王浩信

王浩信從拍拖到結婚 多年來緋聞從未間斷

最新娛聞

廣告

王浩信與36歲的陳自瑤(YoYo)結婚多年,育有5歲寶貝女王靖喬,但近年王浩信屢傳緋聞,多次傳出兩夫妻情變的消息。今日再有報道指,雖然Yoyo為女兒着想,每當王浩信有緋聞時都硬着頭皮護夫,但二人最終捱不過「七年之癢」,YoYo已主動向浩信提出離婚,決心選擇自己往後的人生…… 其實多年來,王浩信由歌手到視帝、由拍拖至結婚生女,緋聞從來冇停過,似乎佢拍劇嗰陣先係暖男…

撰文:東方新地|圖片:新傳媒、劇照、Instagram、Facebook

王浩信 陳自瑤 再傳婚變

視帝王浩信近日終於處男下海「上車」買樓成為業主,以港幣3306.6萬元購入清水灣傲瀧11座高層,實用面積1,837呎的B單位,呎價1.8萬元,屬新世界發展商旗下物業,今次亦是Vincent首次做業主。

早於年前他已然透露有意置業買樓送畀老婆陳自瑤,目標是送層獨立屋畀老婆,並希望今年可以成事。Vincent大方承認確是買樓,但這個單位更是送給王媽媽的禮物,至於送畀老婆的物業,Vincent表示遲些先再買,現在要繼續努力工作賺錢,等儲夠錢就買樓送畀老婆。報道指Vincent買樓的過程,作為太太的YoYo從未知情及參與。

自從去年元旦日上載夫妻出席活動時的短片後,陳自瑤至今未有再上載有關王浩信的圖文,連老公奪視帝亦未有提及或恭賀!

異口同聲否認

今年4月底,陳敏之上載老公的生日派對大合照,王浩信與陳自瑤只是「同框」合照,未有站在一起,令婚變傳聞再升溫。傳媒向王浩信求證,問到是否正與太太辦離婚,他只說:「冇啲咁嘅事,多謝大家關心。」而YoYo亦與浩信同一口徑:「唔想再回應,多謝大家關心。」

YoYo:最大的放生是放過自己

報道指,YoYo近來經常其個人社交網已有所暗示,她曾留言:「最大的放生是放過自己,嘗試改變自己不要再傷害自己……其實真正能讓我們哭笑的不是別人,而是自己,若你的喜怒都來自他人,那麼你就是個無能的傀儡。」她又以多次「YoYo正能量分享」為題留言:「多麼忙不重要,忙甚麼才重要!一次重要的抉擇勝過千百次的努力!今天的生活是由三、五年前選擇決定的,而三、五年後的生活是由今天決定的!」可見其想「重生」的決心!

一個遊杜拜

而近日YoYo去杜拜旅行,她分享的所有相片,都未見有王浩信,只是YoYo一個人!「當我一個夜遊杜拜如何過…」

其實多年來,王浩信由歌手到視帝、由拍拖至結婚生女,緋聞從來冇停過,睇睇佢啲緋聞對象…

黃心穎

時間回到2015年,王浩信與黃心穎繼《再戰明天》後,再次合作拍台慶劇《東坡家事》,日對夜對自然熟稔。加上黃心穎出晒名電力十足,目標無分年紀,唔傳出緋聞就奇!

《東坡家事》好親密

王浩信同黃心穎喺《東坡家事》飾演一對小情侶,多對手戲、又有唔少親密戲是常識吧,有傳兩人在內地拍攝外景時「山高皇帝遠」,戲內戲外都過從甚密!當時有指陳自瑤嬲到分房瞓,雖然事後YoYo公開撐老公表示信任…

真係好老友咁喎!

蔡思貝

去年,王浩信主演的無綫劇《踩過界》,口碑收視同樣佳,王浩信更憑「盲俠」一角首奪TVB視帝!此劇令王浩信攀上事業高峰,同時帶來另一單緋聞,有傳佢同劇中拍檔蔡思貝撻著,報道指一班劇集台前幕後相約打邊爐,但王浩信兩人匿埋入一間VIP房鎖門打邊爐,齊齊消失十幾分鐘。

否認入房打邊爐

消息傳出後王浩信大力否認,指每次打邊爐都係一大班人,另外又強調事件無影響自己同太太的感情,因為太太都知佢同思貝係好朋友。

江嘉敏

宅男女神江嘉敏喺新劇《兄弟》升呢做女一,同男主角王浩信有唔少對手戲,早前有報道指江嘉敏喺英國拍《兄弟》外景期間,主動姣黐人夫王浩信,即使返港後都頻頻主動聯絡男方!

江嘉敏唔避忌

江嘉敏被問到會否與王浩信保持距離,以免再傳緋聞,佢笑話:「都冇咩嘢要避忌,因為我同佢只係傾劇本同埋講吓啲感情戲點處理,如果咁樣都被人講,即刻要完全唔傾偈,唔講嘢!不過我媽咪都有問我單緋聞係咪真,我話『你話呢?』我媽咪知道我今次又係同劉穎鏇同房,都有叫我出入要同劉穎鏇一齊,因為佢高大,但我哋盡量都唔會外出!」

 

早前江嘉敏同王浩信在TVB西餐廳拍攝新劇《兄弟》,戲裡戲外江嘉敏都好主動,拍完一個shot,就表情多多不停撩人夫王浩信傾偈。另一日外景,江嘉敏亦一有機會就撩男方傾偈,反而王浩信表現避忌。

自薦幫王浩信搽油

早前二人接受《東張西望》訪問,王浩信話拍打拳戲期間,工作人員幫佢喺皮膚搽油不下數十次,在旁的江嘉敏笑話:「下次呢啲粗重嘢留畀我呢啲細嘅做!」王浩信聽到後尷尬笑話:「我嗰個年代啲女仔都唔係咁嘅⋯⋯」!

陳法拉

據知王浩信和陳法拉入行前已相識,二人同於美國讀書,在華人社交圈結識後拍拖,後來王浩信因家中生意失敗未能完成學業就先返港,並在一次卡拉OK中被唱片公司Neway發掘並簽做歌手。

識於微時

知情者稱王浩信知法拉好想入行又鍾意唱歌,所以喺一次公司卡拉OK聚會,將法拉介紹俾自己老闆薛世恆識。

女友變老闆娘

點知薛大少冇簽法拉做歌手,但就追咗對方做自己女朋友囉!雖然法拉由女友變咗做自己老闆娘,不過大家都年輕,王浩信同對方一直保持唔錯關係。其實王浩信當年知名度好一般,同Neway大少的確冇得比,所以法拉… 你懂的。法拉和王浩信兩小無猜的一段情從此被冰封,而法拉和薛世恆由拍拖、秘婚都冚到實一實,直至離婚都繼續低調。

義氣助前度

早年陳法拉放棄如日方中的演藝事業到美國讀書,要支付高昂生活費、學費,又要照顧已退休父母,所以要頻頻各地飛搵銀。法拉早前又透露首次執導拍攝微電影,劇本也在飛機上寫,佢話:「第一次拍電影乜都自己搞,今次只係小本製作,只會預五位數字成本,今次拍咗好多膊頭,會搵大家識嘅人演出,佢哋都係義演。」其中一人就係人氣勁又有演技的前前度王浩信!王浩信對於識於微時的前度法拉,直言大家一直保持聯絡,開到聲可以的話都會幫拖!

太太呷醋

王浩信大方願意拔刀相助前度法拉,之不過太太陳自瑤卻不是味兒,當時埋怨老公冇時間照顧家庭,又不時在IG出文,表面話發放正能量,但字裏行間卻負能量滿滿,係女人都介意老公同前度有任何關連,係女人就會明點解YoYo呷醋囉﹗

謝芷蕙 Cammi

呢位小姐相信大家都唔會陌生!早在2011年時,當時仲係同陳自瑤拍緊拖的王浩信被爆偷食當時只得16歲的嫩模謝芷蕙(Cammi),王浩信被拍得襯YoYo離港旅行時,親自送Cammi上自己屋企,更被YoYo撞破並破口大罵!

事後雖然嬲到一度想分手,但之後發現自己原來懷孕了,所以最後都選擇原諒和相信王浩信,其後兩人正式拉埋天窗。

成日話女大十八變,今年Cammi 23歲,身材依然咁正,樣貌都改變不少…

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!