吳鎮宇

為氹兒子學空手道 吳鎮宇:學完有雪糕食!

最新娛聞

廣告

經常被指躁狂的吳鎮宇,只要對住個仔就乜火都收晒立即變慈父,下個月就滿十歲的兒子Feynman,近年長肉變得圓碌碌超可愛,再次被內地親子騷睇中;不過,自四年前拍《爸爸去哪兒2》兒子撞傷眼角要入院縫針險破相,鎮宇嫂為保護愛兒,已下令推掉真人騷唔畀兒子再捱苦,鎮宇亦樂得做慈父陪兒子放暑假享受家庭樂!

而今個暑假,吳鎮宇就陪兒子學音樂,又為個仔報空手道班,不過為咗令兒子唔怕痛有動力繼續學,鎮宇使出殺手鐧 — 雪糕!

撰文:東方新地|圖片:新傳媒圖片、吳鎮宇微博

為氹兒子學空手道 吳鎮宇:學完有雪糕食!

吳鎮宇日前以嘉賓身份為ViuTV節目《大星講》錄影,提到主演的電影《逆流大叔》票房報捷,鎮宇笑指是比上不足比下有餘。對於導演有意原班人馬開拍另一故事,佢話會支持但一定唔會拍續集,指《逆》片已經不能再延續,等有新劇本後再考慮!

中秋節將至,吳鎮宇坦言每年都會留港跟家人團圓:「中秋、過冬、年三十都會跟家人過」,他又笑言現在過節不像自己以前在屋企跟一大班人玩燈籠般熱鬧,不過他會向兒子Feynman灌輸一些傳統節日的慨念,而兒子也會應節跟小朋友玩一玩。

提到兒子開學了,他笑言不會管著兒子的功課進度:「因為管了也沒用」。

鎮宇透露早前放咗幾日假充電,同囝囝Feynman一齊學音樂,而太太為囝囝報讀空手道班,希望讓囝囝學習和其他小朋友相處,學習武德。問到可有和囝囝對打?鎮宇笑說:「我一隻手就搞掂他,希望他有興趣繼續學,可能學完之後有雪糕食,他才繼續。(之前不是要囝囝減肥嗎?)一杯雪糕不會胖很多,雪糕是令他有動力去學習,減肥很容易,但精神層面一定要培養,良好的運動精神會令人質地更好。」

吳鎮宇 訓練阿仔獨立

近日有份主演的電影《逆流大叔》上映,吳鎮宇四出宣傳,早前到奧海城出席活動,太太王麗萍就帶埋九歲兒子Feynman低調捧場。相比14年拍《爸爸去哪兒2》,Feynman身形明顯大不同,昔日清秀輪廓變得圓碌碌好飽滿,睇落相當可愛,原來發育階段的Feynman食量驚人,平日嚴肅cool爆的鎮宇,亦曾幽默笑兒子肥到冇頸似雪人:「佢一個人可以食兩人份量,可以食晒成碟意粉同差唔多成罐午餐肉,打機時佢又縮埋條頸,我諗我要帶佢去睇骨科醫生,將條頸拉番出嚟!」

一直極之重視私隱的吳鎮宇,四年前首度畀兒子萌樣曝光,父子檔參演湖南衛視真人騷《爸爸去哪兒2》,據知情者透露,鎮宇同老婆王麗萍本身非常低調,被打動全因想給兒子留一個珍貴回憶:「咪睇鎮宇好似好嚴好惡,其實佢教仔持開放態度,佢畀好大自由度個仔,唔會迫個仔死讀書,但佢好想訓練個仔快啲獨立,佢成日話,個仔18歲嗰時,佢都快到70歲,怕自己照顧唔到個仔咁耐,所以好想個仔學會獨立,學會面對困難,所以嗰時先肯接拍親子騷;嗰次佢兩父子去咗好多地方拍攝,一齊去體驗同經歷,令佢對個仔性格了解多咗,亦想畀個仔留一個紀念,將來大個可以睇番!」

拍真人騷出意外

活潑的Feynman,亦因《爸爸2》火速爆紅,轉眼四年,原來近日再有內地親子騷力邀鎮宇父子檔回歸,不過,自從上次拍真人騷出了意外,兒子撞傷眼角受傷,留有永久性疤痕,鎮宇嫂已下令推拍。據知情者透露:「嗰次拍真人騷個仔撞咗落樓梯,撞傷眼角要入醫院縫針,鎮宇同老婆好擔心,雖然個仔最後堅強完成餘下拍攝,但返香港治療,知道係永久性創傷,連視力都有機會受影響,鎮宇真係好心痛,嗰時仲一度搵唔到製作組,冇人肯承擔責任,搞到兩公婆好勞氣,個仔又要捱苦,所以吳太已經講明,以後都唔會畀個仔再拍呢類真人騷!」

體驗自己工作

外表火爆的鎮宇,原來教仔好有心思,更明白身教最重要,除了拍《爸爸去哪兒2》,16年他亦讓兒子客串電影《脫皮爸爸》,還有由他自導自演的電影《費曼的夏天》,更同兒子父子檔做男主角,就是想兒子可體驗他的工作。據知情者透露:「以前鎮宇已經成日帶囝囝去片場,就係想阿仔可以體驗自己嘅工作,了解爸爸更多,原來呢個係佢切身感受,細個嘅時候,因為佢爸爸係點心師傅主管,半夜就會返工,佢同爸爸好少時間溝通,但有一次佢跟咗爸爸返酒樓,了解咗爸爸嘅工作性質同環境,知道爸爸有幾忙碌同辛苦,父子反而拉近咗距離。」

鬧市人盯人

近日兒子放暑假,鎮宇拍戲之外亦爭取時間湊仔,日前兩父子鬧市出巡,著住迷彩衫的鎮宇可能怕畀人認到,戴帽又戴口罩將自己包到冚,兒子則似啱啱做完運動,著住短袖T恤後頸上還攝住毛巾吸汗,兩父子一齊行去買珍珠奶茶,九歲的Feynman非常活潑,淘氣得邊行邊跑,搞到鎮宇亦要從後追住個仔,兩父子人群中追逐場面相當溫馨!

買奶茶氹仔

鎮宇曾經大爆兒子鍾意食嘢,經常食晒佢啲點心,更幽默笑兒子肥到似雪人,但對住乖仔又心軟,專登落車只為去買珍珠奶茶氹阿仔!

跑了一輪,鎮宇指示囝囝方向。為免被途人認出,戴帽戴口罩的鎮宇包到冚,同兒子相映成趣。

訓練獨立

入到舖頭,Feynman一馬當先行去買珍珠奶茶,似乎在爸長期訓練下已經非常獨立。

買完嘢飲兩父子一齊行去 街口上車。

低調撐爸爸

早前吳鎮宇為電影《逆流大叔》出席宣傳活動,太太王麗萍帶埋兒子混入人群低調捧場,不過最終都被記者發現,早有過唔少演出經驗的Feynman,面對鏡頭亦表現大方唔太抗拒。

9歲胖嘟嘟

5歲秀氣出位

五歲Feynman首度亮相《爸爸去哪兒2》,外表清秀性格溫柔,火速爆紅吸納唔少粉絲。

太太退出湊仔

本身是新加坡模特兒的鎮宇太太王麗萍,婚後退出幕前專心湊仔,是鎮宇背後賢內助。

上陣不離父子兵

父子檔探訪

鎮宇教仔著重體驗生活,上年就同兒子一齊擔任奧比斯大使,變胖的Feynman睇落更加活潑可愛。

東京宣傳

鎮宇好想兒子體驗其工作,除咗會帶兒子去片場睇拍戲,16年自導自演的《費曼的夏天》就父子檔上陣,後更一齊去東京做宣傳。

連拍二片

先後拍過兩部電影的Feynman,在《脫皮爸爸》演古天樂童年。

吳鎮宇大爆3大箇中因由 胡定欣躍升做電影女主角

胡定欣入行十六年,由公仔箱跳到大銀幕,夥拍吳鎮宇演出電影《逆流大叔》,可謂事業上一個新嘗試。早前,胡定欣與吳鎮宇接受傳媒訪問,吳鎮宇就大爆為何睇中對方做電影女主角的三大原因!

吳鎮宇與胡定欣結緣是由拍《衝上雲霄》時開始時結緣的,據知,當年胡定欣面對已是影帝級人物的吳鎮宇一啲緊張的表現都沒有。相反,他們更有講有笑,胡定欣更指Cool Cool地的吳鎮宇只是他的性格,所以並唔怕對方,只是吳鎮宇認為她會被自己影帝的氣場嚇怕。

由小熒幕跳到大銀幕「升呢」做電影女主角,定欣於電影中飾演一名育有十五歲女兒的單親媽媽,與鎮宇哥有感情線,她則表示很開心可以拍電影,當時一收到電話就二話不說答應。

定欣馬上答應的原因除了因為對電影世界的期待外,更自爆是出於對吳鎮宇的信心!皆因今次做電影女主角原來是由吳鎮宇推薦她演出!

至於點解拚胡定欣做女主角,吳鎮宇則指當時開會選角就苦惱可以找甚麼人,所以他先收窄範圍,以最好搵一個未拍過電影、要有觀眾認識、仲要唔怕他知他脾性的演員,因而想起定欣!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!