蔡嘉欣

蔡嘉欣養狗都要講大話 幫襯網上寵物店扮朋友送

最新娛聞

廣告

2019年參選港姐而入行的蔡嘉欣,負面新聞層出不窮,被指拜金愛晒名牌手袋又曾晒40萬現金,早前又自爆男友每年都送5位數字支票作生日禮物,估唔到養狗都一樣出事,去年11月她帶了一隻茶杯貴婦犬Mochi回家,拍片強調是朋友所送,結果卻被踢爆講大話……

撰文:東方新地 圖片:蔡嘉欣IG圖片、蔡嘉欣YouTube頻道影片截圖、Poodle網上寵物店IG圖片

蔡嘉欣
蔡嘉欣抱住已養了半年的茶杯貴婦犬Mochi。
蔡嘉欣
成為蔡嘉欣新寵的Mochi經常被主人帶在身邊。

蔡嘉欣養狗風波

27歲的蔡嘉欣(Kayan)2019年參選香港小姐5強止步後,簽約成為無綫旗下藝人,早年已經營網店的她是圈中小富婆,愛炫富,曾在IG上載拿着40萬現金到找換店匯款的照片,又經常大騷名車及名牌手袋,早前在《姊妹淘》節目上更自爆每年收任職ibanker男友5位數支票作生日禮物,直認自己現實被網民封拜金港女,最近更因為養狗而引起風波。

蔡嘉欣
蔡嘉欣在自己的YouTube頻道拍片介紹家中新成員Mochi。
蔡嘉欣
蔡嘉欣在片中強調是朋友的狗生了BB所以送其中一隻給她。

蔡嘉欣聲稱朋友送狗

蔡嘉欣在去年11月養了一隻Teacup Poodle(茶杯貴婦),名叫Mochi,在YouTube片中多次強調是從「朋友」手中所得,由她第一日接狗狗Mochi返屋企時便說:「今日去咗我朋友度接咗隻狗狗返嚟嘞,Mochi,佢上一手嘅爸爸已教識佢去廁所,佢好乖。」更指養Mochi是一種緣份:「養佢都係一個緣份啦,因為有個朋友隻狗狗生咗BB,我就話好,我一直想養狗好耐,因養貓7年,諗咗好耐,點知返到嚟同隻貓打晒交。」

蔡嘉欣
蔡嘉欣所講的狗狗上一個爸爸,應該是指送狗給她的朋友。
蔡嘉欣
蔡嘉欣第一日接Mochi回家,Mochi在車內的模樣確是可愛。

蔡嘉欣大話被踢爆

惟有網民向傳媒爆料,指蔡嘉欣其實「買狗扮朋友送」,並指她所養的兩隻狗都是透過網上寵物店購買:「隻啡色係佢,灰黑色係佢家姐,都係喺網店買,佢講大話話隻狗係朋友畀,其實係買。」

蔡嘉欣
蔡嘉欣最近又再帶多隻黑色茶杯貴婦犬波子返屋企,湊夠個好字。
蔡嘉欣
對於網民提問,蔡嘉欣選擇性回覆。

網民直斥講大話唔眨眼

有網民在蔡嘉欣的短片頻道留言:「買狗就買狗啦!扮晒嘢話朋友隻狗生咗BB問你要唔要,你走去買狗,即係支持breeder(繁殖者)繼續當狗係生財工具。」同時也有網民留言大讚Monchi可愛,蔡嘉欣只選擇性回覆讚Monchi的網民,未有回覆被質疑買狗一事。

蔡嘉欣
蔡嘉欣至今仍未就買狗一事回應。
蔡嘉欣
有網民在蔡嘉欣的視頻下留言,話佢買狗即是支持當狗係生財工具。
蔡嘉欣
蔡嘉欣養狗亦被指炫耀。
蔡嘉欣
對於點解唔領養,蔡嘉欣都係唔回答。

蔡嘉欣曾與網上狗店老闆合照

據了解,蔡嘉欣口中所指送狗的「朋友」,其實是一個專門售賣poodle的網上商店老闆,其facebook專頁稱是「Licensed breeder from Hong Kong」,即自家繁殖茶杯貴婦犬,幾乎每星期都有新狗推出,每隻都經過悉心打扮,吸引買家。自稱「奶爸」的店主曾於去年11月貼出與蔡嘉欣和Mochi的合照,留言:「Thanks for coming. @ kayan.c」,可見Mochi是來自該網上狗店。

蔡嘉欣
蔡嘉欣去年11月曾與網上狗店老闆合照,當日她的打扮與帶Mochi返家的打扮一模一樣。
蔡嘉欣
蔡嘉欣帶Mochi回家後第一張自拍合照。
蔡嘉欣
蔡嘉欣每日都會抽時間訓練Mochi做指令。

蔡嘉欣為Mochi拍的第一條YouTube視頻

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!