獎門人

開心無敵獎門人|「元祖獎老」王祖藍回歸 阿Bob林盛斌玩到流鼻血!

最新娛聞

廣告

《獎門人》系列欣逢踏入 25 周年,全新一輯《開心無敵獎門人》載譽歸來,節目逢周日晚 8 點半翡翠台播映。今晚播出的 第三集,「獎門人」曾志偉帶領「元祖獎老」王祖藍、錢嘉樂、阮兆祥、以及「新獎老」麥美恩、程浩駿、吳嘉儀擔任主持。

獎門人
(圖片來源:TVB提供)

「獎老」王祖藍、阮兆祥更落場玩埋一 份,與李思捷、商天娥及鄺文珣組成「福祿壽隊」,決戰「大玩特玩隊」的林盛斌 (Bob)、林秀怡、周志康、楊潮凱及朱智賢。

獎門人
(圖片來源:TVB提供)
獎門人 曾志偉笑阿Bob著底衫上陣睇佢唔起!
曾志偉笑阿Bob著底衫上陣睇佢唔起!(圖片來源:TVB提供)

阿Bob玩到流蚊飯

「辣辣壽司邊個食」環節今集同樣精彩,Bob 慘遭隊友大整蠱,被林秀怡、朱智賢 將食剩的辣辣壽司強行質落口,慘遭酷刑的 Bob 即時瞪大雙眼大嗌:「癡線架你 哋!」連啪三舊辣辣壽司的 Bob 更一度激動得流鼻血,十分誇張。而在一直備受觀 眾喜愛的「開心無敵彈遮遮」環節中,當出到泰文題時,祖藍及 Bob 即自誇與泰國 甚有淵源,更自稱是泰國人及當地華僑,可惜最終答案卻得啖笑,最後兩人決定放 飛自我「任雨灑我面」,相當爆笑。

獎門人 連食幾嚿。
連食幾嚿。(圖片來源:TVB提供)
獎門人 叫苦連天。
叫苦連天。(圖片來源:TVB提供)
獎門人 阿Bob食到流鼻血!
阿Bob食到流鼻血!(圖片來源:TVB提供)
獎門人 濕身上陣!
濕身上陣!(圖片來源:TVB提供)
獎門人 朱智賢都濕身!
朱智賢都濕身!(圖片來源:TVB提供)

李思捷玩有味笑話

今集氣氛繼續熱鬧,今晚首度重現的經典遊戲「開心無敵燈燈燈」更是笑料十足, 事緣眾人要邊玩紅綠燈邊做出指定動作,其中一條問題「扮一個人體器官」時,出 名扮嘢叻的思捷企到直筆甩硬晒軚兼雙手抱緊自己,他笑着解釋:「呢個係冇收縮
嘅器官,呢個係頭(郁郁頭說),呢個係(郁郁手說),之後嗰啲你哋估啦!」答案 相當耐人尋味。祖藍及 Bob 亦玩得好盡情,祖藍玩到撼頭埋牆兼全身趴地,Bob 則 除衫露出大肚腩兼騷胳肋底,究竟扮咩要扮到咁呢?

獎門人
(圖片來源:TVB提供)

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

撰文:東方新地圖片來源:(圖片來源:TVB提供)