鄧卓殷

【港姐2018】雙料亞軍鄧卓殷才貌雙全 問答環節幫農夫改名做「播種的機」

最新娛聞

廣告

《2018香港小姐競選》昨晚圓滿結束,20位佳麗均在台上展現最美麗一面,20號鄧卓殷(Amber)更加展現咗「美貌與智慧並重」嘅一面,靚樣同才藝表演吸睛之餘,喺問答環節亦獲全場掌聲。最後鄧卓殷勇奪亞軍,仲成為「最上鏡小姐」,係今屆嘅雙料港姐

撰文:東方新地 | 圖片:東方新地、Instagram、YouTube

亞軍20號鄧卓殷

現年23歲的20號鄧卓殷(Amber)除了奪得亞軍,仲攞埋最上鏡小姐,成雙料港姐。Amber畢業於港大建築系,現職是是一名見習建築師。在學期間,她曾在由亞洲權威雜誌Perspective舉辦嘅年度設計頒獎盛事A&D TROPHY AWARD獲獎,同時學咗十幾年中國舞,真係才貌雙全。

決賽當晚,從小習舞的Amber表演強項中國舞,難怪獲田蕊妮、朱千雪及蔡思貝等星級評判激讚。

Amber笑容甜美,比賽當晚表現自然又有自信,獲亞軍也相當合理!

問答環節轉數快 全場爆笑

亞軍鄧卓殷獲讚泳裝環節騷急才,引得全場歡笑及拍掌。農夫就話Do姐成日叫佢哋做「垃圾」,如果Amber要幫農夫改過個新名,會改做咩呢?

Amber臨場就想到為農夫改新名「播種的機」,意思係可以更有效率咁將Hip Pop嘅種子傳播出去啊!農夫同Do姐當然有搞笑寸吓佢,但Amber全程都保持笑容,相當淡定得體!

問答妙趣橫生,搞到台下評判都笑到收唔到聲!

然後農夫又出招!再問Amber如果佢要幫Do姐改個新外號,又會係咩呢?

Amber就依然笑住回答,Do姐係香港女性嘅典範,自然係「香港一姐」啦!農夫隨即就話,即係Do姐之後可以去警務署做啦!Amber轉數好快咁接話,Do姐霸氣仲勁過警務署署長啊!

咁醒目,難怪譚俊彥都點名話覺得Amber答得最好!

賽後鄧卓殷就謙認賽前做足功課,有找過農夫的背景資料。

黑馬跑出 鄧卓殷參選之路

鄧卓殷身形「的骰」,身高只有5呎3吋,三圍31.5、22、33,但勝在夠哂甜美可愛,小編由首輪面試開始已經開始留意佢!

Amber喺首輪面試時身穿黑色長裙,較其他參加者低調,不過出眾樣貌當然唔會被忽視!

去到次輪面試,Amber換上一襲橙色露肩短裙,加一對長長耳環,配埋本身招牌甜美笑容,即時Sharp醒唔少!

同冠軍陳曉華Hera係好朋友?

次輪面試時,Amber更與Hera一同現身,原來兩位靚女喺第一輪面試後已經成為好朋友,依家一個冠軍一個亞軍,都算係皆大歡喜啊!

雖然Amber身材比其他佳麗瘦小,但睇腹肌都睇得出都有操過嚟!

港大建築系畢業

Amber畢業於香港大學建築學系,志向係成為一位有影響力的人,透過參與社會服務同埋利用自身嘅專業知識去連繫唔同人。真係又靚又叻又心地好!

動靜皆宜

睇Amber斯斯文文的外表,以為佢都係比較文靜,但睇佢喺決賽嘅精彩中國舞表演,先知佢咁動靜皆宜,讀大學時亦有參加開跳舞表演!平時Amber嘅嗜好係跳舞、唱歌、觀賞電影及電視劇、畫畫、設計同健身。

上《後生仔傾吓計》自爆初戀係現任男友

同初戀對象拍了6年的鄧卓殷(Amber),第一次拖手仔經歷同馮盈盈一樣,在戲院發生,當時還未開始拍拖,男方就大膽拖住卓殷的手,卓殷即時嚇到縮咗手,不過幸好冇阻礙呢段戀情的開始。

周遊列國

自認比較男仔頭的Amber,個性似乎都係較好動,見到佢有唔少旅行照,周遊列國呢!

Amber以前啲造型都幾百變喎!佢又唔怕同大家分享舊照,抵讚!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!