膠戰

膠戰S2|Edan與小學同學「小薯茄」阿冰相認:我傾慕咗佢好耐

最新娛聞

廣告

ViuTV《膠戰S2》6膠Edan(呂爵安)、岑珈其、Jeffrey(魏浚笙)、阿正(黃正宜)Hillary(劉沛蘅)、肥腸(徐浩昌)繼續帶歡樂畀大家,第二集請來網絡紅人「小薯茄」阿冰等齊齊派膠﹗玩遊戲前先上演一幕「浪漫」重遇記,原來Edan同阿冰是小學同學,Edan憶起往事,竟然講到紅到面晒﹗

文:東方新地|圖:《膠戰S2》 影片截圖、阿冰IG

ViuTV節目《膠戰S2》逢星期日晚上10點半播放,每集挑戰唔同主題,一時玩玩小遊戲,一時又考驗大智慧,還會不定期請來嘉賓「小薯茄」阿冰、程人富同麗英一齊派膠﹗

膠戰 Edan 阿冰
《膠戰S2》第二集請來小薯茄阿冰、程人富同麗英同6膠一齊玩遊戲﹗(圖片來源:《膠戰S2》截圖)
膠戰 Edan 阿冰
程人富、阿冰同麗英玩得好認真﹗(圖片來源:《膠戰S2》截圖)

Edan回憶同阿冰坐校車

周日(17日)播出的第二集,今集以「小學雞玩的遊戲」作主題,走入校園,6膠盡顯青春氣息,並邀請到小薯茄的麗英、阿冰及程人富做嘉賓一齊玩。Edan驚喜和阿冰相認,原來二人是小學同學。Edan笑言:「小學嘅時候,同你一齊坐校巴,我坐喺前邊,我傾慕咗佢好耐。」講起面都紅晒﹗阿冰同Edan就讀慈幼葉漢千禧小學。

膠戰 Edan 阿冰
Edan同阿冰相認﹗(圖片來源:《膠戰S2》截圖)
膠戰 Edan 阿冰
阿冰都話記得Edan小學時個樣﹗(圖片來源:《膠戰S2》截圖)
膠戰 Edan 阿冰
Edan竟然講到面都紅晒,仲話以前傾慕阿冰,聽到肥腸都入晒神﹗(圖片來源:《膠戰S2》截圖)

阿冰最記得Edan朗誦浮誇樣

Edan同阿冰相認完,阿冰就提及早前在網上瘋傳Edan小學朗誦比賽的片段,笑言好難唔記得Edan小學時的模樣。

膠戰 Edan 阿冰
Edan曾貼出小學時朗誦比賽片段,一度在網上瘋傳。(圖片來源:呂爵安IG)
膠戰 Edan 阿冰
阿冰攬實Hillary,玩得好投入﹗(圖片來源:《膠戰S2》截圖)

另外,當大家分隊齊齊玩遊戲「唔准手指指」時,阿正再度花痴mode發作,不停為Jeffrey喝采,大叫:「好型呀」,場面爆笑。

膠戰 Edan 阿冰
阿正又為花癡mode上身﹗(圖片來源:《膠戰S2》截圖)
膠戰 Edan 阿冰
程人富同阿正、肥腸一組。(圖片來源:《膠戰S2》截圖)
膠戰 Edan 阿冰
麗英入咗岑珈其同Jeffrey組。(圖片來源:《膠戰S2》截圖)
膠戰 Edan 阿冰
阿冰同小學同學Edan及Hillary一組。(圖片來源:《膠戰S2》截圖)

被封YouTube界女神

24歲阿冰(吳冰)是網上短片平台小薯茄的成員。2017年畢業於香港浸會大學電影學院。2019年拍攝ViuTV電視劇《理想國》,為其中一個單元的女主角。阿冰有YouTube界女神之稱,IG追蹤人數達29萬﹗

膠戰 Edan 阿冰
阿冰有很多宅男粉絲。(圖片來源:阿冰IG)
膠戰 Edan 阿冰
阿冰曾擔任《 ERROR自肥企画》嘉賓,成為193MV女主角之一。(圖片來源:193@IG)

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!