波波

冇人性教育|波波黃婧靈露骨教實戰技巧 「U」「OK」「W」係咩招式?

最新娛聞

廣告

向來語不驚人誓不休的波波黃婧靈,自從主持了J2台的《冇人性教育》後,言行變得更加大膽。在最新一集《冇人性教育》中,波波施展渾身解數,內容愈見露骨,除了出手摸男同事Alan耳仔令對方有反應,仲手口並用教點樣討好另一半,波波面不改容,係有料到嘅!

波波 波波已變成無綫性女。
波波已變成無綫性女。(圖片來源:IG@krysellawong)
波波 波波要示範在Alan耳邊吹氣令他有反應。
波波要示範在Alan耳邊吹氣令他有反應。(圖片來源:無綫影片截圖)

波波出手搞掂對手

無綫J2台節目《冇人性教育》由歐陽偉豪 (Ben Sir)、黃婧靈 (波波)、黃紫恩 (Jojo)、故敏芝 (Karen) 以及吳兆麟 (Alan) 主持,每集都透過輕鬆有趣的形式去探討性話題,所以兒童不宜,被列為「M成年觀眾」類別的節目。在新一集節目中討論性冷感話題,波波與Karen、Jojo輪流示範用按摩、性感叫聲以及耳邊吹氣令Alan有反應,波波只係出手摸Alan耳仔已經令對手硬晒軚。

波波 波波因為戴上口罩不能出口,她只出手摸對方耳仔已令Alan面都紅晒。
波波因為戴上口罩不能出口,她只出手摸對方耳仔已令Alan面都紅晒。(圖片來源:無綫影片截圖)
波波 波波成個專家咁,講嘢愈來愈大膽。
波波成個專家咁,講嘢愈來愈大膽。(圖片來源:無綫影片截圖)

波波最叻用舌頭

其後講到服務技巧,波波就非常雀躍,當問及在場兩位男士Ben Sir及Alan覺得哪個方法最好時,波波仲多次強調要手口並用,還即場做出模仿動作,更對住Alan講:「我依家戴咗口罩之嘛,如果唔係我有條脷㗎!我只係畀口罩妨礙住我咋!」可見波波經驗老到,坐在波波身旁的Karen聽完眼都凸說:「咁你贏晒啦!」

波波 波波仲話會用埋條脷。
波波仲話會用埋條脷。(圖片來源:無綫影片截圖)
波波 三位女主持中,波波的經驗最老到。
三位女主持中,波波的經驗最老到。(圖片來源:無綫影片截圖)

波波教室詳細講解「巧手密碼」

波波全程面不改容,其中一Part講到為如何活用一雙「巧手」,波波非常詳細講解多種手勢,Ben Sir拎住枝筆比劃實際情形,波波更出手揸住Ben Sir枝筆上下搖動,場面露骨,波波明顯在這方面好有心得,仲以英文字母「U」、「OK」以及「W」作為密碼,比喻一點就明!

波波 波波愈講愈放。
波波愈講愈放。(圖片來源:無綫影片截圖)

去片!睇波波主持《冇人性教育》

波波講敏感話題完全唔避忌,無綫搵佢主持《冇人性教育》真係搵啱人。

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

撰文:東方新地圖片來源:IG@krysellawong、無綫影片截圖資料或影片來源:YouTube@TVB