蔡卓妍

蔡卓妍自爆已「結婚」 新郎卻非現任男友?

最新娛聞

廣告

上月底,鍾欣潼(阿嬌)於美國出嫁,一眾親友出席見證這其人生重要時刻。婚禮上,阿嬌親手將花球交給好姊妹蔡卓妍(阿Sa),祝佢早日同男友石恆聰可以拉埋天窗。而就喺今日,阿Sa突然上載一張婚照上網,更驚爆新郞哥並非其現任男友,而是另有其人!

撰文:東方新地|圖片:蔡卓妍instagram

蔡卓妍接上花球

上月底,蔡卓妍飛到美國參加好姊妹阿嬌的婚禮,婚禮派對上阿嬌親手將花球交給阿Sa,令佢唔使搶都成功獲得花球,除了證明阿嬌好希望可以將自己的幸福延續給好姊妹外,仲好想佢可以快啲同麻雀館太子爺男友石恆聰拉埋天窗!

蔡卓妍自爆已「結婚」

就喺今日,阿Sa突然上載一張穿起婚紗並披上頭紗的相於個人社交網,同時留言:「說時遲那時快#多謝阿嬌 」,唔通阿Sa咁快低調出嫁?

正當各位網友及粉絲都想留言恭喜她之時,望真啲,卻發現新郞不是石恆聰,反而是吳浩康!大家唔洗驚訝,皆因原來阿Sa上載的只是劇照,而非她真的結婚了。

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!