民公開疑似保錡撩女對話截圖,被咬住唔放的保錡未有作出任何回應,隊友193更指保錡近來心情複雜,擔心對方會崩潰﹗而保錡女友沙律亦拒絕回應呢單新聞,但心情未受男友負面新聞影響,更宣布下月推出個人寫真集﹗

沙律張沛樂為下月推出的寫真集而忍心剪下一把秀髮﹗(圖片來源:沙律張沛樂IG)
沙律張沛樂為下月推出的寫真集而忍心剪掉一把秀髮﹗(圖片來源:沙律張沛樂IG)

沙津預告下月出最後寫真集

沙律張沛樂擁激凸上圍,是不少宅男心目中的女神,沙律突然宣布「見證我的蛻變,我出寫真喇﹗」更為寫真而把頭髮剪短,性感尤物頓成型女﹗沙律興奮向大家公開這個全新造型並指「今年我第一本亦可能係最後一本寫真推出喇﹗」,她表示為了寫真集上山又下海更:「剪咗一個我咁大個女未試過咁短嘅髮型㖭,你哋覺得點?」

沙律張沛樂指咁大個女未剪過咁短頭髮,問大家覺得點?(圖片來源:沙律張沛樂IG)
沙律張沛樂指咁大個女未剪過咁短頭髮,問大家覺得點?(圖片來源:沙律張沛樂IG)

沙津獲網民讚似初出道薛凱琪

網民對女神沙律剪短頭髮的反應兩極,有讚有彈,有網民讚「清新爽朗做番自己」、「好有型」、「似初出道的薛凱琪」,亦有網民指女神形象瞬間幻滅,留言「太激啦﹗」、「可唔可以留番把頭髮先出寫真?」、「同保錡撞樣」、「唔認得你呀﹗」近日低調的保錡為撐女友,都現身留言畀心以示支持,立即有網民回覆保錡「呢期你最紅啦」,不過保錡未有回答﹗

保錡現身撐女友

沙律張沛樂 保錡
保錡現身撐女友新造型,有網民指他呢期最紅,不過保錡繼續低調未有回覆﹗(圖片來源:沙津張沛樂IG)

 

(圖片來源:沙律張沛樂IG)
沙津和保錡去年被爆拍拖,二人公開承認戀情﹗(圖片來源:沙律張沛樂IG)

網民:會唔會太有型 沙律秒回:迷倒少女嗎?

(圖片來源:沙津張沛樂IG)
(圖片來源:沙津張沛樂IG)
沙律張沛樂剪短髮預告出寫真集 網民反應兩極 潛水保錡上水派心
剪了一頭清爽短髮的沙律,被指似剛出道的薛凱琪﹗(圖片來源:沙津張沛樂IG)

網民唔like:太激啦﹗

(圖片來源:沙津張沛樂IG)
(圖片來源:沙津張沛樂IG)
(圖片來源:沙津張沛樂IG)
(圖片來源:沙津張沛樂IG)
沙律張沛樂剪短髮預告出寫真集 網民反應兩極 潛水保錡上水派心
(圖片來源:沙津張沛樂IG)

沙津張沛樂宣布下月出寫真集,更預告有機會是最後一本寫真集,其實早在18年,沙津張沛樂曾孖閨蜜趙詠瑤Kimi合體出寫真,當年曾預告翌年推出個人寫真集,但最後都是冇下文﹗

直擊沙律張沛樂沖身大解放

夏天為大地帶來美少女寫真集,一年一度書展告終啫,好彩暑假仲未完,去沙灘行番轉,隨時見到實體少女曬日光、6D寫真擺在面前任睇唔嬲!女神沙律 (張沛樂) 年前去到淺水灣曬番一身健康膚色又補充吓維他命D。沙律張沛樂18年同趙詠瑤Kimi合體推出寫真《閨蜜遊記》,人氣工作量都急升,沙律話做好準備下年書展再嚟過:「下一本會自己一個人影,唔使就住就住可以再激啲!」不過最後都冇下文,冇再出寫真﹗呢日沙津身邊無閨蜜冇男友,更被本刊就發現沙律一個人、帶住一條毛巾一張蓆,薄施脂粉去到淺水灣曬足半日太陽。

沙律 張沛樂
E級女神沙律出完寫真原來仲未晒夠身材,日前一個人比堅尼上陣,去到淺水灣沙灘曬足半日太陽。(圖片來源:東方新地)

沙津:「一個人可以放啲!」

本刊致電沙律張沛樂,她指一有空便會補充吓維他命D喎:「寫真印咗2,000本,書展已經賣咗1,600本,剩番喺書局賣都就嚟斷貨,好滿意呢個結果。其實拍完呢本,我都已經同公司傾緊想搵唔同團隊合作出年再影,到時就會係自己一個人影,唔使就住就住、多啲自由度,可以再放啲。尺度方面,都係三點式,不過主題我覺得可以玩好多嘢,最想就係制服、cosplay、唔同角色乜都試吓,滿足吓自己又可以畀人哋見到我可塑性好高,搵我做唔同角色。」

沙律 張沛樂
樣靚身材正,唔知係唔係怕惹閒雜人等撩,沙律選擇咗人少地偏的樹邊曬太陽,全程唔係戴超就低頭玩電話,果然冇被認出。(圖片來源:東方新地)

沙津張沛樂指當時男友林耀聲好支持她的工作及一切:「我做啲咩,男朋友都好支持從來唔會唱反調。雖然佢份人唔出聲,成個話題終結者咁,但有時見到佢拍戲會不知不覺演繹咗我哋生活小細節,我覺得大家一直互相影響,真係好幸福!」騷完半球大解放完再順手放吓閃,日光加埋閃光彈襲擊,好曬呀!

沙律 張沛樂
曬完太陽洗身沖走啲沙係指定動作,嗱嗱嗱,呢一幕連今年買咗本寫真的忠實fans都唔會見到!(圖片來源:東方新地)
沙律 張沛樂
一個人冇人幫,要就住啲風向同沙鋪蓆博鬥係就係狼狽啲,不過最緊要沙律真身唔使美圖已經fit到漏!(圖片來源:東方新地)

同楊思琦撞泳衣出位

沙律
18年書展,沙律張沛樂同趙詠瑤合出寫真《閨蜜遊記》,除咗E級身材,最多人講絕對係竟然同楊思琦撞埋同款淘寶泳衣。
(圖片來源:楊思琦寫真圖片)
(圖片來源:楊思琦寫真圖片)

男友都撐

沙律
同當時的男友林耀聲拍拖兩年,最難得係公開戀情後,感情更加穩固,沙律不時在網上放閃,又大讚男友少說話多做事,sweet得嚟亦都支持女方所有工作決定,不過19情尾分手收場﹗

人氣急升

本來已經話題多多工作邀約亦不少,推出寫真後沙律模特兒及演員工作更變得搶手,並接到啤酒廣告。去年完成網劇《向西聞記》同邵氏出品《蝕日風暴》後,原來張建聲新戲《作家的謊言》又有沙律份,同陳浩民有對手戲。

沙律

沙律Kimi台灣鬥胸狠

宅男女神張沛樂(沙律 Charlotte)有靚樣兼33E逼爆身材,加埋對白滑長腿,真係非常煞食!18年同好姊妹趙詠瑤(Kimi)一齊去台灣嚟個閨蜜遊,為寫真集《閨蜜遊記》影靚相,雖然話係旅遊書,不過大家知道重點係咩啦!

沙律 張沛樂
上機前影張出發指定動作兼出po﹗(圖片來源:沙律張沛樂IG)
沙律
孖住行夜市﹗(圖片來源:沙律張沛樂IG)
沙律
(圖片來源:沙律張沛樂IG)
沙律 張沛樂
閨密操刀﹗(圖片來源:沙律張沛樂IG)

胸戰: 33E vs 32D

期間沙律同Kimi忍唔住提早些牙靚相,圖中見到兩人以水著胸貼胸相擁,沙律33E上圍頂住Kimi趙詠瑤32D上圍,呢一場「胸戰」打和啦!

沙律 張沛樂
(圖片來源:沙律張沛樂IG)
沙律
(圖片來源:沙律張沛樂IG)

兩人外面似係套住件白色恤衫,更突顯出佢哋白滑肌膚,若隱若現別有魅力,加埋回眸一笑呢招,正!

沙律
(圖片來源:沙律張沛樂IG)
沙律
(圖片來源:沙律張沛樂IG)

沙律同Kimi仲有三個唔同系列的造型,全部都係咁靚!

1. 噴血小雲風

沙律

2. 傻系雪糕風

沙律

3. 戰鬥民族風

沙律

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!