美麗戰場

美麗戰場|蔣家旻被質疑「鬼影變幻球」陳瀅反駁零演技 佢咁講……

最新娛聞

廣告

最近無綫劇《美麗戰場》由開播以來一直引起熱話,當中以四位主演女角的負評最多,所以陳瀅、蔣家旻、陳曉華連同劉佩玥就在YouTube頻道拍片,逐一回應網民的負評,希望以真人解說化解大眾對她們的不滿情緒。

美麗戰場 無綫劇《美麗戰場》由開播以來一直被受討論,當中以四位主演女角負評最多。
無綫劇《美麗戰場》由開播以來一直備受討論,當中以四位主演女角的負評最多。 (圖片來源:IG@arryuu)
美麗戰場 平時收埋收埋的蔣家旻,只是輕輕一露便把網民嚇窒,看來平時要露多一點。
平時收埋收埋的蔣家旻,只是輕輕一露便把網民嚇窒。 (圖片來源:IG@chiangel1110)

美麗戰場之即場驗鬼影球

這次《美麗戰場》四位女角同場拍片放上劉佩玥的YouTube,工作人員特意找來圍繞四人的種種負評給她們回應,當中有網民問蔣家旻:「睇預告有個shot蔣家旻大到就跌出來,真嘢定鬼影球?」聽到此問題時,其餘三位即笑到傻,得蔣家旻呆呆地反問:「咩嘢係鬼影球?」最令人意外是陳瀅即場用手篤了蔣家旻的上圍一下幫大家驗證並說:「係真嘅!」場面相當好笑。

美麗戰場 相信好多有身材女藝人,都好介意被批是「鬼影變幻球」,今次事主不幸地輪到蔣家旻。
相信好多有身材的女藝人,都好介意被批是「鬼影變幻球」,今次輪到蔣家旻。 (圖片來源:YouTube@劉佩玥Moon Lau)
美麗戰場 陳瀅仲出手幫大家篤一篤,驗證蔣家旻係堅野呢一幕,相信好多網民睇完都想一試。
陳瀅出手幫大家篤一篤,驗證蔣家旻係堅嘢呢一幕,相信好多網民睇完都想一試。 (圖片來源:YouTube@劉佩玥Moon Lau)

美麗戰場|陳瀅被圍插演技差

陳瀅身為《美麗戰場》女主角自然戲份最多,不過由開播到現在,她一直都被網民圍插演技差!更有網民專登cap圖收集她瞪大眼的單一演技圖。工作人員好醒目找了那張拼圖出來,四人見到又一場大笑,還專登齊齊瞪大眼擘大個口扮陳瀅,被點名惡評的陳瀅解釋:「就係因為佢(劇中自己)由好天真咩都唔識嘅女仔,突然間發生啲咁震撼嘅事,之後應該唔會集集都有呢個表情。」

另外,亦有網民指陳瀅未夠班憑呢套劇上位成功爭視后,她就略為激動澄清指:「我唔係一個想爭視后嘅人,我亦都唔鍾意有太多比較,大家可以冷靜啲!」

美麗戰場 藝人面對負評最好方法是怎麼辦?就是直接面對並親自解說,高手之外感覺即時貼地好多。
藝人面對負評最好方法就是直接面對並親自解說,四位女角一齊扮陳瀅瞪大對眼。 (圖片來源:YouTube@劉佩玥Moon Lau)
美麗戰場 做《美麗戰場》女一都不好過,陳瀅所演每段劇情表情都被網民集中負評,想做視后絕不容易。
做《美麗戰場》女一都不好過,陳瀅所演每段劇情的表情都被網民集中負評,想做視后絕不容易。 (圖片來源:IG@missjni)

美麗戰場|陳曉華頸長都中槍

以為負評得咁少?真係太睇少眼角高的網民,其中陳曉華就被指「曉華好似最靚,但條頸太長。」陳曉華即場摸一摸自己條頸,表示認同:「我條頸真係好長,最近仲有啲頸痛。」身旁的劉佩玥原本想幫口打圓場:「佢上鏡睇落會長啲,但真人睇落唔覺。」可惜當事人已對號入座,劉佩玥個樣好無奈。陳曉華續說:「我個頭同條頸係成一直線,先會畀人有錯覺條頸好長。」劉佩玥更提議方把長頸練粗點。

美麗戰場 面對網民尖酸刻薄留言,四位女角都沒有欺場勇氣可加。
面對網民尖酸刻薄留言,四位女角都沒有欺場,勇氣可嘉。 (圖片來源:YouTube@劉佩玥Moon Lau)
美麗戰場 陳曉華被指頸太長,不過她自己都認。
陳曉華被指頸太長,不過她自己都認。(圖片來源:IG@herachann)
美麗戰場 陳曉華在劇中飾演空姐要穿黑絲上場。
陳曉華在劇中飾演空姐要穿黑絲上場。(圖片來源:無綫影片截圖)

美麗戰場|劉佩玥被插好樣衰

至於劉佩玥則被問:「點解劉佩玥可以咁樣衰。」她現場讀出網民問題時尷尬大笑,但反應快的她自辯:「因為個角色就係咁樣囉!」及後劉佩玥再自爆:「我有好多個樣都好樣衰!」陳瀅有感而發稱,大家只為演好每場戲所以不顧儀態。

美麗戰場 四位女角能在YouTube頻道逐一拆解網民問題,除可以加深觀眾對她們印象外,亦從中流露出四人感情甚佳。
四位女角能在YouTube頻道逐一拆解網民問題,除可以加深觀眾對她們的印象外,亦流露出四人感情甚佳。 (圖片來源:YouTube@劉佩玥Moon Lau)
美麗戰場 三位負評女陳瀅、陳曉華連同劉佩玥戲外走在一起,都是嘻哈大笑,最近仲齊齊捉緊夏天尾巴以水著示人。
三位負評女陳瀅、陳曉華連同劉佩玥戲外都是好姊妹,最近仲齊齊捉緊夏天尾巴以水著示人。 (圖片來源:IG@arryuu)

網民覺得劇情荒謬

網民的負評除了是圍繞女角外,《美麗戰場》的劇本情節都被抨擊問題多多,網民直指劇情多處荒謬,例如「劇情老土」、「服裝MK」等,拍片現場雖然沒有導演葉念琛,但四位女角都盡量解畫,講解當時導演為何會有如此安排:「講03年嘛,係老土㗎啦,唔通好時髦咩?如果好時髦就會好牽強。」四人更一致極力推介觀眾要追到尾,因為會愈來愈好睇。

美麗戰場 《美麗戰場》的劇本情節都被受評激問題多多,下次應該找來導演葉念琛一齊大平反。
《美麗戰場》的劇本情節都被抨擊問題多多,下次應該找來導演葉念琛一齊大平反。 (圖片來源:IG@arryuu)
美麗戰場 戲裡戲外《美麗戰場》內的女演員都好好感情,走埋一齊即雞啄不斷。
《美麗戰場》的女演員戲裡戲外都好好感情,走埋一齊即雞啄不斷。 (圖片來源:IG@arryuu)

《美麗戰場》大結局是如何走向?陳瀅下場悲慘?

《美麗戰場》大結局陳瀅將會終極黑化,使計背叛陳山聰,而「反骨琪」殺人後潛逃,曾預告過會回歸進行終極報復,即睇結局劇情分析;結局周劇情好似過山車一樣,陳瀅先背叛陳山聰,再被方力申提出離婚,丁子朗以一身乞丐造型回歸,按此看第16-20集劇情劇透

方力申投訴陳瀅唔對戲?劉佩玥戲裡戲外曾反面?

方力申受訪時大爆「瀅姐」曾因為要補妝唔肯對戲,句句有骨又講明大家唔會有發展空間,詳情請看;劉佩玥與陳瀅當年二人與何雁詩組成閨密圈,更試過一起外遊拍節目friend到爆,甚至試過一齊租屋同居,但原來自從劉佩玥搭上「巨聲幫」大孖周志文,被發現二人已各行各路⋯⋯詳見:劉佩玥陳瀅為仔反面2年

撰文:東方新地圖片來源:IG@chiangel1110、IG@arryuu、IG@missjni、YouTube@劉佩玥Moon Lau資料或影片來源:YouTube@MOON VLOG