洛兒

《美女廚房》洛兒身材超惹火 仲有個世界冠軍前男友!

最新娛聞

廣告

ViuTV節目作風一向大膽,剛播映完的《美女郊遊遊》更以「著三點式行山」做宣傳,兩位索女主持成功上位。ViuTV選用的女主持一向高質,其中曾參加《辣伙頭》的DJ兼模特兒洛兒,更加樣靚身材正!

撰文:東方新地|圖片:新傳媒、IG lok_lokyiitoyzlol

《美女廚房》初受注目洛兒身材超惹火

洛兒於2018年首次參與電視節目演出,憑《美女廚房》美女學徒身份成功彈起。今年ViuTV的兩個新節目都有洛兒參與,於烹飪比賽節目《辣伙頭》擔任參加者,並於《埋嚟睇 埋嚟玩》擔任天氣女郎,開始受重用。

《美女廚房》洛兒身材超惹火 仲有個世界冠軍前男友!

洛兒獲阿Bob睇好

《美女廚房》雖然唔少人認為新主持組合認真麻麻,不過咁多靚女就成功吸引到一班網民追看。18位「美女學徒」中,獲幾位主持一致讚好的DJ兼模特兒洛兒,原來佢仲有個世界冠軍的前男朋友!節目播映前舉行的「美女學徒招募行動」中,當時19號的洛兒非常搶鏡,皆因主持人阿Bob都大讚佢靚女,節目未出已經覺得佢勝算高,而且仲有勁多龍友圍住佢狂影!

洛兒
睇呢張相,小編覺得洛兒好似有啲朱茵feel?
洛兒
阿Bob就爽啦!

孖辮.制服.短裙仔

當年18位美女學徒出席宣傳活動,全部靚女清一色著上廚師制服,配襯灰色格仔超短裙,美女長腿一字排開,果真目不暇給,超壯觀!洛兒當然係其中一員,紥孖辮夠晒甜美,件制服包唔住玲瓏浮凸身材,加埋白滿長腿,掂呀!

洛兒

洛兒
美女廚房,食咗先講!

洛兒 火辣身材藏不住

能夠喺18位美女學徒中突圍而出,洛兒當然有料到!今年27歲的洛兒除了有標緻樣貌,34C、25、34身材相當火辣,佢亦從不吝嗇騷身材,社交網站有超多噴血性感照,男士們大愛!

DJ界大有名堂

外型出眾的洛兒本身係一位模特兒及打碟DJ,喺業界名氣不小,佢曾與另一拍檔初兒(Troyii)組成DJ組合TnL,成為「Asia’s hottest DJ」第9名,2017年更是世界女DJ中國排名第5!小編就覺得,剩係睇佢打碟的衣著都值回票價…

呢位就係拍檔Troyi~

陽光與三點式

一副好身材點可以浪費,當然要去沙灘騷quali!

前男朋友係電競世界冠軍

細個成日聽人講打機有咩唔好幾唔好,不過近年隨著「電競運動」發展神速,「打機」已經係一項世界性的比賽運動。你話成日打機會俾人笑係宅男?媾唔到女?女神洛兒前男朋友就係打機打到出晒名,仲係電競世界冠軍!

《美女廚房》洛兒身材超惹火 仲有個世界冠軍前男友!

Toyz無人不曉

Toyz有幾巴閉,相信有打開online game的朋友都好清楚,Toyz 2012年時於第二季《英雄聯盟 世界總決賽》(League of Legends World Championships)中,代表台灣電競隊「台北暗殺星」(Taipei Assassins, TPA),勇奪世界冠軍,實力強橫被封為「中路野獸」,成為全港年青人所憧憬的電競選手。之後Toyz加盟英皇娛樂子公司「英皇電競」,成為電競總監兼旗下戰隊G-Rex總教練。

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!