素海霖

素海霖爆自薦過程|繪麗奈初戰清水健激讚姿勢溫柔:感到痛但異常興奮

最新娛聞

廣告

素海霖(日名:絵麗奈)成為香港第一位 AV女優的消息傳出後,網民隨即沸騰更大叫「支持香港人、支持正版」,今日(16日)東方昇最新一集《國家級任務》中更率先訪問素海霖,素海霖更大方透露下海原因及拍攝內幕,聽到眾人「荷爾蒙急升」。

東方昇搶先訪問香港首位日本女優 – 素海霖(日名:絵麗奈)

東方昇拍攝的影片往往令人驚喜萬分,而最新一集《國家級任務》中更訪問了近日全城熱話的焦點人物——素海霖,大尺度談及首部作品的拍攝過程!在訪問一開始,東方昇即表示超興奮「好鼓舞啊!為港爭光!」,更口快快將「你依家係我偶像」講成「我依家係你偶像」,非常爆笑。素海霖即指自己是土生土長的香港人,更直言「你想我講咩粗口都講得出!」。素海霖訪問中大爆自己連第一條 Trailer 都沒有看過,因為「我唔係好鐘意自己個樣囉」,亦不敢去看成片。

素海霖 絵麗奈 素海霖 在訪問一開始,東方昇即表示超興奮「好鼓舞啊!為港爭光!」。
在訪問一開始,東方昇即表示超興奮「好鼓舞啊!為港爭光!」。(圖片來源:YouTube@毛記電視截圖)

素海霖自薦成為 AV 女優:我發咗 3 次夢係做得成女優

出道消息公布前,素海霖亦很擔心自己會被很多人踩,想不到都算多人支持。對於出道原因,素海霖坦言「唔係人哋搵我㗎,係我自己爭取」,一開始上網搵完資料打完履歷書寄去日本後,一直沒有成功﹐但素海霖一直都很想做 AV 女優,「我想做唔係一時三刻,我諗咗年幾﹐年幾入面我發咗 3 次夢係做得成女優」,後來想到去台灣叩門聯絡日本公司,才終於成功。

素海霖 絵麗奈 素海霖 出道消息公布前,素海霖亦很擔心自己會被很多人踩,想不到都算多人支持。
出道消息公布前,素海霖亦很擔心自己會被很多人踩,想不到都算多人支持。(圖片來源:YouTube@毛記電視截圖)

繪麗奈首部作品全程廣東話拍攝 大讚清水健好溫柔期待下一次

素海霖再分享第一次拍攝時拍了兩套 AV,「男友視覺拎住錄影機,普通做愛但有唔同感受,因為有唔同人㗎嘛」,在拍攝過程中更是全部廣東話,會講「唔好停啊!」等等,但怕講太多廣東口會令對方不理解而停下來,但過程是很開心的。對於首戰即對戰人氣資深男優清水健,更大讚對方「好 Nice,會帶我入戲囉,會教我就鏡頭、轉位置」,「對比其他都算溫柔」。拍攝過程大部分都是一氣呵成,日本拍攝方非常尊重女優,「有 2-3 次身體突然很痛叫停,對方亦會停下來再來過」。素海霖更指在回憶中都是「好開心、好享受、好想快啲下次再拍」。

素海霖 絵麗奈 素海霖 對於首戰即對戰人氣資深男優清水健,更大讚對方「好 Nice,會帶我入戲囉,會教我就鏡頭、轉位置」,「對比其他都算溫柔」
對於首戰即對戰人氣資深男優清水健(圖片來源:Faleno Star 官網圖片)

網民熱烈支持:睇完訪問都更加鍾意佢

網民看完東方昇的訪問後,都紛紛留言表示支持,大讚「我係女仔睇完佢訪問都更加鍾意佢,談吐得體又努力又有夢想,加油!支持香港人!」、「個女仔嘅性格比想像中好,談吐又得體,有文路,加上佢積極捍衛廣東話真係十分感動。」、「好豪邁、又有膽識」,同時有不少人讚東方昇「做到嘢」、「快啲升東方昇人工!呢集堅做到嘢」,主持表現出色。

素海霖 絵麗奈 素海霖 網民看完東方昇的訪問後,都紛紛留言表示支持。
網民看完東方昇的訪問後,都紛紛留言表示支持。(圖片來源:Faleno Star 官網圖片)

素海霖受訪原片

素海霖Erena昔日學生相流出

素海霖Erena因宣布進軍日本成人愛情動作片界,於日本下海成為首位「香港女優」後備受熱討,即被爆出過往唔少歷史,有網民更指素海霖曾經賣相兼做過倫敦金,連昔日學生相都流出!

香港女優 素海霖
(圖片來源:ig@hisis_shl)

網民爆素海霖中學往事

有網民開了帖文,大爆素海霖舊史,謂:「繪麗奈中文名(素海霖)係我中學同學,中學我哋一齊讀佛教馬xx紀念英文中學,我哋係同一班,不過果時佢比較靜,唔係班入面突出果批,中學之後就斷晒同我哋班嘅聯絡。」網民續指素海霖文靜:「以前唔多講野,係班上面好靜,同學嚟講OK,起碼唔係以前啲壞學生,不過就身材好就真嘅,以前着冷衫已經比同班女仔大。」

素海霖 素海霖學生時期照流出。
素海霖學生時期照流出。(圖片來源:資料圖片)

素海霖Erena (繪麗奈)首部日本AV作品那裡看?

素海霖最近易名為「絵麗奈Erena (繪麗奈)」,加盟日本某著名片商成為首位外藉洋將,日前已釋出預告片,全程講廣東話勁有親切感⋯⋯按此看:絵麗奈Erena首部作品面世

素海霖Erena (繪麗奈)目前單身嗎?

素海霖Erena早前曾上ViuTV《戀講嘢》作嘉賓大爆情史,與男友各自出軌又曾經玩到入院,更強調現時⋯⋯按此看:素海霖上ViuTV自稱「暗黑港版王淨」

撰文:東方新地(部份內容轉載自新假期)圖片來源:YouTube@毛記電視截圖、Faleno Star 官網圖片