羅允芝

羅允芝Giann「翻版李佳芯」淚崩講做人好失敗 為催旺事業改名兼種生基

最新娛聞

廣告

羅允芝(Giann前名羅佩芝)去年參加《最後一屆口罩小姐選舉》而為人所熟悉,為事業不但由羅佩芝改名為羅允芝,近日為開電視拍攝節目《旅遊達人II出走》,一時感觸指自己做人做演員都做得唔夠好,覺得自己好失敗,淚灑鏡頭前﹗

羅允芝Giann由KOL跳去做演員

羅允芝Giann主持的香港開電視節目《旅遊達人II出走》,她與眾主持分別帶觀眾遊歷香港,其中Giann羅允芝在本周節目中不僅接受演技考驗,坦言渴望以演員身份展現在觀眾面前,而談到入行以來,感覺未有一樣事情做得好時,她更在鏡頭前淚崩,首揭平時樂天一面的背後。

 羅佩芝 羅允芝Giann自覺入行以來無一樣做得好,壓力爆煲在鏡頭前爆喊﹗
羅允芝Giann自覺入行以來無一樣做得好,壓力爆煲在鏡頭前爆喊﹗(圖片來源:開電視)

羅允芝不甘只做主持

Giann羅允芝在節目中化身小公主遊歷主題公園,並接受製作組挑戰大考演技,Giann一度激動說:「好想畀人睇到做演員嘅身份(想以演員身份示人),因為做主持係做啲好現實嘅嘢,但做演員係需要好多幻想、想像力嘅職業,要透過自己嘅幻想畀觀眾睇到我見到啲乜嘢。」Giann參加口罩小姐後,不時為開電視及ViuTV主持節目,不過她不甘只做主持,還有一個演員夢﹗

 羅佩芝 羅佩芝今年2月生日宣布改名羅允芝﹗
羅佩芝今年2月廿九歲生日宣布改名羅允芝﹗(圖片來源:IG@giannlaw)

羅允芝自覺做人很差:唔識真誠對人﹗

除了接受演技考驗外,Giann羅允芝更要挑戰膽量,邊玩機動遊戲邊講一句從來不敢講的說話,她在機動遊戲機上大叫:「Giann你係最正架!」事後她解釋這番話的背後意義時,不禁感觸痛哭,她嗚咽說:「深信自己性格上有正嘅部分,我不停(以呢句說話)提醒自己,因為由細到大,都唔覺得自己正,好似冇咩嘢做得好,入行一段時間,由Model到主持再到依家做演員,從來冇做得好,甚至做人都唔係真係做得好好。過往好怕人哋覺得自己差,所以由細到大同人相處時都會修飾咗啲唔好嘅嘢,變得冇咁直接,以前唔識真誠咁對人。」

 羅佩芝 羅允芝自言曾不懂真誠待人。
羅允芝自言曾不懂真誠待人。(圖片來源:開電視)
 羅佩芝 羅允芝揭不自信一面,在鏡頭前哭崩。
羅允芝揭不自信一面,在鏡頭前哭崩。(圖片來源:開電視)

羅允芝今年2月廿九歲生日改名

今年2月廿九歲生日Giann公布改名羅允芝,因為避免與八十年代藝人羅佩芝撞名,加上她表示「允」字有正面、有可能的意思,為事業改名同時,都希望去鼓勵自己凡事都有可能發生﹗

 羅佩芝 由謝茜嘉、6號@RubberBand、謝利、羅允芝、林輝、陳韻行主持的香港開電視節目《旅遊達人II出走》,逢星期一至五晚上十時三十分播出
由謝茜嘉、6號@RubberBand、謝利、羅允芝、林輝、陳韻行主持的香港開電視節目《旅遊達人II出走》,逢星期一至五晚上十時三十分播出 (圖片來源:開電視)

羅允芝為催旺事業種生基

Giann參加口罩小姐代號是「三小辣」,被指樣貌跟氣質都跟李佳芯相似,故有「翻版李佳芯」之稱號。羅允芝早前為開電視拍攝旅遊節目,她透露近來工作量增多,並透露搵七師傅種生基後立即好運連連,不但工作量增多,人緣運又變佳,收入好財運大大改善,Giann更把七師傅的獨門種生基過程一一講解。

 羅允芝 羅佩芝被指似李佳芯。
有翻版李佳芯之稱。(圖片來源:羅佩芝IG)
 羅允芝 羅佩芝
羅允芝可塑性甚高﹗IG有四萬個followers﹗(圖片來源:羅佩芝IG)

羅允芝拍《怪談》結緣 七師傅自創薯仔種生基

羅允芝指因拍攝節目《怪談》才認識七仙羽師傅,為催旺事業故搵師傅為自己種生基,她透露七師傅的「薯仔種生基法」過程,跟一般道家的種生基不同,據知薯仔種生基法是七師傅獨創的。羅允芝指在七師傅的帶領下,每人有一個代表自己的薯仔,先把自己的願望、生日日期寫低並加上手印,然師傅用紅繩把多道符及其願望綁在在一起,之後放去隠蔽地方作法,並埋在泥土裡,不過羅允芝唔清楚是否需要「有借有還」,所以她也會多做善事以保安心。

 羅允芝 「翻版李佳芯」羅佩芝自爆種生基 工作機會變多﹗
羅允芝拍攝開電視《怪談》節目而認識七師傅。(圖片來源:《怪談》截圖)
 羅允芝 「翻版李佳芯」羅佩芝自爆種生基 工作機會變多﹗
在節目中羅允芝Giann跟隨七師傅的指引去探靈。(圖片來源:《怪談》截圖)
 羅允芝 羅佩芝 七師傅獨創的薯仔種生基,有別於中國道家作法。
七師傅獨創的薯仔種生基,有別於中國道家作法。(圖片來源:七羽仙facebook圖片)
 羅允芝 Giann之前為ViuTV
Giann(前排中)之前為ViuTV《膠戰S2》擔任嘉賓。(圖片來源:IG@giannlaw)
 羅允芝 之前主持ViuTV《夕陽新丁》節目。
之前主持ViuTV《夕陽新丁》節目。(圖片來源:IG@giannlaw)

重溫口罩小姐「三小辣」羅佩芝奪除罩最靚小姐

《口罩小姐》完滿姞束後,一眾美女真正身份紛紛曝光,在193組的「三小辣」雖然未能進入決賽,但人氣高企最後更攞埋「除罩最靚小姐」﹗除罩相見後「三小辣」正是香港開電視的《怪談》主持羅佩芝,早年曾經變身「女朋友翻譯機」拍片而爆紅,最近竟然自貼「婚照」賣性感﹗

 羅允芝 羅佩芝參加《口罩小姐》入了193組,代號「三小辣」。
參加《口罩小姐》入了193組,代號「三小辣」。(圖片來源:羅佩芝IG)
 羅允芝 羅佩芝 被讚有氣質﹗
被讚有氣質﹗(圖片來源:羅佩芝IG)

羅佩芝貼婚照 強調「沒有人要」

羅佩芝Giann在《口罩小姐》結束後被網民「再發現」,並盛讚她美貌比得上李佳芯Ali,二人「撞面」的評論其實不算是新聞,網民指Giann似李佳芯之餘,似乎更多一分性感:

 羅允芝 口罩小姐「三小辣」羅佩芝忽然性感 |扮港女拆解「女朋友8句反話」
(圖片來源:羅佩芝IG)
 羅允芝 羅佩芝 性感睡前小背心,Ginna 自嘲呢個甫士係「瞓捩頸」
性感睡前小背心,Giann自嘲呢個甫士係「瞓捩頸」(圖片來源:羅佩芝IG)
 羅允芝 羅佩芝 Giann:「絕對沒有這副身材,不過好似著左婚紗嘅女仔都會變成咁⋯⋯」
Giann:「絕對沒有這副身材,不過好似著左婚紗嘅女仔都會變成咁⋯⋯」(圖片來源:羅佩芝IG)

與黃秋生合照

 羅允芝 羅佩芝 最近Giann與剛回港排練舞台劇的黃秋生合照,二人身高相映成趣。
之前Giann與剛回港排練舞台劇的黃秋生合照,二人身高相映成趣。(圖片來源:羅佩芝 IG)

口罩小姐大熱落選淚崩

《口罩小姐》廿強佳麗分別加入ERROR四子組,經過考驗膽量的探靈後,進入正式Battle,分別進行動作題、問答、辯論三個環節後,勝出一組獲得免foul金牌,其餘三組要由隊長揀出一位踢出局。第五集阿Dee組勝出獲免foul金牌,其餘三組要由隊長各foul一人,肥仔foul了服務員、保錡foul了咖哩、193foul走三小辣,組員個個變喊包,隊長193都喊到眼都紅晒﹗

 羅允芝 三小辣果然便是羅佩芝,佢同組員齊齊喊,不過佢話自己輸好過睇住其他組員被foul。
三小辣果然便是羅佩芝,佢同組員齊齊喊,不過佢話自己輸好過睇住其他組員被foul。(圖片來源:《口罩小姐》截圖)
 羅允芝 羅佩芝終於可以真面目示人。
羅佩芝終於可以真面目示人。(圖片來源:《口罩小姐》截圖)
 羅允芝 除罩後的三小辣,即羅佩芝。
除罩後的三小辣,即羅佩芝。(圖片來源:《口罩小姐》截圖)

羅佩芝拍片爆紅

好多男人都話同女朋友講嘢真係好辛苦,點解?因為九成女人都係口不對心,十句有八句都講緊反話,唉,真係好難捉摸呀!不過唔緊要,港女羅佩芝 (Giann)化身「女朋友翻譯機」,為大家拆解女朋友最常講嘅8句說話。如果唔想再激嬲女朋友,就快啲睇吓點樣避開地雷啦! 當女朋友同你講以下8句說話嘅時候,你識做啦!

 羅允芝 羅佩芝被網民封為嫩版李佳芯。
羅佩芝被網民封為嫩版李佳芯。(圖片來源:羅佩芝IG)
 羅允芝 羅佩芝身形幾fit
羅佩芝身形幾fit(圖片來源:羅佩芝IG)
 羅允芝 口罩小姐「三小辣」羅佩芝忽然性感 |扮港女拆解「女朋友8句反話」
(圖片來源:羅佩芝IG)
 羅允芝 口罩小姐「三小辣」羅佩芝忽然性感 |扮港女拆解「女朋友8句反話」
(圖片來源:羅佩芝IG)

扮港女拆解「女朋友8句反話」

1. 我對你冇feel呀!

答案:其實你真係好樣衰,所以咪冇feel囉。

 羅允芝 羅佩芝 Clip_2

2. 我唔想拍拖住呀!

答案:其實係唔想同你拍拖咋。

 羅允芝 羅佩芝 Clip_3

3. 你係一個好人嚟㗎。

答案:殘忍啲講句,即係你冇一忽吸引到佢。

 羅允芝 羅佩芝 Clip_5

4. 又去酒店?我好攰喎!

答案:成日去開房,當我係咩呀?

 羅允芝 羅佩芝 Clip_4

5. 你可唔可以唔好跟住我呀?

答案:其實想你追番佢。

 羅允芝 羅佩芝 Clip_12

6. 你做你嘅嘢啦,唔使理我㗎!

答案:如果你收線,你就完蛋了。

 羅允芝 羅佩芝 Clip_8

7. 呢件衫好似幾襯我喎。

答案:即係叫你買俾佢呀!

 羅允芝 羅佩芝 Clip_9

8. 食呢間好冇?再諗吓先啦。

答案:其實咪即係唔想食,諗過第二間啦!

 羅允芝 羅佩芝 Clip_11

除咗「女朋友翻譯機」之外,Giann仲將女仔喺屋企嘅真實情況拍咗出嚟,唔知係咪全世界嘅女仔都係咁麻甩㗎呢?女神呢啲形象嚟㗎咋!

 羅允芝 羅佩芝 Clip_16

羅允芝Giann因咩事淚崩?

羅允芝Giann近日在開電視主持新節目,提到自己入行以來的感受⋯⋯詳情請看

羅允芝Giann目前最想做到什麼?

羅允芝Giann一直都渴望成為演員,而在節目中她要接受製作組挑戰⋯⋯詳情請看

撰文:東方新地圖片來源:IG@ giannlaw、開電視