程美段

32E程美段唔介意拍三級片 巴打:露唔露嗰三點先?!

最新娛聞

廣告

早前杜汶澤被指拖欠「美女學徒」程美段(Kiwi)的$9,000薪水,更與阿澤在社交網站隔空開火,最後杜汶澤公開向程美段道歉,平息事件,女方亦因此人氣急升,賺咗知名度。近日程美段接受傳媒訪問大談入行辛酸,佢直言希望進軍影壇,仲話唔抗拒拍三級片㖭!

 

撰文:東方新地 │ 圖片:新傳媒圖片、Instagram

程美段 追糧出位

23歲的程美段(Kiwi)接受訪問表示,追糧事件告一段落,話冇覺得因呢件事因禍得福,只係近日多咗人找佢工作,而佢程追番嗰9,000仲未用完,佢承認言行出位大膽,而且符合佢現在嘅年齡,當時認為應該咁做,完全冇諗後果。

可以全祼

程美段入行前做過兼職model,也做過promoter,但她一直想做演員同演戲,進軍大銀幕是她的終極目標,她揚言絕對唔介意行性感及拍三級片,即使被標籤做三級女星都唔介意,因為好多港產片因為題材敏感而標為三級片,而底線係三點不露,但可以全祼,佢話因為好多電影都係就角度、就鏡頭喎!

在 Instagram 查看這則貼文
程美段 Kiwi🥝(@kiwichingg)分享的貼文 張貼

收問價短訊

程美段又自爆曾經有人企圖想安排「不道德的交易」,收到第一個短訊對方出到好高價錢,其後對方因為怕被cap圖所以索性直接打電話傾,但Kiwi自言冇撳短訊去睇,也會小心處理呢類訊息!

在 Instagram 查看這則貼文
程美段 Kiwi🥝(@kiwichingg)分享的貼文 張貼

最自豪有對大眼

程美段又青春又有身材,而且仲擁有一對男士好欣賞嘅巨咪,但佢冇為此自豪,反而最自豪擁有一對大眼同長長眼睫毛,佢仲同好多女仔一樣,覺得自己好肥㖭!

E Cup 前「美女學徒」

Model出身嘅Kiwi擁有「天使臉孔,魔鬼身材」,有好身材都唔會收收埋埋,平時都會喺社交平台PO下相派下軍糧,俾一眾兵仔大飽眼福!

美女學徒之一嘅程美段係中菲混血兒,其爸爸係香港人,而媽媽就係菲律賓人。憑住佢一對火辣E Cup身材人氣急升,Kiwi向來唔錫身,衣著有幾性感得幾性感,仲有傳因為佢平時太開放而被踢出《美女廚房》。

無咗無綫呢個大台,但Kiwi好快就搵到另一個碼頭,佢幫杜汶澤網台合作拍節目,上年佢見到杜汶澤好興奮攬住對方,成個人挨咗落去,請晒阿澤食波餅,仲話「摸過他後都不想洗手」!

當時一眾網民都為Kiwi唔抵,因為佢嘅E cup胸胸壓杜汶澤手臂,大批網民都好葡萄杜生!

而去年萬聖節,Kiwi以一身超性感的黑色Deep V連身衣殺入蘭桂坊,中門大開超火辣,一街男士爭住合照!

性感女護士再現老蘭

不過一年一度萬聖節,Kiwi玩一日又邊夠喉?日前萬聖節正日佢就化身性感女護士再現蘭桂坊,繼續谷盡逼爆上圍,條裙仔得嗰幾塊布……

超級英雄爭住合照

前傳:爆乳兔仔裝閃爆動漫節

Kiwi衣著出位都唔係第一次,去年七月佢喺動漫節以爆乳兔仔裝示人,吸引龍友們狂影相。事後Kiwi就話自己係著得特別啲,但又唔係唔健康,覺得幾可愛吖,而件衫都唔係露胸,只係件露腰嘅平頭一字膊咋嘛!係囉,有道理啊,又冇Deep V又冇透視,係少布啲環保啲!

但講真,比著其他人著同一件衫就未必可以有呢個效果喇⋯⋯Kiwi有睇頭得嚟又係幾有諗頭嘅~怪唔得之龍友們咁興奮啦!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!