深宵閃避球

深宵閃避球|鄭伊健升呢做教練 8位小花集結變邊青

最新娛聞

廣告

《深宵閃避球》被封為「香港史上最揸流攤運動電影」已定於10月6日上映,其中主角鄭伊健並非第一次拍運動電影,上次他在《全力扣殺(2015) 》和《男兒當入樽(1995) 》分別飾過羽毛球選手、籃球員,今次已經升呢做閃避球教練劉Sir,負責同周家怡飾演的社工楊姑娘一齊訓練8位邊青出賽!最新消息:鄭伊健演唱會2022詳情已公佈!

《深宵閃避球》鄭伊健 變身有型劉Sir

英皇電影《深宵閃避球》由新晉導演應智贇執導,楊倩玲、羅志良及邵劍秋監製,演員陣容包括有鄭伊健、周家怡、錢嘉樂、李靖筠(Gladys)、陳海寧(Dee姐)、雲浩影(雲姨)、鍾雪瑩、黃淑蔓、宋嘉儀、李玗蓁、王頤等,故事講述8位邊青少女在教練劉Sir和社工楊姑的幫助下,組成一隊叫「粉青」的閃避球球隊,靠着打閃避球將人生帶回正軌。

深宵閃避球 伊健一出場就係Chok爆嘅西裝造型,不過實力方面似乎係揸流攤。
伊健一出場就係Chok爆嘅西裝造型,不過實力方面似乎係揸流攤。(圖片來源:《深宵閃避球》預告截圖)
深宵閃避球 Dee姐慘食波餅。
Dee姐慘食波餅。(圖片來源:《深宵閃避球》預告截圖)
深宵閃避球 呢個係8位少女嘅邊青造型,有部分算係騎呢,有部分只係普通。
呢個係8位少女嘅邊青造型,有部分算係騎呢,有部分只係普通。(圖片來源:《深宵閃避球》預告截圖)

4朵小花陳海寧、李靖筠、雲浩影、鍾雪瑩最吸睛

在電影中鄭伊健變身型爆的閃避球教練劉Sir,不過預告片所見似乎以搞笑劇情居多,而8位青春小花亦十分搶鏡,其中以「Dee姐」陳海寧飾演的林莉、Gladys李靖筠飾演的紀文,以及首次拍電影的「雲姨」雲浩影表現最為亮眼,而染了一頭藍綠色短髮的鍾雪瑩,亦吸睛度十足。

深宵閃避球 Dee姐想一啖食咗劉Sir去,十分搞笑。
Dee姐想一啖食咗劉Sir去,十分搞笑。(圖片來源:IG@isabellaaaaa)
深宵閃避球 Gladys李靖筠早前在《IT狗》飾演東邪受到不少觀眾喜愛。
Gladys李靖筠早前在《IT狗》飾演東邪受到不少觀眾喜愛。(圖片來源:[email protected]
深宵閃避球 鍾雪瑩片中染了一頭藍綠色短髮,形象最突出。
鍾雪瑩片中染了一頭藍綠色短髮,形象最突出。(圖片來源:IG@chungsaid)

獲港隊特訓一個多月

4位小花早前接受傳媒訪問,亦曾講到在開拍電影前,已有港隊和專業隊伍為她們特訓了一個多月,主要練習傳波、力度控制、腳法等基本功,訓練到大家都好有默契。幾位女隊員更不約而同視教練鄭伊健為男神,李靖筠更搞笑指:「望佢一眼都賺咗!」

深宵閃避球 8位邊青少女加埋社工周家怡都變晒劉Sir鄭伊健的小Fans。
8位邊青少女加埋社工周家怡都變晒劉Sir鄭伊健的小Fans。(圖片來源:IG@cloudwann)
深宵閃避球 8位邊青前排左起為:Dee姐、黃淑蔓、宋嘉儀,後排左起為:王頤、李玗蓁、鍾雪瑩、李靖筠。
8位邊青前排左起為:Dee姐、黃淑蔓、宋嘉儀,後排左起為:王頤、李玗蓁、鍾雪瑩、李靖筠。(圖片來源:IG@feannasswag)
深宵閃避球 眾女在電影開拍前已開始一同進行特訓,感覺充滿默契。
眾女在電影開拍前已開始一同進行特訓,感覺充滿默契。(圖片來源:[email protected]

即睇《深宵閃避球》前導預告:

有男神鄭伊健加持!

蒙嘉慧和鄭伊健如何相識?

蒙嘉慧和鄭伊健是在2006年的一次羽毛球聚會時認識,在朋友黎諾懿無心的安排下,兩人就打出了火花。貪玩的鄭伊健和蒙嘉慧簡直就是一拍即合… 詳情

鄭伊健太太蒙嘉慧與家人的關係如何?

蒙嘉慧未出世時父母經已離異,從小便由外婆照顧,11歲時搬與母親、繼父及同母異父的妹妹同住… 詳情

撰文:東方新地圖片來源:《深宵閃避球》預告截圖、IG@isabellaaaaa、[email protected]、IG@chungsaid、IG@cloudwann資料或影片來源:YouTube@ 英皇電影