嘉盈

嘉盈因發布猥褻相被IG封鎖帳號 身材惹火自爆17歲有人包養問價

最新娛聞
由「熊仔頭」和「藍仔頭」主理的YouTube頻道FHProductionHK向來重女,當中擁有33E逼爆身材的嘉盈BB,深受一班宅男粉絲愛戴。早前她獲邀擔任網上節目《絲打圍爐》嘉賓,大談被性騷擾經驗。

嘉盈BB發布猥褻相被IG封鎖

由連詩雅(Shiga)和楊詩敏(蝦頭)主持的網上節目《絲打圍爐》,早前邀請IG女神嘉盈BB做嘉賓,3人齊齊分享被性騷擾經驗及對策,在網上掀起熱議。23歲的嘉盈BB擁有33E火辣身段,從不吝嗇經常在社交平台派福利,一向敢言的她認為「唔怕賣性感,有靚嘢唔怕晒」。不過其實嘉盈多年來不時會受到性騷擾,更遇過各方面的變態佬,包括偷影、偷摸及電話騷擾。有一次嘉盈被一位變態網民瘋狂私訊500次詢問:「可唔可以畀個乳頭我睇?」早已練成金剛不壞之身的嘉盈諗住「玩返佢轉頭」,所以回覆說:「你畀我睇先,結果佢真係影個乳頭畀我睇,仲問我係咪會守承諾」。嘉盈之後將該網友的乳頭照及對白截圖放上社交網,點知被IG裁定違反發布猥褻守則,帳號慘被封鎖了7天。嘉盈直言當時喊足7日,從此亦得到教訓不再回覆。

嘉盈 由「熊仔頭」和「藍仔頭」主理的YouTube頻道FHProductionHK向來重女,當中擁有33E逼爆身材的嘉盈BB,深受一班宅男粉絲愛戴。
由「熊仔頭」和「藍仔頭」主理的YouTube頻道FHProductionHK向來重女,當中擁有33E逼爆身材的嘉盈BB,深受一班宅男粉絲愛戴。(圖片來源:IG@kaaying219)
嘉盈 由連詩雅Shiga)和楊詩敏蝦頭)主持的網上節目《絲打圍爐》,日前邀請IG女神嘉盈BB做嘉賓,3人齊齊分享被性騷擾經驗及對策。
由連詩雅(Shiga)和楊詩敏(蝦頭)主持的網上節目《絲打圍爐》,日前邀請IG女神嘉盈BB做嘉賓,3人齊齊分享被性騷擾經驗及對策。(圖片來源:IG@yeunghatou)
嘉盈 有一次嘉盈被一位變態網民瘋狂私訊500次詢問:「可唔可以畀個乳頭我睇?」
有一次嘉盈被一位變態網民瘋狂私訊500次詢問:「可唔可以畀個乳頭我睇?」(圖片來源:YouTube@ChillGOOD TV截圖)
嘉盈 早已練成金剛不壞之身的嘉盈諗住「玩返佢轉頭」,點知被IG裁定違反發布猥褻守則,帳號慘被封鎖了7天。
早已練成金剛不壞之身的嘉盈諗住「玩返佢轉頭」,點知被IG裁定違反發布猥褻守則,帳號慘被封鎖了7天。(圖片來源:YouTube@ChillGOOD TV截圖)

17歲被問包養價

嘉盈又憶述15歲時遭受性騷擾:「嗰陣著住校服搭小巴去同學屋企,成架小巴冇人,後面有個男人跟我上車。成架車冇人,佢就偏偏坐我隔籬。」嘉盈表示當時已覺得不對勁:「全程車借啲意掃下掃下我大髀,落車嗰陣佢移一移讓我落,然後揸咗我pat pat一吓,之後仲跟埋我落車,我驚到走去便利店叫同學嚟接我!」接著嘉盈再爆17歲已經被問價包養經歷:「我嗰時part time做飲食,佢大我好多著晒西裝似事業有成,佢講得好得體話想同我做朋友,話呢個朋友想keep一個特別嘅關係,之後開咗個好吸引嘅數字」不過嘉盈當時不為所動,更寸爆說:「好心照下鏡先啦,我青春無限」。節目去到尾聲,雖然嘉盈說現時對所有騷擾感到麻木,但仍呼籲各位女士遇到變態佬要大叫唔好忍,更指出:「你出聲,係預防有下一個受害者。」即獲微辣霍哥蒲頭留言:「信我!有咩事都好,大力X叫!」

嘉盈 嘉盈憶述15歲時已遭受性騷擾。
嘉盈憶述15歲時已遭受性騷擾。(圖片來源:IG@kaaying219)
嘉盈 慘被摸patpat。
慘被摸patpat。(圖片來源:YouTube@ChillGOOD TV截圖)
嘉盈 嘉盈再爆17歲被問包養價的經歷。
嘉盈再爆17歲被問包養價的經歷。(圖片來源:YouTube@ChillGOOD TV截圖)
嘉盈 籲各位女士遇到變態佬要大叫唔好忍,更指出:「你出聲,係預防有下一個受害者。」即獲微辣霍哥蒲頭留言:「信我!有咩事都好,大力鳩叫!」
嘉盈呼籲各位女士遇到變態佬時要大叫唔好忍,獲微辣霍哥蒲頭留言:「信我!有咩事都好,大力鳩叫!」(圖片來源:YouTube@ChillGOOD TV截圖)

嘉盈擁33E逼爆上圍

由「熊仔頭」和「藍仔頭」主理的YouTube頻道FHProductionHK捧紅了杜小喬及Santis外,自封「九龍皇帝」的嘉盈BB亦深受一班宅男粉絲愛戴。其實嘉盈BB除了擁有33E逼爆上圍外,其率直的個性亦吸引大班網友支持,嘉盈BB拍片不時會衝口而出爆粗,以致被封為「MK妹」代表,但粉絲們似乎並不介意,IG粉絲人數一直有增無減,已成功累積超過18萬Followers,非常厲害!獲封新一代網絡女神。

熊女郎嘉盈BB深受一班宅男粉絲愛戴。
熊女郎嘉盈BB深受一班宅男粉絲愛戴。(圖片來源:IG@kaaying219)
嘉盈BB最大賣點係擁有33E逼爆身材,亦毫不吝嗇不時會在社交網大派福利。
嘉盈BB最大賣點係擁有33E逼爆身材,亦毫不吝嗇不時會在社交網大派福利。(圖片來源:IG@kaaying219)
嘉盈BB拍片不時會衝口而出爆粗,但粉絲們似乎並不介意,她的IG粉絲人數一直有增無減。
嘉盈BB拍片不時會衝口而出爆粗,但粉絲們似乎並不介意,她的IG粉絲人數一直有增無減。(圖片來源:IG@kaaying219)
嘉盈BB已累積超過18萬Followers,非常厲害!
嘉盈BB已累積超過18萬Followers,非常厲害!(圖片來源:IG@kaaying219)
嘉盈BB 獲封新一代網絡女神。
獲封新一代網絡女神。(圖片來源:IG@kaaying219)

嘉盈「自立門戶」開YouTube頻道

嘉盈BB眼見人氣持續高企,早前就「自立門戶」開設自家YouTube頻道,定時定候拍片與粉絲互動。嘉盈BB相隔10年未有接觸鋼琴,不過她為冧粉絲決定重新學習,拍片表演自彈自唱林憶蓮的《至少還有你》獻給粉絲。嘉盈早前終於在YouTube上載「禮物」送給粉絲,並留言道:「雖然自彈自唱唔好,希望大家勉強收貨啦!」即引來大批粉絲留言讚好,就連微辣霍哥亦表示有「戀愛了」的感覺。

嘉盈BB眼見人氣持續高企,早前就「自立門戶」開設自家YouTube頻道。
嘉盈BB眼見人氣持續高企,早前就「自立門戶」開設自家YouTube頻道。(圖片來源:IG@kaaying219)
為答讚冧粉絲支持,嘉盈BB決心重學鋼琴。
為答讚冧粉絲支持,嘉盈BB決心重學鋼琴。(圖片來源:YouTube@Kaying嘉盈)
嘉盈BB 努力中。
(圖片來源:YouTube@Kaying嘉盈)
苦練一輪後,嘉盈BB早前終於在YouTube上載「禮物」送給粉絲。
苦練一輪後,嘉盈BB早前終於在YouTube上載「禮物」送給粉絲。(圖片來源:YouTube@Kaying嘉盈)
嘉盈BB 自彈自唱林憶蓮的《至少還有你》獻給粉絲。
自彈自唱林憶蓮的《至少還有你》獻給粉絲。(圖片來源:YouTube@Kaying嘉盈)

嘉盈BB 微辣霍哥亦留言讚好。
微辣霍哥亦留言讚好。(圖片來源:YouTube@Kaying嘉盈)
嘉盈BB 粉絲留言。
粉絲留言。(圖片來源:YouTube@Kaying嘉盈)
嘉盈BB 粉絲留言。
粉絲留言。(圖片來源:YouTube@Kaying嘉盈)
嘉盈BB 粉絲留言。
粉絲留言。(圖片來源:YouTube@Kaying嘉盈)
嘉盈BB 粉絲留言。
粉絲留言。(圖片來源:YouTube@Kaying嘉盈)
嘉盈BB 粉絲留言。
粉絲留言。(圖片來源:YouTube@Kaying嘉盈)

點擊下圖逐格睇嘉盈BB靚相

嘉盈自立門戶開YouTube頻道為冧粉絲做了什麼事?

嘉盈開YouTube頻道自彈自唱,更話已有十年…詳情請看

嘉盈拍片不時爆粗,粉絲對此有何反應?

嘉盈拍片不時爆粗,粉絲似乎不介意,更封她為…詳情請看

撰文:東方新地圖片來源:YouTube@ChillGOOD TV截圖、IG@kaaying219、IG@yeunghatou、YouTube@Kaying嘉盈資料或影片來源:YouTube@ChillGOOD TV