自然系 浸溫泉

自然系女子旅行|黃上晏暉哥三點式浸溫泉再派福利 兩女互望笑吟吟 

最新娛聞

廣告

  • 無綫J2(82 台)逢周一至五晚 10 點半播映的旅遊節目《自然系女子旅行》,今日(2日)同明天(3日)播出最後兩集。「音樂系女神」黃上晏(Rubis)更會三點式終極一浸,暉哥仲玩越野車飄,嚇到喪叫泛淚光。
自然系 浸溫泉 黃上晏同暉哥會入住木蘭營區。
黃上晏同暉哥會入住木蘭營區。(圖片來源:TVB提供)
自然系 浸溫泉 餅太鬆化令黃上晏咬落一桌餅碎。
餅太鬆化令黃上晏咬落一桌餅碎。(圖片來源:TVB提供)

暉哥試玩越野車飄移 喪嗌到含淚加喉嚨痛

宜蘭營地設備應有盡有,暉哥孖住黃上晏在不知情下,被邀請試玩越野沙灘車。打頭陣嘅係暉哥,佢未玩先面容扭曲兼開始喪叫,接住短短 20 秒的車程,暉哥叫足全程,連黃上晏都覺得暉哥有點失儀態。幾經辛苦暉哥捱到落車,臨下車前暉哥似眼有淚光,她憂怨的望住攝影隊話︰「唔係佢(越野車)好玩,係我好玩呀,你哋睇得幾開心。」她事後話喪嗌搞到喉嚨痛,仲發表宣言︰「我直頭覺得我喺生死邊緣遊走咁,有少少飆淚,但又覺得好好玩。」她透露因為拍攝,才迫自己試到一些平常不敢玩的玩意,不過補充︰「只要唔係跳樓同埋好危險嘅都『應該』OK!」

自然系 浸溫泉 二位女仕全副裝備玩沙灘越野車。
二位女仕全副裝備玩沙灘越野車。(圖片來源:TVB提供)
自然系 浸溫泉 黃上晏的車速不高,已嚇到暉哥大叫。
黃上晏的車速不高,已嚇到暉哥大叫。(圖片來源:TVB提供)
自然系 浸溫泉 暉哥喪叫之餘似眼有淚光。
暉哥喪叫之餘似眼有淚光。(圖片來源:TVB提供)

32D黃上晏大曬身材浸溫泉 兩女互望身材笑瞇瞇 

節目最後一集入住的營區,是位於有台北後花園之稱的陽明山。黃上晏同暉哥將上演節目壓軸好戲,換上三點式大曬身材浸溫泉,黃上晏32D 身材將同觀眾見面,當然暉哥的水著亦唔輸蝕。暉哥節目中仲一臉陶醉大讚溫泉透出奶香。引起黃上晏遐想,佢隨即笑咪咪俏皮的望住暉哥胸部,暉哥亦還以顏色反望,構成一幅生動畫面。

自然系 浸溫泉 暉哥享受溫泉之際,忽然爆出「奶香」二字,引起遐想。
暉哥享受溫泉之際,忽然爆出「奶香」二字,引起遐想。(圖片來源:TVB提供)
自然系 浸溫泉 黃上晏俏皮的望住暉哥的胸部。
黃上晏俏皮的望住暉哥的胸部。(圖片來源:TVB提供)

黃上晏未知幾時再出寫真 話會繼續有不同嘗試

黃上晏接受訪問時綜合今周旅程,佢話︰「最喜歡台中營區的豪華住宿及在宜蘭玩的越野車。」問到何時會推第二本寫真時,她透露暫未有打算,因為未想到新的構思,目前會繼續不同嘗試,早前她就舉辦了一場音樂會。

自然系 浸溫泉 黃上晏未知幾時再出寫真
黃上晏未知幾時再出寫真(圖片來源:IG@rubis_03)
自然系 浸溫泉 黃上晏承諾會繼續不同嘗試!
黃上晏承諾會繼續不同嘗試!(圖片來源:IG@rubis_03)

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

撰文:東方新地圖片來源:TVB、Instagram資料或影片來源:TVB