王卓淇

王卓淇濕身谷胸騷長腿 《江湖大嫂》中初嚐性感

最新娛聞

廣告

無綫劇《果欄中的江湖大嫂》自播出以來,唔少人都大讚44歲陳煒keep得勁好,樣靚身材正,而昨晚就到無綫新晉小花王卓淇出風頭,以泳裝性感現身,修長白滑的美腿非常吸睛,引到一眾網民即刻瘋狂cap圖!

撰文:東方新地
圖片:《果欄中的江湖大嫂》截圖、王卓淇 Instagram

王卓淇 劇集初嚐性感

劇情講到王卓淇一直想離開果欄生活,希望有機會一夜成名。佢就同楊明講話自己要去做嘢,原來係去影泳衣相!見到王卓淇以泳裝現身,除咗不停擺甫士外,仲向住鏡頭撒嬌,性感之中帶點可愛!然後王卓淇又大晒小蠻腰,一個字,正!

王卓淇谷胸濕身上陣

鏡頭一轉就去到泳池邊,王卓淇已經換咗另一套更少布嘅三點式出場。呢套泳衣睇得出初嚐性感演出的王卓淇谷到盡,三點式、事業線,真係冇得輸!

雖然側邊睇似乎冇乜睇頭,不過甜美靚樣同白滑皮膚加番分啦!

王卓淇一企起身,條長腿真係勁吸睛!

2014年港姐亞軍

可能大家都唔係好記得,王卓淇係2014年香港小姐亞軍,當年冠軍係邵珮詩、季軍則為何艷娟。王卓淇近年開始多咗參演劇集,不時都大晒無敵長腿」。佢自己本身喺社交網站都不時分享靚相派福利,男網民們就至開心!唔講咁多,即刻去圖!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!