蔣怡

【1+1+1】為圓藍帶夢曾離家9個月 蔣怡:感激老公令我成長!

最新娛聞

廣告

現年41歲嘅名模蔣怡(Coco)於2013年同珠寶設計師男友翁狄森(翁生)結婚,二人婚後育有一子一女。近日,蔣怡兩公婆一齊上車婉婉嘅節目《1+1+1》,佢哋透露原來呢段緣分係由剪報而展開,蔣怡仲好感激老公令佢成長,翁生仲為愛妻送上驚喜,令蔣怡十分感動!

撰文:Kammy|圖片來源:節目截圖、Instagram

結束12年愛情長跑

蔣怡嘅老公翁狄森係名珠寶設計師,佢家族從事珠寶生意,更曾獲香港十大傑出設計師大獎,前美國第一夫人米歇爾·奧巴馬(Michelle Obama)更曾戴過他設計嘅翡翠戒指!。二人於2013年結婚,結束12年愛情長跑,婚後仲生咗囡囡Uma同囝囝Skye。

緣分由剪報開始

蔣怡喺節目中透露,佢同翁生嘅緣分原來由剪報開始。當時蔣怡識咗個一樣係做Model嘅朋友,而對方嘅男朋友就係翁生!有一日,翁生打電話畀蔣怡,話自己已經同當時嘅女朋友分開咗,但屋企就唔知點解有一堆蔣怡嘅剪報,仲問佢攞唔攞返。就係咁,佢哋就開始有來往!

不過,翁生就強調,當時自己其實冇諗住要追蔣怡,純粹係想還返啲嘢畀對方。

其後有一次,蔣怡為時裝雜誌拍攝,當時佢著住好薄嘅晚禮服仲要捱住凍咁拍,而翁生喺蔣怡拍完之後去接佢,當時翁生著住好普通嘅西裝,但蔣怡就對佢留下深刻印象。主持人車婉婉仲笑住問:「係咪覺得佢好靚仔?」蔣怡就立即否認,話覺得對方好Warm、畀到安全感佢,仲話「冇男人畀過呢種感覺我」。

而翁生就最欣賞蔣怡可以打開佢嘅心扉。翁生仲提及,令佢最印象深刻就係同蔣怡去領養寵物,因為當時蔣怡一見到啲小動物就愛心爆棚,仲不停捉住翁生隻手去揀寵物。

協定以彼此關係為中心

好多人生咗小朋友之後,都會將專注力放喺小朋友身上,但翁生為咗避免呢個情況出現,佢就同蔣怡協定,就算有小朋友之後都要以佢哋兩公婆為中心點,「只可以小朋友圍住我哋轉」。不過,翁生最後都發現呢個協定係冇可能,因為好難控制蔣怡唔集中精力喺小朋友身上。

蔣怡就笑言,老公愈係唔畀佢集中精力喺小朋友身上,佢就愈會將重心放喺仔女身上。

老公投訴蔣怡:可唔可以對我溫柔啲?

做媽媽嘅都會投放好多時間喺自己仔女身上,而蔣怡都唔例外。蔣怡表示,生咗小朋友之後,其實佢都想抽啲私人時間出嚟、做返自己,但奈何做唔到,所以佢好少再好似以前咁溫柔地對待老公,翁生亦經常投訴蔣怡「可唔可以對我溫柔啲?」

不過,蔣怡生完兩個小朋友之後就深深咁體會到生兩個嘅分別,因為喺生第一個嘅時候佢對老公抱有期望,好希望對方喺各方面都可以幫到佢,但到第二個嘅時候,因為已經知道個過程係點,寧願老公自己樂在其中,其他嘢自己搞掂,令蔣怡喺照顧小朋友方面變得順利。

翁生曾經希望家庭可以以兩公婆為中心,但蔣怡最後都做唔到,依家就索性實行「男主外,女主內」,由蔣怡去專注照顧對仔女,而翁生除咗工作之外就要專注照顧蔣怡。

蔣怡感激老公:佢令我成長

節目其後安排蔣怡同車婉婉去做按摩,仲偷偷地安排翁生做佢嘅按摩師!期間,蔣怡透露,佢好欣賞老公嘅樂觀性格,雖然佢唔善於浪漫,但就可以將本來唔浪漫嘅嘢浪漫化,特別係好多時可以淡化咗自己嘅怒氣,不過佢就唔知原來老公一直喺佢後面聽晒!

講講下,蔣怡仲講話佢其實好感謝翁生咁多年嘅照顧,畀到安全感佢,「如果唔係老公咁多年嘅照顧,畀機會我去成長,就唔會變成今日嘅自己」。翁生喺後面一路幫蔣怡按摩,一路聽住對方嘅心聲一定超冧啦!

蔣怡講完之後,車婉婉就話返畀蔣怡聽其實老公一直喺身邊,令佢又驚喜又感動!

為夢想 離家學廚9個月

當小朋友出生後,好多媽媽都會放下自己的夢,專心相夫教子,直到仔大女大,自己步入中年才去追尋未完嘅夢。不過,熱愛烹飪嘅蔣怡一直希望可以報讀藍帶學校,打從懷孕前已有此想法,直到誕下囡囡翁容(嗡嗡)後要照顧家人起居飲食,再燃起她嘅「藍帶夢」,喺老公鼓勵下,決定喺囡囡一歲時圓夢,隻身遠赴倫敦藍帶學校九個月,最終考取第一名回來。

囡囡唔認媽咪半年

Coco自言不是一個有創意的人,在藍帶修讀西餐及甜品的她,每件作品的靈感均來自丈夫和女兒,學成歸來後希望能傳承下一代。不過Coco首先面對的挑戰,是要重新建立母女關係,回來後囡囡覺得媽咪好陌生,更試過一腳踢開媽咪,傷透她的心,最後花了足足半年落手落腳湊才令女兒重投懷抱,「依家佢已經黐實咗我。」

女兒2歲 一定要回來

「如果我當時唔去,就要等到個女18歲先行得開。」Coco選擇女兒一歲時一走九個月,錯過了很多女兒的成長片段,甚至有機會賠上母女關係,「俾我再揀我都會揀返呢個時間去,因為呢個係perfect timing,呢九個月佢唔係最需要我,亦唔係佢變化最大嘅時候,我計過一定要喺個女2歲生日返嚟,因為2歲佢開始返學,好多嘢爸爸同工人姐姐都唔可以親自帶佢去或搞清楚,好似學校由媽咪帶比較好。而且當佢慢慢長大,就會唔記得1歲發生過嘅嘢,3歲前嘅記憶係比較模糊。」很多東西都不能計算,幸運的是藍帶其中一個就讀期,完全符合Coco的需要,「課程六月畢業,去個旅行七月返嚟啱啱好佢2歲生日,如果報唔到嗰期要遲三個月,我諗我未必會去。」

行公園怕觸景傷情

遠在彼邦的藍帶生活,三個學期需要適應刻苦的課程、繁重的功課,以及超大壓力的期終考試,Coco更十分掛念嗡嗡,惟有用facetime看看她。「我哋有時差,我日頭佢就夜晚,我返到屋企佢已經瞓咗。佢嗰陣一歲幾唔係好識facetime,又唔識講電話,所以唔能夠成日見到佢。」難得活在夢想之中,Coco也希望專心學業,返學期間盡量叫自己不能想着女兒,「我一諗住佢就咩都做唔到,我每日返學要經過一個公園,倫敦有好多公園,隔幾條街就有一個,每日都見到好多小朋友同狗喺公園玩,我要低頭行,唔可以見到呢啲畫面,一見到我就會邊行邊喊,我唔想喊住返學。」Coco笑言要當自己18歲,心態要像青春大學生,「所有同學都係18、22,我係double their age,可以做得佢哋阿媽!同學初初都以為我20歲出頭,知道我年紀同有個女之後都好驚訝!」

回來已不是BB

九個月學成歸來,當時Coco見到2歲的嗡嗡已不再是BB,「佢由一飯糰變成一個小人,我走嗰陣佢先啱啱識行。」小朋友的感覺好直接,不見媽媽九個月,感覺一定很疏離,即使爸爸亦不能灌輸女兒要接受媽媽。Coco早有心理準備女兒會漠視她,甚至視她陌生人,所以她返家第一件事要「爭番個女」,足足花了半年,嗡嗡才重新接受媽咪。「小朋友唔會因為你係阿媽就鍾意你,我花咗半年先爭到佢番嚟。我返嚟之後佢第一次病,佢係黐住工人姐姐唔要我,我一抱佢就喊,仲一腳踢開我!之後日日我都落手落腳湊佢,帶佢周圍去玩,半年後先黐番我,到依家就黐實咗喇。」

選讀本地學校不怕艱辛

Coco當年一邊「爭女」,一邊為她找K1學位,終選定一間重兩文三語的學校,日後會行本地學校之路,首要學好中文。「我同老公都覺得中文好重要,中文係好難學,但從小學唔會覺得難,我哋細個都唔覺㗎。如果先學英文再學中文就會覺得難,相反英文唔使好認真學都會識講識寫。」
Coco都聽過本地學校功課壓力大,但讀書總要有辛苦的時候,捱過才能適應社會,「如果個女似我,讀書應該唔會有問題。」原來Coco由細到大讀書都考三甲,上到大學更年年考第一,今次藍帶亦是第一名畢業,「我由細到大冇咩叻,係讀書比較叻。」

考試有法 年年考第一

讀書第一未必靠天資,更重要是讀書有方、考試有技巧,「讀書一定要有方法,搵出考試嘅重點。好似我藍帶考試要煮四碟餸,唔識考試嘅同學就成日練習點煮,但我哋喺藍帶訓練咗九個月,冇人係唔識煮餸。其實呢個試係考organization,喺有限時間內,邊一分鐘要做邊樣嘢;喺有限空間入面,所有嘢點安排先係最重要。」Coco與好同學一齊備戰考試,先用紙製作試場的擺位,畫低四個爐頭、雪櫃、剪出七個不同大小的煎pan,再加以想像練習烹調。「每一個步驟我都設計得好仔細,一分鐘都唔會浪費。成個過程我練習咗無數次,唔用腦我都知下一步要做咩,唔需要再睇notes,所以考試嗰日我好從容,監考老師見到我咁有條理,即刻加分。」

考試唔識要跳來做

讀書一定要明白課文,切勿死記硬背,Coco教路每次上課後必先理解內容,之後再複習就入腦得多。「大學嗰陣我成日兼職model,好少時間讀書,當我知道老師今日講咗呢幾頁書,我就花30至45分鐘去睇,明白咗我就唔使上堂,我知道自己明咗,到考試前再溫習refresh番個記憶,考試就冇問題喇。」Coco笑言好鍾意考試,同學十分妒忌她「唔溫書都考第一」,但她坦言考試需靠幾分運氣,選擇題經常「撞中」,「我信自己感覺!我老公話佢一考試就好緊張,一路睇時間一路作答,愈睇愈緊張,或者遇到唔識嘅問題就係咁諗,最後就唔夠時間做。我就相反,從來都唔睇時間,一見到唔識就跳,做完有時間先返轉頭,揀比較識嘅先諗,再跳再做,咁樣會掌握到時間,亦唔會太大壓力。」

廚房教育 切炒煮樣樣齊

Coco經常帶女兒去公園玩,並進行廚房教育,她在藍帶的收穫,幾乎全都送給女兒。「我幾乎日日都喺廚房,佢成日要入嚟搵我,一見我煮嘢就大嗌:我help!或者當我問:Uma, can you help?佢睇緊電視都會衝入嚟幫我。我已經俾佢試過攪拌、搓麵粉、切嘢、炒嘢,包餃子都會俾佢一齊包。」切食物都敢讓女兒接觸?「係呀,因為我教佢刀要點揸,邊度唔可以掂,切完要點樣擺先安全。煮緊嘢我都會話佢聽,邊個位好熱唔掂得,提早教佢係好嘅,俾埋安全教育佢。」當時嗡嗡已將媽咪「離棄」她的日子忘得一乾二淨,Coco向她測試過,「你記唔記得之前有段時間好少見到媽咪?佢話『唔記得』,咁就好喇,哈哈!」

藍帶的生活
Coco主修西餐及甜品,全因為自己喜歡,九個月的課程分三個學期,第一個教基本技巧,第二個提升烹調技巧、餸菜更複雜,最後的學期則要創新菜式及備戰大考。回想第一日上堂自己信心爆棚,但一上堂便受到好大打擊,「淨係切嘢已經騰晒雞,材料要切絲1mm×5mm、3cm立方體,每一刀都要拎把尺度。」直到第二個學期,Coco才開始享受,最終取得Grand Diploma,雖然壓力大,但一切都很值得。

 

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

關鍵詞
蔣怡藍帶