黃浩然

結婚12年 傳老婆出軌 黃浩然:呢個小問題已經過咗去…

最新娛聞

廣告

加入無綫多年一直搏殺拍劇的黃浩然,14年患上罕見的「貝賽特氏症」要停工養病一年,康復後他不再盲目衝刺,選擇一切以太太莫家嘉( KaKa )及兩個兒子(6歲Kayden及4歲Ransley)為重,近年索性減產減少接劇陪妻兒!

雖然多年來二人一直好恩愛,但最近有人向多間傳媒爆料,指女方與一名任職廣告製作人的已婚男Ray過從甚密,更提供兩人親密照及疑似是Kaka與男方的露骨私訊,但黃浩然出席記招回應此事,力撐老婆…

撰文:東方新地 |圖片:新傳媒圖片、莫家嘉Instagram、黃浩然IG、黃浩然微博

結婚12年 傳老婆出軌 黃浩然:呢個小問題已經過咗去…

無綫新劇《法證先鋒IV》演員黃浩然、陳煒、李施嬅、譚俊彥等在將軍澳電視城為劇集試造型。講到最近有指他的太太莫家嘉與一名男子的曖昧短訊疑似流出,黃浩然表示是笑料一則:「我回應過其實係一單笑料,但其實係笑料但傷害都好大,始終唔係一單好新聞,咁我自己係呢一行當然唔怕,但譬如大仔,我嘅劇集出街時我個仔都會問我尋日做咗乜,因為佢同學都會睇,會話返畀佢知,我廣告出街佢同學都會傾,變咗我擔心呢類新聞小朋友會睇到,佢哋心智未成熟消化唔到,家變實驚㗎,當然太太都會唔開心,始終唔係正面事情,自己責任要保護家庭,保護太太,保護小朋友,希望事件唔回應,冇嘢出就最好,啱啱都有人提我12月1號結婚週年,突然諗返起我哋都13年,經歷好多事,呢個係小問題,已經過去咗。」

他又指與太太的感情一定沒有問題,不希望再有類似新聞,只望事件快點完結:「識我嘅人都知我除咗開工之外,放假就陪太太同仔。」講到12月1 日係二人結婚13周年,他指因要拍劇,希望到時能抽空食飯慶祝。

最近有人向多間傳媒爆料,指黃浩然太太Kaka與一名任職廣告界的已婚男子Ray關係非比尋常,爆料者提供幾張兩人的親暱合照,又附上疑是二人之間的大量私密短訊截圖,當中對話極為露骨,言詞曖昧,其中一截圖,女方還留言:「我需要一張床,同一個男人。」

之不過,睇番黃太個樣同髮型,張相唔似係近年所影嘅!

黃浩然 同老婆話題多多

黃浩然同老婆多年來出名恩愛,而家嘉除咗持家有道、教得兩個仔精叻乖巧入埋名校、煮得一手好菜可以開live教人之外,仲係圈中知名Stylist,咁多年都keep住咁潮,仲一手包辦老公造型。之前本刊影到黃浩然同老婆拍住拖行銅鑼灣,就見兩人雞啄唔斷由街頭傾到街尾,感情仲好過拍拖嗰陣!

 

 

 

 

 

黃浩然 減產陪家人

黃浩然以前是個工作狂,劇接劇日夜顛倒,終於捱出大病,4年前患上「貝賽特氏症」,此後他決心戒煙、勤做運動,亦開始注重飲食,更懂得珍惜自己及家人。年前復工後,黃浩然每年只拍一至兩部劇,其餘時間全部留給太太及兒子。由於太太KaKa做形象設計經常要周圍飛,黃浩然經常要負起照顧兒子的責任,拍劇以外,他都盡量爭取親子時間。

被迫做怪獸家長

至於升學問題,前年大仔Kayden仍在讀K3時,黃浩然曾在訪問中表示感到非常頭痛,也承認自己是怪獸家長:「有時迫於無奈要做怪獸家長,我有畀阿仔參加國語比賽,不過就唔會為入名校而幫佢報面試班,我同佢講如果間學校覺得你叻,就會考到。我寧願佢讀書讀得開心。」

黃浩然強調不會催谷兒子的學業成績,而是鼓勵他們多作嘗試:「大仔一星期有三日上興趣班,如學琴、踢足球,點知踢咗一年波就話唔鍾意,咁就唔再學。呢個世界有咁多事物,唔畀佢試佢係唔會知道鍾唔鍾意。小朋友都有壓力,即使家長唔將佢哋去比 較,佢自己亦會同身邊同學比較。」

大仔升小一有壓力

去年9月,大仔Kayden入讀傳統名校華仁小學,不過由於幼稚園就讀出名是Happy School的靈糧堂幼稚園,K3才揸筆寫字,而黃浩然沒有幫兒子在外補習,所以升小一後難以習慣每日排山倒海的功課及測驗,開學後不久Kayden曾因為功課壓力而大喊,黃浩然與太太KaKa即從旁協助,令兒子逐漸適應小學生活。

據知大仔Kayden讀華仁小一上午班,每日中午就放學回家,黃浩然會親自監督Kayden做功課及溫習,完成後就會讓兒子有自由時間,玩自己喜歡的玩具或活動。周二(19日)晨早6時半天未光,黃浩然親自帶Kayden落樓搭校車,放學時他又駕車前往華仁接放學,湊仔絕不假手於工人,而Kayden返學放學都是面帶笑容,看來已適應了小一的校園生活,很喜歡返學。

帶兩子遊園減壓

黃浩然與KaKa絕不會迫兒子做書呆子,不時安排活動給他們減壓,去年11月30日中午12時,黃浩然全家去海洋公園遊玩,可能已多年沒有踏足,泊好車後要左問右問才找到入口。現場所見,Kayden與Ransley好興奮,不時四圍跑玩盡攤位遊戲,黃浩然亦由最初見到大批自由行表現好唔自在,到最後融入小朋友世界玩得好投入,甚至像自由行般不停自拍,又買晒所有官方攝影師影的全家福。當日除了黃浩然一家四口,同行還有黃媽媽,黃浩然不時攬住媽媽拍 照,盡顯孝順一面。

自由發揮

現場所見,囝囝玩攤位遊戲時,黃浩然不會干預太多,大部分時間都放手畀囝囝自己玩,到細仔求救時,他才出手相助!

太太甜蜜餵食

行吓有小丑行近表演,黃浩然鼓勵囝囝一齊參與,全家玩得哈哈大笑,雖然攜老扶幼,但 黃 浩 然 同太太KaKa依然可以好sweet,有太太KaKa 餵食煨魷魚,個樣甜到漏。

黃浩然曾經講過,兩個兒子相當活躍,再生多個會令他噴血。當日現場所見,大仔Kayden好乖巧,眼仔碌碌好精靈,而細仔Ransley就比較活潑,聽到音樂就會跳唔停,不過兩個囝囝都好聽話,完全沒有失控的情況出現。

玩到天黑 盡興而歸

去海洋公園必搭的吊車,黃浩然兩個仔坐得好定,一齊欣賞沿途海景,不知不覺玩天黑,一家四口和黃媽媽盡興而歸。有爸爸媽媽的愛錫,課餘時間陪玩減壓,Kayden一定能適應到小學的生活啦!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!